Hakutulokset

  1. N

    Loviisa huom

    Etsin nyt ystäviä itselleni/perheelleni. Olen onneton kolmen lapsen äiti jolla on paljon töitä mutta kohta masennus vie voiton kun ei ole ketään ystäviä ympärillä. Mieheni ja isäni. Nyt jos olet samassa tilanteessa niin ota pikaisesti yhteyttä.
  2. N

    Loviisa huom

    Etsin nyt ystäviä itselleni/perheelleni. Olen onneton kolmen lapsen äiti jolla on paljon töitä mutta kohta masennus vie voiton kun ei ole ketään ystäviä ympärillä. Mieheni ja isäni. Nyt jos olet samassa tilanteessa niin ota pikaisesti yhteyttä.
  3. N

    nyt tarvitsen tukea teiltä?

    mulla on raskaus viikot 6+1 ja eilen illalla tuli verta 10-20s ja loppu. ilman kipuja ym. yö meni stressatessa. sain heti aamuksi lääkäriajan. lääkäri ultrasi ja siellä oli sikiöpussi siististi ja kohtu kasvanut oikein mitta sykettä ei näkynyt. eli jos olisi ollut keskenmeno niin olisi näkynyt...
  4. N

    Kolmatta odottavat?

    Heippa! Te jotka odotatte kolmatta, millä viikolla ma aon alkanut pullottamaan?
  5. N

    Itä uusimaa, äiti ystäviä.

    Moikka. Löytyykö itä-uudeltamaalta ketään äitejä jonka kanssa voisi vaihdell akuulumisia\kokemuksia ja vaikka oikean ystävän saisin :)
  6. N

    kakkos auto

    trvitaan syksyllä toinen auto että saan vietyä lapset tarhaan ja töihn eli kyse 2-10km per päivä. eli vähäistä olisi käyttö. paljon se pakollinen vakuutus on autille noin. toki riippuu merkki ja vuosimalli ja paikkakunta mutta noin? jos ostaa just katsastetun halpis auton niin onko järkeä? niitä...
  7. N

    PELOTTAA kertoa isälleni raskaudesta?

    Heippa. Tarvitsen nyt tukea ja apua. Muutimme perheemme kassa Minä, mieheni ja kaksi lasta pieneen kaupunkiin työni perässä jota teen isäni kanssa yhdessä. Yrityksen perustin reilu vuosi sitten jossa työslentelemme isäno kanssa päivittäin. Mutta nyt olen 5-6 viikolla raskaana ja pelottaa...
  8. N

    Itä-Uusimaa, Äidit??

    Onko täällä muita Itä-uudeltamalta äitejä jotka odottavan pikkuista ja voisi kirjoitella minun kanssa?
  9. N

    Auttakaa joku

    Mulla otettiin 30 päivä pois kapseli kädestä joka oli viisivuotta siinä. Menkat oli 17-23 viikolla, niukat mutta oli kumminki, normaalisti todella runsaat ja tullut säännöllisesti. Perjantaina olimme miehen kanssa keskeytetyssä yhdynnässä ja lauantaina alkoi oireeni. Mahassa painon tunnetta...
  10. N

    Ehkäisykapselin poisto?

    Mulla on ollut kapsli ihon alla nyt 5v ja huomenna olisi sen poisto? Mulla on nyt pikkuisen mnkat jotka on harvinaiset koska mulla on yleensä todella RUNSAAT. Hmmmm.... vauva kuume vaivan valtava.... sattuuko kapselin poisto? kuinka nopeesti sen jälkeen raskaaksi? En siis aijo ottaa uutta...
  11. N

    Vauvakuume mutta....

    Hippa kaikki. Minulla on kaksi lasta 5v ja 6v ja olen aina sanonut ettäei enään lapsia kaksi riittää MUTTA nyt kamala kamala vauvakuume. mieheni on koko syksyn kiusannut minua et isin poika olisi kiva..... Olen ollut sitä mieltä ettei enään lapsia patsi NYT.... vauvakuume valtava.... Mieheni ei...
  12. N

    APUA; KADONNUT Whippet 8.11 helsingistä???

    KADONNUT WHIPPET PENTU!!! Alle 5kk ikäinen brindle whippet uros katosi 8.11 iltapäivällä Helsingissä (ent.Sipoo), Landbossa! Kaikki havainnot ja mahdolliset halukkuudet auttaa etsinnöissä numeroihin: 044-5109500 / 040-7686452 Koirasta ei ole iltaan mennessä saatu ainoatakaan havaintoa...
  13. N

    Whippetin vaatteita?

    Olisiko kenlläkään ylimääräisiä whippet pennun talvivaatteita myynnissä, lahjoitukseen??
  14. N

    44cm poika vauvan vaatteita pikeisesti??

    Mistä saa halvalla uusia tai käytettyjä 44cm poika vauvan vaatteita pikaisesti???
  15. N

    Apua ja vinkkejä kaivataan!

    tarvisin vinkkejä teiltä kun haluisin pitää pennut jonkun aikaa yöt keittiön puolella ja jos jää yksin niin olisi siellä mutta keittiössä ei ole ovea eikä siihen ole mahdollista laittaa. reilu metrin kokoinen aukko siinä on. Miten saisin näppärästi väliaikaisen aidan siihen laitettua ???
  16. N

    barbapapa???

    haluisin ostaa kaikkea mikä liittyy barbabapaan???? jos jollain on myynnissä niin tarjotkaa! vaatteita, astioita, vilttejä, pyyhkeitä, dvd levyjä y, :)
  17. N

    MISTÄ halpoja ja kivoja kylpyankkoja??

    Mistä saisi halpoja ja kivoja kylpyankkoja?? tai onko jollain myynnissä?? Kaikki käy :)
  18. N

    MISTÄ halpoja ja kivoja kylpyankkoja??

    Mistä saisi ostettua kaikenlaisia ja kivoja ja halpoja kylpyankkoja tai onko kenelläkään myynnissä??
  19. N

    Mitä olette ommelleet??

    Mitäs kaikkea olette ommelleet kotiin tai lastenhuoneeseen piristykses jos jotain uutta ja ihanaa piristystä kaivataan :)??
  20. N

    Mitä olette ommelleet?

    Mitäs kaikkea olette ommelleet kotiin tai lastenhuoneeseen piristykses jos jotain uutta ja ihanaa piristystä kaivataan :)??

Yhteistyössä