Hakutulokset

  1. K

    Ärsyttää tämä: "Ai, en ollenkaan ymmärrä mistä puhut"

    Miehen sisko on tällainen. Jos sanon etten jaksa mökille vauvan kanssa koska en jaksa niissä oloissa hoitaa vauvaa niin hän siinä koko suvun edessä tenttaa "Ai niin kuin MISSÄ oloissa?", sitten kun yritän selittää että on se musta hiukan eri jos ei ole juoksevaa lämmintä vettä eikä mitään...
  2. K

    missä menee raja isovanhempien innolla

    tässä jokunen aika sitten anoppi kävi vauvan vaatekaapilla , itse olin olkkarissa ja mies äitinsä kanssa samassa huoneessa. Kuulin kun äitinsä sanoi "täältä on liiettävä hänelle joku vaatekappale". sit mies "Joo, kyllä varmaan joku liikenee". Anopilla on kesämökin seinällä tyttärensä pojan...
  3. K

    Nukkumaanmenoaika, vauva 10 kk

    Mihin aikaan vauvanne menee yöunille. Meidän tyttö täyttää 21. päivä 10 kuukautta ja hänen unirytminsä on tällainen. Nukahtaa iltaisin vasta joskus 22:30 - 23:30 aikoihin, nukkuu koko yön nätisti jonnekin klo 08:00 - 09:30 asti heräämättä. Sitten nukkuu päikkäreitä, menee n. 10:00 päikkäreille...
  4. K

    Mökkeily ilman mukavuuksia lokakuussa, vauva 9 kk...

    vai oonko ainoa. Kyllähän tiedän miten sen hoidan ja osaamme kyllä pakata auton kompaktisti jne, mutta minua ei vaan nykyään KIINNOSTA, ei huvita eli kyse ei ole siitä etten selviydy tai en osaa tehdä juttuja siellä... Haluan jotensakin säästää itseäni siltä ruljanssilta ja viikonloppuna nautin...
  5. K

    Mökkeily ilman mukavuuksia lokakuussa, vauva 9 kk...

    :). Kokeiltu on mökkeilyä tänäkin kesänä useaan otteeseen vauvan kanssa. Pidän sitä siltikin erittäin raskaana eritoten äidille. En nauti reissusta oikeastaan lainkaan. Ensi kesänä on erilaista kun vauveli toivon mukaan jo kävelee. Kuten kerroin jo aiemmin niin nautin kyllä alkeellisista oloista...
  6. K

    Mökkeily ilman mukavuuksia lokakuussa, vauva 9 kk...

    Onko ketään muuta keitä ei kiinnosta mökkeily vauvan kanssa ? En pidä itseäni mitenkään kovin "hienohelmana" tai liiallisen mukavuudenhaluisena. Miten te otatte mökkeilyn jos ei sähköä, ei juoksevaa vettä yms. ja vauva alle vuoden, ei siis kävele eikä seiso itse. Ryömii minkä kerkiää ja koskee...
  7. K

    Mökkeily ilman mukavuuksia lokakuussa, vauva 9 kk...

    Tykkään kyllä retkeilystä ja mökkeilystä varsin alkeellisissakin olosuhteissa, olen vaeltanut mieheni kanssa jne. Appivanhemmat ovat himomökkeilijöitä jotka lähes asuvat mökillään kesät talvet. En ole kovin innostunut mökkeilemään vauvan kanssa, koska mökillä lämmitetään takalla, vesi kannetaan...
  8. K

    Milloin raskauspahoinvointiin pitäisi puuttua, milloin vielä normaalia ?

    Jäin miettimään tätä pahoinvointi asiaa. Tyttömme on jo kohta vuoden mutta jälkikäteen jäi tunne että jäin ilman apua pahoinvointini kanssa. Sairastan migreeniä joka ei taltu ilman kunnon tabletteja. Noin neljän kuukauden ajan oksensin toistuvasti kolmen päivän putkissa niin ettei vesikään...
  9. K

    Lapsen nimeäminen jonkun isovanhemman erityiseksi ystäväksi, muut nuolee näppejään...

    Huono otsikko mutten tiennyt parempaakaan. Mitä mieltä ootte. Meillä on lähipiirissä yksi tapaus, pojasta tuli sitten se papan paras ystävä, papalle teetätettiin jopa paita jossa teksti "papan paras ystävä" ja siinä pojan kuva. Kellekään muulle isovanhemmalle ei tuollaista iloa annettu. Ite oon...
  10. K

    Vanhat kanat nokkii nuorempaa, jotain perää ?

    Miksi vanhempien naisten pitää aina jollain tavalla nokkia nuorempia, aina pitää löytää joku "heikko kohta" mihin iskeä. Ihmeellisesti tämä piikittely tehdään aina kun mies ei ole paikalla tai sitten se tehdään niin hienovaraisesti että vain se ymmärtää rivien välistä ketä piikitellään... Yök...
  11. K

    missä menee raja isovanhempien innolla

    Heippa kaikki. Olen tuo aloittaja ja päätin kirjautua. Äitiliini nimimerkki vain olikin jo varattu. Edelleen olen hiukan ahdistunut toisinaan anopin toimesta. Näemme miehen vanhempia joskus kaksikin kertaa viikossa ja se on minulle aivan liikaa. Yleensä kerran viikossa näemme mutta kesällä...

Yhteistyössä