Hakutulokset

  1. M

    Kenellä on 2kerroksinen talo?Vaikka Älvsby?

    Ehdottomasti ottaisin itsekin muovimatot. Kaikista käytännöllisemmät ainakin lapsiperheissä. Meillä kans niin kylmät lattiat, että pienemmilla muksuilla koko ajan nenä vuotaa, kun ovat suurimman osan ajan lattiatasossa. Ja matot ei pysy paikoillaa...Ajattelin jo että naulaisin ne kiinni lattiaan...
  2. M

    Kenellä on 2kerroksinen talo?Vaikka Älvsby?

    Täytyy ottaa humioon, että kaikilla ei ole varaa uusiin hienoihin ilmastoituihin asuntoihin. ja kaikki nuo lattialämmitykset vielä maksavatkin.....
  3. M

    Laadukas Älvsbytalo- heh (varoituksen sana)

    Olipas täällä kiivasta keskustelua. Itse olen kuullut oikeastaan hyviä ja huonoja puolia älpparista. Onhan ne kuitenkin halpoja kun vertaa valmiisiin vanhoihin asuntoihin. Itsellä hakusessa 6h+k, mutta täällä sen kokoisista asunnoista saa maksaa yli 200000?+ tarvittavat pintaremontin jos kaipaa...
  4. M

    myykö kukaan kotiäiti jotain tuotetta

    Itse myyn Avonia. Ovat todellakin halvempia kuin Oriflamen tuotteet ja ovat Amerikassa apteekki tuotteita. Olin 4 vuotta pPartyliten konsultti, mutta jätin vähäksi aikaa nuo hommat, kun tuli 2 iltatähteä ja mies käy 3 vuorotyössä, joten en usein päässyt kotiin esittelemään. Nyt myyn Avonia ja...
  5. M

    18-vuotiaana äidiksi isä 24v.! Mielipiteitä?

    Olen jo 31 vuotias, mutta esikoiseni sain 18-vuotiaana, enkä ole koskaan katunut, että olen tullut nuorena äidiksi. Nyt minulla on 4 aivan ihanaa lasta ja nuorimmainen on 2,5kk. Eihän sitä koskaan tiedä, että onko mies se oikea, mutta silloin ei kukaan tekisi lapsiakaan, jos noin ajattelee...
  6. M

    Synnytyksistänne...

    mulla 4 synnytystä takana. Ensimmäinen syntyi 41+3 ja kesti 9h10min, josta ponnistusvaihe 10min. Toinen syntyi 39+6 ja kesti 7h 42min josta ponnistusvaihe 50sek. Kolmas sitten synty 40+5 ja kesti 15h ja ponnistusvaihe 30min. Ei lis tyttö halunnut tulla ulos ollenkaan. Neljäs syntyi 37+6 ja kesto...
  7. M

    Haluaisin oikeasti tietää..

    Itse olin 18 vuotta kun sain esikoiseni 13vuotta sitten. Hänellä todettiinadhd ja usein olen miettinyt että jos olisin tehnyt lapseni vanhempana en ehkä jaksaisi juosta pojan perässä ym.....Olen nyt 31 vuotias ja minulla on 4lasta. Ja sen sanon, olitpa sitten 16v tai 40v, niin ei se 40...
  8. M

    koskaan en enää osta partyliten kynttilöitä

    Lueskelin tässä noita juttuja partyliten kynttilöistä. Totta on että ne kynttilät ovat tosi kalliita, mutta ne palavatkin kauemmin, kuin esim havin tuikku. Havin tuikku palaa pari tuntia, niin Partyliten tuikkiva palaa 4 tuntia ja votiivi palaa 14h. Votiivit ja tuikkivat ovat aivan mielettömän...
  9. M

    Ensimmäinen ja toinen synnytys!

    esikoiseni syntyi 10 päivää lasketun ajan jälkeen. Menin sairaalaan ja tippa laitettiin ja siinä sit oltiin ja kätilö sanoi että pitää maata. Synnytys kesti 9h ja 10min. poika syntyi käsi poskella ja pojan kyynärpää repi multa jonkun suonen auki ja vuodin verta reilu litran. Pistivät äkkiä...
  10. M

    Kuinka nopeasti kolmas lapsesi syntyi?

    eka kesti 9h10min, toka kesti 7h42min, kolams kesti 15h ja neljäs 5h45min.
  11. M

    adhd koululainen..

    heippa!Mulla 12v.poika, jolla todettiin adhd 7-vuotiaana. Ekan ja tokan kävi pienluokassa, mutta siirrettiin sitten normaaliin luokkaa, koska oli "yliviisas". Normaaliluokka oli ihan väärä luokka tuollaiselle pojalle, joka ei jaksa kesittyä. Joka toinen päivä koulusta soitettiin, että poika sitä...
  12. M

    Kuinka paljon ihminen voi kestää...

    Heippa! Mun 12v. pojalla todettiin 7 vuotiaana adhd ja kaiken lisäx sillä oli rasitusastma. Kaikesta selvittiin kuitenkin hyvin ja nyt puolivuotta sitten lääkäri totes et astma on hävinny kokonaan, mutta voi oireilla vielä, mutta ei onneksi niin pahasti. Adhd:n kanssa ollaan tultu toimenn, kun...
  13. M

    Miksi noin nuorena äidiksi?

    Itse sain esikoisen 18-vuotiaana. Hänellä todettiin ad/hd 7-vuotiaana ja mietinkin nyt, että en olisi jaksanut juosta pojan perässä varmaan yhtä paljon vanhempana kuin nuorena.
  14. M

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    mulla eka lapsi 10min. toinen lapsi 50sek ja kolmas lapsi 30min

Yhteistyössä