Hakutulokset

  1. PÖPÖ

    Rytmihäiriöistä kärsivät!

    Tätä ja tiheälyöntisyyttäkin on. Propralia on tarvittaessa. Tuo tykytys mulla ainakin liittyy ahdistukseen, tai pelkotiloihin tai jännitykseen, vaikkei muka mikään "vaivaiskaan", mutta pinnan alla kytee. Kävin Tayssissa tutkituttamassa pumpun, että josko tehtäisiin ablaatiohoito, mutten...
  2. PÖPÖ

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Joo! Kuten tänäaamuna kun suorastaan **** :kieh: :kieh: ***!! Mies lähti retkilleen illalla, ja en saanut nukuttua, aamulla heräsin ennen kuutta, kolmen tunnin yöunien jälkeen ja ärsytti kun mies haisee, ja oli jossain Joten muljahteluja tuli noin joka kolmas lyönti. Edelleen syön...
  3. PÖPÖ

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Oloni on parempi. Ei loistokas, mutta ehdottomasti parempi. Pystyn jo puolen päivästä elämään itseni kanssa :) Olin jo laitoskunnossa, mutta sitten minut passitettiin psykiatrisen osaston hoiviin. Terapiaa ja lääkkeitä. Minulla on nyt masennuslääkettä ollut ehkä neljä-viisi kuukautta. Sen...
  4. PÖPÖ

    Palleatyrä

    ruokatorventulehdus, vatsakatarri mahd. palleatyrä jota ei saatu näkyviin kun vatsaa tsiigailtiin. Hoitona ollut zolt että somac. 1 x pvä aamuisin, tuntia ennen aamuruokailua. Oireina painon tunne/ahdistus/kiristys/turvotus mahassa. Eniten vas. kylkikaaren alla. Hengästyminen, väsymys...
  5. PÖPÖ

    2004 syntyneet

    Nelivuotias meilläkin. Kiltti, ja suhteellisen tottelevainenkin. Siis noin nelivuotiaaksi ;) Todella herkkä ja tunteellinen. :) Kiinnostuksen kohteet on nyt vain ja ainoastaan pyöräily.. Kun kerran opittiin vihdoinkin pyöräilemään.
  6. PÖPÖ

    Minkä kokoisia 4 vuotiaita?

    104cm, 16kg.
  7. PÖPÖ

    protopic 0,1% rasvasta kysyttävää...

    Pojalla on tuota rasvaa, ja tuntuu ainakin iho kirvelevän herkästi. Tai niin tuo nassikka väittää. Itsellä ei ole valitettavasti omakohtaista kokemusta rasvasta.
  8. PÖPÖ

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Minä olen nyt laiska ja en jaksanut uudelleen selata koko viestiketjua läpi. Antakee anteeksi. Terkkuja vaan kaikille. Minä olen vieläkin ihan sekopää :( Joten kysynkin nyt onko kelleskään liittynyt IHON POLTE ahdistukseen? Itsellä nimittäin plttelee. Mietin onko tämä nyt ahdistusta...
  9. PÖPÖ

    vattaa turvottaa

    olisiko mennyt ilmaa vatsaan leikkauksen aikana? Minulla on tapana joskus vetää liikaa ilmaa sisään (varsinkin jos minua pelottaa), jolloin vatsa turpoaa, tulee "kaasua" vatsaan ja tuntuu siis todella ilkeälle.
  10. PÖPÖ

    Jännitysniska...

    Ikuinen riesa: Mä kävin tuolla keskussairaalassa sen ottamassa. Ensinhän mä kävin lääkärissä viikkoja sitten ja tuo kuvausaika tuli sitten jälkikäteen. Minulta ei ole vielä peritty mitään maksuja, enkä tiedä maksoiko se sitten mitään muuta kuin sen polimaksun? :| En edes huomannut kysäistä :o
  11. PÖPÖ

    Jännitysniska...

    Nyt kuvattiin pää ja niskaydin. Makasin siellä tuubissa noin vajaan tunnin. Oli julmetun kovaääninen. Koneen tärinä puudutti kivasti kädet ja teki rytmihäiriötä. Muutenhan siellä olisi ollut ihan hyväkin olla. Mutta siis ohi on. Tulokset tulevat kirjallisena sitten joskus.
  12. PÖPÖ

    Jännitysniska...

    Jep. Se on tämä murre, mikä saattaapi tehdä pientä tepposta :D Mutta ei sen väliä. Pääasia että edes yksi ymmärtää oikein. :D Kysymys: Millainen sänky teillä on? Meille rantautui viime kesänä jenkkisänky, joka on aika pehmeä, ja minusta se ei ole yhtään hyvä. Mä olen siis (oikeasti) jopa...
  13. PÖPÖ

    Jännitysniska...

    Ensiksi: Kiitos Tarjuskalle käynnistä. Olemme taas kaikki viisaampia. B) Mun täytyy kyll tunnustaa että puoli vuotta sitten olisin itsekkin ollut aika skeptinen näitä oireita kohtaan, ennenkuin se kalahti omaan nilkkaan. Syvä ymmärtämys minulta hänelle. ** Ikuiselle Riesalle tervetuloa...
  14. PÖPÖ

    Jännitysniska...

    Mammax3:lle halitus, äläkä nyt heti heitä kirvestä kaivoon! Magneettikuvaan pääsyä edelleen odotellessa. Hiton pitkä aika odottaa, ja vielä odottaa. Vielä melkein kaksi viikkoa. Ja pelottaa. TYKYTYKSISTÄ: Mä olen yhdistänyt omat tykytykset ja muljahdukseni siihen että jos syön itseni...
  15. PÖPÖ

    Jännitysniska...

    TätiHuoli kysyi Ilmeisesti voipi olla mahdollista. Jotenkin minustakin tuntuu että kääntyessäni oikealle, siis oikealle kierto, tekee jumpsutusta. Tosin minulla kummasti on alkanut pulssi kohota. Normaali oli 60, nyt se alkaa olla 80. Tuntuu että käyn ihan ylikierroksilla (siis sydämmen...
  16. PÖPÖ

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Mä nyt koetan vanhoja seprameita aloitella. Aloitin kyllä 20mg:sta kun mulla oli noita nelikymppisiä tuolla. Ikäänkuin kahden päivän aikana olisi jo mmuka jotain tapahtunut. Vähän helpompi hengittää.
  17. PÖPÖ

    Jännitysniska...

    Vagushermovaiva kuulostaisi noista oireista päätellen vaivaavan meikääkin. Hitto tätä kurkkuvaivaa. Ja MYSAN kysyi Oisko se sellainen niinkuin olisit imeskellyt hurjasti kurkkupastilleja? Sillä minusta tuntuu juuri nyt sille. Ikäänkuin olisi liikaa ilmaa tai jotenkin "liian raikas olo"...
  18. PÖPÖ

    Jännitysniska...

    Edelliseen kysymykseesi. Kyllä se voi olla paniikki tai ahdistuskohtausta. Se on samaa mitä minä tunnen. Minä muuten korkkasin tänään vanhat SSRI lääkkeeni kun niitä vielä oli tuolla kaapissa. Koetetaan jos se auttaisi tähän panikointiin ja ahdistukseen mitä mulla nyt tuntuu olevan ihan...
  19. PÖPÖ

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Aah..Luin uudelleen ketjun. TätiHuoli kirjoitti myös täsmälleen mun oireista. Nyt mua pelottaa nämä rintatuntemukset. Sydän muljahtelee, vaikken (muka) ole paniikissa, mutta KIELTÄMÄTTÄ KUULOSTELEN KOKO AJAN jokonytjokonyt.. **oireisiin: Minullakin oli rintalasta tulehtunut. En voinut...
  20. PÖPÖ

    Jännitysniska...

    Keisari kirjoitteli niin hyvin omasta olostaan että luulin melkein meidän olevan yhtä.. Minulla ei ole ollut nyt häävin huimausta. Tai ehkä olen jo tottunut siihen. Se voi olla enemmän totta. Kurkussa vaan tuntuu nyt sille ettei henki kulje ja joku yrittää kuristaa mua (sisäisesti). :o...

Yhteistyössä