Hakutulokset

  1. oonaliina

    MASPALOMAS, Kanariansaaret

    Ilmasta en tiedä, kun me olitiin muistaakseni marraskuussa.. Silloin sattui huono viikko, oli suht viileää ja sateista. Se on kyllä aika harvinaista siellä. Meillä oli 7- ja 8- vuotiaat mukana ja heille kyllä riitti tekemistä. Kävelymatkan päässä on pieni huvipuisto, keilahalli ja pieni...
  2. oonaliina

    ¤¤¤MAALISKUUN 2008 TAAPEROT¤¤¤

    Jospa minäkin tänne sitten kirjoittaisin. 1.v. synttärit oli ja meni. Vieraita kävi kahtena päivänä ja kivaa oli! Tuli samalla vähän taas vaihdettua verhoja ja jotain pientä sisustusjuttua vähän keväisemmäksi. Vihreä on näköjään se kevään väri. Lime pitää edelleen pintansa. Se onkin kyllä...
  3. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 ¤¤¤HELMIKUUSSA¤¤¤

    Taaperox4: olitteko lasten- ja nuortenpolilla testeissä? Me oltiin siellä ja aika "yhtä tyhjän kanssa" oli käynti. Tosiaan prickeillä testattiin nuo mainitsemasi ja lisäksi oli vielä se pähkinä. Mitään välitöntä reagtiota ei tullut. Ei ne kuulemma ainakaan näillä pienillä välttämättä...
  4. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 ¤¤¤HELMIKUUSSA¤¤¤

    Suvitus: älä tosiaan ota mitään paineita tuosta yösyömisestä, jos se ei sua tai perhe-elämää rasita. Mun puolesta olis vielä voinu öisin syödä, jos muuten olis nukkunu hyvin. Mut yöt oli sellaista hulinaa (tunnin välein heräs huutamaan), et oli pakko kokeilla... Niin ja varmasti harvempi...
  5. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 ¤¤¤HELMIKUUSSA¤¤¤

    Moikat tännekin! Siitäpä onkin vierähtänyt tovi, kun olen tänne kirjoitellut. Nyt kun fiilistelin noita vuoden takaisia tunnelmia, niin tuli luettua tätä yleistäkin puolta. Aika ahkerasti varsinkin odotusaikana tänne kirjoittelinkin. Nyt en ole edes lukemassa käynyt. :ashamed: Hiukan...
  6. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Heipat tännekin pitkästä aikaa! Mulla on kirjottaminen jäänyt todella vähiin lähiaikoina. Ei ole jaksanut edes konetta avata joka päivä. Välillä kyllä käyn jutut lukemassa, mutta siihen se sitten jää.. Jotenkin olen niin saamaton ihan joka asiassa. Kotikin alkaa taas muistuttamaan ihan...
  7. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Voi enne! Oikein iso :hug: sinne! Tiedän mitä on valvoa pienen sängyn vieressä sairaalassa. Sydäntä raastaa katsella, kun pieni viaton on täynnä neuloja, letkuja yms. Onneksi nuo pienet kuitenkin unohtavat äkkiä ja aika usein ovat vahvempia, sitkeämpiä tapauksia kuin helpommalla päässeet...
  8. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Pikaisesti vielä ennen kun menen nukkumaan. Viime yö olikin meillä vähän levoton. Tunnin välien herra herätteli. Söikin kolme kertaa. Itse olen aika väsynyt, kun on nyt pari viikkoa ollut yöunet vähän heikkoja. No, jos ens yönä sais jo nukuttua. Syötin tänään melkosen paljon Artulle...
  9. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Ihania kakkuja! Meilläkin on nyt ajankohtaista tuo kakuttelu. Näin syksyisin kun on joka kuukausi jonkun nimi- tai syntymäpäivät. Voisikin vaihtelunvuoksi tehdä jonkun teemakakun. Mulle on iskenyt flunssa. Kääk! En edes muista koska olen viimeksi sairastanut. En ainakaan 1,5 vuoteen! Onneksi...
  10. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Heipparallaa! Tänään oli 5 kk neuvola. 8 440g, 69,5 cm, py 43,5. Aktiiviseksi ja touhukkaaksi pojaksi kehuttiin. Artun ihoa on myös aina ihailtu. On kuulemma niin siisti ja ihanan pehmeä. Hyvin kasvaa rintamaidolla. Meilläkin on vielä lähes täysimetyksellä menty. Muutaman kerran on...
  11. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Olipas Angel ihana kuva Nellasta. Oikein kesäkuva! Taas tuli omantunnonpisto, kun en ole pahemmin Arttua kuvaillut. Maalismamma08, tuosta Manducasta ja Ergosta sen verran, että jotenkin ymmärsin sen Manducan korvaavuden niin, että Ergon maahantuoja/valmistaja ei "anna" myydä Ergoa, jos...
  12. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    No niin, nyt on taas jääkaappi täytetty ja 5 koneellista pyykkiä pesty. Vielä sitä pyykkiä jäi, mutta jatkan huomenna. Ippu, saisinko sitten minäkin sen salasanan, niin voisin kokeilla tuota kerhojuttua.. Painosta/mahamakkaroista olitte taannoin keskustelleet. Mulla sitä makkaraa löytyy...
  13. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Nyt sitä on sitten kotiuduttu pitkältä mökkilomalta. 4 viikkoa hurahti huomaamatta. On muuten aika ylellistä kun on juokseva vesi, tiskikone ja pyykkikone! :) Hyvin kyllä pärjättiin mökillä ilman mukavuuksia. Nyt on sitten likapyykkiä kaikki paikat täynnä. Tulin pikaisesti lueskelemaan...
  14. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    Pikasesti kävin vähän juttuja lukemassa. Paljoa ei tässä hälinässä pysty sisäistämään. Ollaan kyläkaupassa ostoksilla ja samalla vähän surffailen. Meillä on loma mennyt todella hienosti! Arttu on hyvin sopeutunut mökkielämään. Eikä onneksi ole mikään erikoinen hyttyskesäkään. Lämpöä kyllä...
  15. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    Vähän vielä tännekin.. Kävin äsken postin sivuilla kääntämässä postin mökille. Ihan meinasi unohtua! Noista ohjeista vielä sen verran, että tosiaan on erilaisia. Eri lääkäreillä, eri lapsille, eri aikana jne. Meillekin noille isommille annettiin ohjeeksi aloittaa peruna jo 3 kuukauden...
  16. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    Näköjään on neuvolalääkäreilläkin ihan erilaiset ohjeet. Meille kun sanottiin, että nyt kannattaisi alkaa iltaisin antamaan velliä, niin voisi yösyömiset harventua. Vaikka siis Arttu ei syö kun kaksi kertaa yössä... En nyt siis tällä hetkellä kyllä anna sitä velliä, kun tuntuu ettei Artun vatsa...
  17. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    Vaikka lyhytkestoinen ilo taitaa tällä kertaa olla. Mun pitäisi kovin pakata, kun luultavasti illalla lähdemme jo ajelemaan mökkiä kohti. Kuukauden luultavasti siellä yhtäsoittoa vietämme, eli melkoisen määrän tavaraa tarvitsemme mukaan. Mökillä ei ole pesukonetta, eikä mitään ns...
  18. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    Paistaahan se aurinko välillä täälläkin! Aamu olikin pilvinen ja sateinen. Olisi mukavaa, jos ne kesäkelit nyt palaisivat. Tuosta Pampersin kupongista. Meilläpäin Pampersin Baby-Dryt maksaa normaalisti 11,95 se 58 kpleen paketti. Ostan yleensä tarjouksesta, jolloin saan sen 10 eurolla, eli...
  19. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    Höh! Kirjoittelin oikein ajan kanssa ja sitten painoin jotain hutinappia ja kaikki tekstit hävisi taas kerran... Eli ensimmäinen mökkireissu sujui loistavasti. Matkat (500 km/suunta) meni oikein mukavasti. Viikon päästä lähdemme uudelleen reissuun. 4 kk neuvolalääkäri oli viime viikolla...
  20. oonaliina

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    Pikasesti vielä ennen nukkumaanmenoa... Aamulla en sitten enää ehdi konetta avata. Kiitos vielä Hexodus tuosta itkarikommentista. Voi olla, että haen ne Philipsit sit kuitekin, kun voihan olla, että isompi poika haluaa möksällä radiopuhelimillaan leikkiä... Tänään on mun jutut kyllä ollut...

Yhteistyössä