Hakutulokset

  1. C

    hauskaa viikonloppua :(

    Voi höh!! Täälläkin viime viikkoina ollut sekä vatsataudit, että korvatulehdukset, tosin vaan miehellä ja yhdellä lapsella. Tsemppiä sinne!!
  2. C

    Mitä ohjelmassa illalla?

    Tiistaina on laskettuaika. Keskiviikkona synnärillä tehty kovakourainen sisätutkimus ja eilisestä saakka supistellu ja limaa tullut ihan hirveesti. Olin keskiviikkona jo melkein 3 sormelle auki ja kaula poissa... Tiistaina on sit aamusta kalvojen puhkaisu jos tää ei jatka etenemistään.
  3. C

    TIEDOKSENNE: Tulevana sunnuntaina eli palmusunnuntaina virvotaan!

    ..mun tekis mieli syödä kaikki noi suklaamunat :ashamed:
  4. C

    soitteleeko teidän vanhemmat/miehen ja pyytävät lapsukaisia yökylään viikonloppusin?!

    Just äiti soitti ja kysyi, että joko ollaan kohta tyttöä tuomassa...tosin tällä hetkellä ne odottaa, et me lähettäisiin miehen kans synnyttää ja siksi vietäisiin tyttö heille :D Mutta toki tyttö siellä muutenkin on ehkä kerran kuussa yötä, mummi ja etenkin vaari on ihan parhaita :heart:
  5. C

    Mitä ohjelmassa illalla?

    Taitoluistelua tv:sta ja toivottavasti synnyttämään sitten jossain vaiheessa..
  6. C

    Maha ja rv pino maanantain kunniaks!

    En oo ottanut yhtään masukuvaa, koska en vaan harrasta semmoisia. Mun mielestä tässä mahassa ei oo mitään "ihanaa" vaikka lapsensaantoi varsin ihanaa onkin B) Viikkoja tasan 39 tänään.
  7. C

    Mielipiteitä vauvan vaunujen hankintaan

    Täällä maalla ja hiekkateillä/mtsälenkeillä ilmakurenkaat ainakin toimii mun mielestä parhaiten. Kokeilussa on ollut sekä että.
  8. C

    G: Oliko ensimmäinen synnytys kamalin?

    Toivottavasti oli, koska sitten tämä tuleva (toivottavasti huomenna käynnistettävä) olis kyllä melkoisen helppo, kun ei se ekakaan mitenkään kauheen paha ollut.
  9. C

    Aamulehti: Lumi Enkeli nimenä :)

    Ai nytkö Enkeli menee jo läpi. Mun työkaveri yritti 10 vuotta sitten 10 päivän ikäisenä kuolleelle tytölleen sitä toiseksi nimeksi, eikä silloin onnistunut..
  10. C

    Mä olen ihan tyytyväinen asuessani vuokralla, hki, neljä+keittiö vuokra 580e

    Itse Itä-Helsingissä kasvaneena en ikinä haluaisi lapsiani siellä päin kasvattaa, vaikka kuinka olisikin halpaa.
  11. C

    Onko aina oltava vauvakuume, jotta voi haluta lapsen?

    Ei oolut vauvakuumetta kun esikoiselle annettin lupa tulla. Molemmat haluttiin lapsia jossain vaiheessa ja tuumattiin, että tulee jos on tullakseen.
  12. C

    viking line

    Juu on. Soitin sinne ja siellä kun virkailija katso, niin maksu näkyi!
  13. C

    Panacodista

    Paksuna olen minäkin ja kovimpiin selkäkipuihin lääkärin määräämänä Panacodia olen ottanut. En tosin säännöllisesti, vaan tarvittaessa yötä vasten. Panacod on turvallinen lääke raskaana ollessa OIKEIN KÄYTETTYNÄ, joka mulle lääkärin mukaan on 1-3krt/vuorokaudessa 1-2 tablettia kerrallaan...
  14. C

    Koska ostamaan vauvatarvikkeita valmiiksi?

    Esim. vaunujen kohdalla kannattaa huomioida, että jollain maahantuojilla voi olla pitkätkin toimitusajat. Ystävä tilasi juuri Emmaljungat vähän erikoisemmalla verhoilulla ja toimitusaika on noin 12vkoa.
  15. C

    Panacodista

    Jep. Narkkaritkin kuulema käyttää ko. lääkettä paremman puutteessa. Itselle ei ole aiheuttanut sivuoireita kun vaan jos olen ottanut kaksi kerrallaan. Silloin tulee joskus vähän väsynyt olo.
  16. C

    Voiko lihapullataikinan tehdä nyt valmiiksi ja paistaa vasta iltapäivästä?

    Niin ja jos mahdollista kandee se taikina ottaa huoneenlämpöön ainakin puolituntia ennen kun alat paistamaan, niin ei oo ihan kylmää kun isket pannulle - ei halkea pulleroiset ja ei nesteet tuu pihalle kun alat paistamaan.
  17. C

    Eilen kassakone kehotti ottamaan kortin pois...

    Mä muistelen, että se olis 30eur. Tosin oon viimeksi ollut kassahommissa 2003, eli voin hyvinkin muistaa iha nväärin... :whistle:
  18. C

    Inhoatteko/häpeättekö jotain ulkoista piirrettä itsessänne?

    Inhota/hävetä on aika voimakkaita ilmaisuja, mutta mä en pidä tämmöistä pallomahaa mitenkään ihanana tai söpönä. En ole niitä jotka ottaa masukuvia viikko viikolta ja ihastelee ihanaa pyöristyvää vatsaa..mulle tämä on iso möhkäle joka estää nukkumisen ja aiheuttaa närästystä :snotty: ...onneksi...
  19. C

    Voiko lihapullataikinan tehdä nyt valmiiksi ja paistaa vasta iltapäivästä?

    Jos jääkaapissa taikinaa säilytät, ei haittaa vaikka laittaisit kananmunankin jo. Ei se kylmässä säilytettynä miksikään mene.
  20. C

    Mihinkäs uusiin tai erikoisiin nimiin olette kasteilmoituksissa tai muualla törmänneet

    Ai niin ja just vähän aika sitten oli kastetuissa Tuikku Talvia. Ei varmaan kovin yleinen nimi tuo Tuikku.

Yhteistyössä