Hakutulokset

  1. R

    KUVAPINO SHE-NAN KUNNIAKSI!!!!!!!

    No kerta vauhtiin päästiin: 2v esikoisen ottama kuva. B) :D
  2. R

    KUVAPINO eri ikäisistä lapsista/vauvoista.

    Esikoinen vauvana: Kakkonen: Oli pakko kirjautua ihan vaan tätä varten. :xmas:
  3. R

    Tuore kuva meidän Tarzanista, ihan pakko tulla esittelemään. :)

    Oikeestaan roikun täällä siinä missä ennenki. :ashamed: Opin vaan, ettei ihan kaikkea kannata kirjottaa mustana. :whistle: Monesti kyllä on harmaanaki tunnistettu. :xmas:
  4. R

    Tuore kuva meidän Tarzanista, ihan pakko tulla esittelemään. :)

    Juu, pojat on ku kaks marjaa. Valokuvista pitää aina kattoo silmien väri, et erottaa, kumpi on kuvassa. :D :xmas: :ashamed: Toivo ja Tarmo, aka Topikatti ja Tarzan. :heart:
  5. R

    Tuore kuva meidän Tarzanista, ihan pakko tulla esittelemään. :)

    Joo, isoveikasta ei vaan enää oikeen saa otettua kuvia. Jätkä vetää sata lasissa koko ajan, kuvassa näkyy korkeintaan vauhtiraidat. |O
  6. R

    Tuore kuva meidän Tarzanista, ihan pakko tulla esittelemään. :)

    :D Mun äitiki meinas pyörtyä ku näki kuosin. :laugh: Ja kyllä, söpö on. :heart:
  7. R

    Tuore kuva meidän Tarzanista, ihan pakko tulla esittelemään. :)

    Tässä meidän hymypoika. Ikää huomenna 5kk. :heart: :heart: :heart: Ja itse tein nuo housut! :D B)
  8. R

    Lupasin silloin muinoin tulla esittelemään kuvaa tästä nuoremmasta pikkumiehestä ja tässä nyt olis:

    Katsosnääs, me ollaan muutettu. Isompi mesta, mut kauempana. Soittele vaik sitte, jos oot paremmas kuosis. Jollaan jo päikyillä on kännykkä kuiteski äänettömällä. :) Esa on yövuorossa, eli se nukkuu aamupäivän, mut kyl se sen verran jopa silloin voi kattoo Toivoo, et voin hakee teijät, jos...
  9. R

    Lupasin silloin muinoin tulla esittelemään kuvaa tästä nuoremmasta pikkumiehestä ja tässä nyt olis:

    ooteko muuten autolla liikenteessä vai tarviitteko kuskia? Toivo nukkuu aika tarkalleen klo 13-15, muuten oon käytettävissä. :)
  10. R

    Esko Eerikäinen vastaa kritiikkiin Maria-ohjelmasta

    Ihan samaa mieltä! Mä oon ollu sen ohjelman perusteella positiivisesti yllättyny ko pariskunnasta!
  11. R

    Lupasin silloin muinoin tulla esittelemään kuvaa tästä nuoremmasta pikkumiehestä ja tässä nyt olis:

    Me tykätään vanhoista nimistä. :) Esikoinen on mun isoisän mukaan Toivo ja toisen nimensä, Aukusti, on periny miehen isältä. :) Sit vaan toivotaan, ettei poika peri isältään ärrä- ja ässävikaa, ku sukunimessäki on molemmat! :laugh:
  12. R

    Lupasin silloin muinoin tulla esittelemään kuvaa tästä nuoremmasta pikkumiehestä ja tässä nyt olis:

    No mutta kiitos! Esikoisellaki on aina ollu hurja fleda, jo syntyessään. :D
  13. R

    Lupasin silloin muinoin tulla esittelemään kuvaa tästä nuoremmasta pikkumiehestä ja tässä nyt olis:

    Kiitos kehuista, aivan ihana hää on luonnosaki! :) Ja niin ilonen ja helppo! :heart:
  14. R

    Lupasin silloin muinoin tulla esittelemään kuvaa tästä nuoremmasta pikkumiehestä ja tässä nyt olis:

    On juu, se oli joku yhden yön (ja neljän pesukoneellisen) tauti vaan. :x Ei se haittaa, vaikka lykkääntyiski, meille käy oikeestaan milloin vaan. :) Tätähän tää on ku lapsista on kyse, aina joku kipeenä, ja jos ei lapset, ni sitte vanhemmat. :xmas: Pitkäperjantaina Toivo on mumin ja mufin...
  15. R

    Mä en uskalla kertoa miehelle, pelkään koska saa selville.

    Ei ole. Sympatiat ap:lle! :hug: Ukkos on oikeesti sekasin... :(
  16. R

    Nyt on sitte meijän talossa 50cm ja 3786 grammaa lisää miesvoimaa.

    Puudutus. :| Ja haava tulehtu ja piti punkteerata. :x

Yhteistyössä