Hakutulokset

  1. S

    Mitä mukaan lapsille hoitoon?

    Kun aloittavat nyt ekaa kertaa hoidon kun äitikin lähtee töihin kaikki on meille niin uutta :D lapset 3v ja 5,5v :wave:
  2. S

    Biletys äidit pinoon

    :wave:
  3. S

    MÄ PALJASTAN YHEN JUTUN!

    SAKSANPAIMENKOIRAPENNI ON KUOLLUT! SIKSI KIRJOITAN NIKILLÄ "2 POIKA LAPSEN ÄITI" PITÄIS VAIHTAA TÄNNEKKIN NIKKI SAKEMANNIROI!!!!!
  4. S

    MÄ PALJASTAN YHEN JUTUN!

    MÄ KIRJOTAN MYÖS NIMIMERKILLÄ 2 POIKA LAPSEN ÄITI |O =) :attn:
  5. S

    mitä lasissa tällä hetkellä?

    PUNAVIINIÄ =)
  6. S

    Paljonko teidän 9kk syö ja nukkuu?

    klo 9.00 velliä 200ml klo 11.30 lihasosetta 200g maitoa 200ml klo 12-15.00 päikkärit klo 15.00 jugurtti hedelmä sosetta 125g maitoa 200ml klo 18.00 makaronisosetta 200g maitoa 200ml klo 20.30 velliä 200ml yö unet 21-9.00...
  7. S

    vieläkö teidän 5kk lapset syö öisin?

    kohta 6kk ei ole koskaan syöny yöllä :attn: =)
  8. S

    Pinniksen päädyn korotus

    puhelin luettelolla laitetaan patjan alle =)
  9. S

    Kuinka herkkiä muiden vauvojen pyllyt ovat vaippamerkeistä?

    lidlin vaippoja niistä ei ole tullut mitään meidän vauval ja liberoa käytettiin ensin kun lidlil ei ole pieniä kokoja :attn: poitsu nyt 4kk
  10. S

    MAALISMASUKIT 2007

    [b] :wave:
  11. S

    Voiko 2v. pärjätä ilmän päikkäreitä?

    mut yö unet on joka päivä klo 20-8.00...
  12. S

    MAALISMASUKIT 2007

    en ainakaan listasta löytänyt... siis poika syntyi 22.03.2007 klo 00.53 3250g 50cm pää 34cm nimeksi tuli julias jani leonard :heart: ihanan rauhallinen vauva yöt on nukkunut alusta saakka heräämättä yöllä syömään =) vellejä alkoi syömään 2kk hedelmä soseita 2kk :wave: hyvää kesän jatkoa kaikille...
  13. S

    Vuonna 2007 syntyneet vauvat

    milloin syntyi? 22.03.2007 Missä sairaalassa? lohjalla raskausviikolla? 29+2 paino ja pituus? 3250g 50cm sukupuoli? poika :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
  14. S

    onko tuplarattaat turhat....

    tuota tota samaa mietin minä ikä ero on mun lapsilla 2v6kk... et kannattaako ostaa vai ei... poika on kyl laiska kävelemään... aattelin aluksi et ostan seisoma telineen... mut jaksaakohan toi edes seistä siinä... kyl mä kai ostan noi rattaat varmuuden vuoksi..
  15. S

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 26v mies 27v. yhessä oltu vuodesta 2003 marraskuu. poikamme syntyi 2004 syyskuussa. toinen tulossa la 27.03.2007. minulle tulossa toinen lapsi ja miehelleni 3 lapsi sillä on tyttö 2001 vuonna syntynyt myös. edellisestä suhteesta...
  16. S

    Millaisia uusperheitä täältä löytyy?

    meidän uusperhe on tällänen minä 26v uusperheen äiti. miehelläni on edellisestä suhteesta tyttö 5v. mikä asuu täällä meillä. käy oikean äitinsä luonna joka toinen viikonloppu. lasten isä 27v. minulla ja miehelläni yksi yhteinen poika 2v2kk ja toinen yhteinen tulossa la 27.03.2007. tällänen perhe...
  17. S

    2-v mitat?

    poika oli 86cm pitkä 12kg painava...
  18. S

    milloin velliä

    2kk =)
  19. S

    tutista luopuminen, onko muilla yhtä sydäntä särkevää...

    ei todellakaan. pojalla on ollu nyt vaan nukkumaan mennessä tutti. mut sit aattelin. et en anna sille illalla tuttia kun se menee nukkumaan. poika nukahti ilman tuttia. tyytyväisenä ja on nyt ollu 2 yötä ilman tuttia. eikä kaipaa yhtään. tämä meni paremmin kun kuvittelin =)
  20. S

    Minkä ikäiselle annatte hampurilaisia yms?

    1vuotiaasta alkaen syöny samaa kuin vanhempansa myös hamppareita =)

Yhteistyössä