Hakutulokset

  1. J

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 alku vuonna 2012~

    Aloitellaan taas vuosien täyttäminen - meillä neiti täytti 5 vuotta. Ihan uskomatonta miten aika hujahtaa silmissä. Iso tyttö jo, neuvolassakin käytiin ja pituutta oli 114cm ja painoakin 19kg. Allekirjoittanut on ollut samankokoinen kouluun lähtiessä joten taitaa tyttö hurahtaa pituudessa mun...
  2. J

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 alku vuonna 2012~

    Niin se aika vierii. Isompi neiti jo 4 vuotias =) Tänään oli viimein neuvola kun vesirokko siirsi aikaa eteenpäin. Pituutta oli 108cm ja painoa 16,5kg. Taitaa neiti vetästä pituudesta äidistä ohi mennen tullen. Olin itse tuota kokoa kouluun mennessäni ;) Arki täällä rullailee omalla...
  3. J

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 alku vuonna 2012~

    Heippa taas pitkästä aikaa. Summer ihana kuulla että olette metrin päässyt eteenpäin, iso hali sinne ja voimia edelleen. Tänne ei kurjuutta kummempaa. Meillä on päällä taas hetki jolloin tyttöset on saman ikäisiä - eli talossa on kaksi valloittavaa 3 vuotiasta. Ei voi muuta sanoa kuin että...
  4. J

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 syksyllä 2011~

    Voi summer, todella ikävä juttu. Itsemurha on niitä kamalimpia juttuja kun on niin vaikea ymmärtää miksi. Mä suosittelen että otat jossain kohtaa yhteyttä ryhmään, jossa on muita itsemurhan tehneiden omaisia. Sitten kun jaksat. Noiden ajatusten läpikäynti on helpompaa sellaisten ihmisten kanssa...
  5. J

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 syksyllä 2011~

    ´summer itku tuli - ei, ei, ei... Kun jotenkin voisi antaa omaa jaksamista sinulle sinne. Piti pitkästä aikaa kirjoittaa kaikkea mut nyt loppui sanat :'( Täällä rullaa perus työ/hoitoarki. Neitit on jo kovin isoja - minne ne minivauvat hävisikään? Itse kun vessassakin kätvä, ovi vaan...
  6. J

    ~ toukokuun toivotut 2008 kevättä rinnassa 2011~

    Jossu tässähän nämä eli 97cm ja 13,8kg. Iso pimu jo, eipä ole enää merkkiäkään keskosuudesta. Jollei sitten tää järjetön korvakierre ole jotekin tekemisissä keskosuuden kanssa, siis heikomman vastustuskyvyn kautta. En tiedä. Putket laitetiin molemmille tytöille helmikuun alussa ja sen jälkeen...
  7. J

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    Pinoomme on saatu nyt sitten ensimmäinen Leikki-ikäinen. Neealla oli 3 vuotis synttärit sunnuntaina. Äiti on puulla päähän lyöty, miten hän voi olla jo 3 vuotta, vastahan tuo rääpäleinen syntyi. 3v neuvolassakin käytiin jo. Pituutta on nyt 98 cm ja painoa 13,7kg. Pitkän huiskea tyttö. Muutenkin...
  8. J

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    Repa no voi hurja millainen juttu. Oikeasti aika mieletöntä, vaikka silloin varmaan hieman pelottikin kun tajusit että nyt se lapsi syntyy tähän. Mutta oikeasti tosi ihanaa, mahtava muisto kertoa lapsellekin sitten joskus. ONNEA HIRMUISESTI. Täällä mennään tietynlaisessa epätietoisuudessa...
  9. J

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    Nyt se surun kosketus löysin tiensä meidänkin kotiin. Anoppini on sairastanut aivan yllätäin, leikattiin toissapäivänä ja nyt tilanne se että lääkärit ei juuri enää toivoa anna, vaikka varsinainen vaiva on vielä epäselvä. Aivoissa nyt ilmeisesti kasvain...ja sekin etäispesäkä. En tiedä. Mummi on...
  10. J

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    Oikun ihana kuulla sinusta kirsikkatomskua alias elämän ilo. Ihanan positiivisen nimimerkin olet keksinyt =) Ja onnea masuasukin johdosta. Olet monasti ollut mielessä, mietin että miten sinulla menee kun kaiken maailman vastaiskuja silloin joskus tuli. Muutenkin, voi kun jotenkin saisi...
  11. J

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    Sarbba Osaanotto suureen suruun ja kovasti voimia Sinulle :hug: Repa yhdyn Jossun sanoihin, suru työ alkaa tuosta vasta kun ns. pakolliset asiat on hoidettu (kuulostaa tosi karulta, mutta sitähän ne ensimmäiset viikot on, asioiden järjestelyä) Meillä takana pienemmän 2v neuvola. Pitkiä...
  12. J

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    Onnea MAJJ! :hug: Niin se meidänkin pikkuinen täyttää tänään 2 vuotta. Äidin fiilikset on sekavat...en tiedä kuinka monta vuotta nuo synnytyksen jälkeiset tunnelmat tulevat "vainoamaan" minua, kun tosiaankaan kaikki tunelmat ei ole kovinkaan positiivisia. Tietysti on hieman "itsekästä"...
  13. J

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    Nemika voi sinua. Tiedän tuon tunteen kun joutuu luopumaan rakkaasta ystävästä - olkoonkin se karvakuono. Mulla oli nuo hetket silloin kun Neea syntyi...Olin itse sairaalassa kun mies teki päätöksen, hyvä niin. Koira oli jo vanhus (15v), aluperin mieheni koira siis. Muistan vieläkin kun...
  14. J

    ~ Toukokuun toivotut 2008 JOULUKUUSSA 2010~

    Ompa täällä nyt paljon surua :'( Kaikille sen keskellä eläville suuri :hug: Teille kaikille toivon rauhallista joulua, varsinkin teille jotka surun keskellä koitatte jaksaa. Toivon että jouluilta tuo mukanaan teille hetken jolloin voitte pysähtyä hiljaisuuteen miettimään tämän kauniin...
  15. J

    ~ Toukokuun toivotut 2008 JOULUKUUSSA 2010~

    Repa Osaan otto suureen suruun. Anna itkun tulla jos on tullakseen, ei lapsi siitä varmastikaan rikki mene vaikka näkeekin äidin surun. :hug:
  16. J

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Kurpista sylin täydeltä onnea uuden perheenjäsenen syntymästä. ...sniff, ihan tulee haiku olo. Meidän pienempi vauva siirtyi isojen sänkyyn. On niin liikkuvainen ollut ettei aiemmin ole tohdittu kokeilla... Vaan hänpä yllätti. Olin ihan varma että pomppii sängystä ylös sen tuhannen kertaa...
  17. J

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Taustalla taas tullut seurailtua, mut laiska kirjoittaan. Täällä ollaan kunnon kierteessä. Alkoi hienosti tämä päiväkotiura...Isommalla 5. korvatulehdus putkeen, nyt mennään sitten putkikiin. Ja pienemmällä 3. korvatulehdus...jos vielä uusiin niin putket hällekin. Saimpa jopa nimäkin...
  18. J

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Poika :hug::hug: Sinuu koetellaan kyllä raskaalla kädellä. vhh:sta Täällä on kokemusta, -15kg sillä nappasin pois noiden vekaroidn jälkeen, varsinkin kun tuon pienemmän jälkeen kertyi painoa kun oli liikunta rajoitettu niiden keuhkoveritulppien vuoks + että se masennus aiheutti mulle...
  19. J

    ~toukokuun toivotut 2008 syyskuussa 2010 ~

    Kurpitsa Ihana kun kerroit tarinasi :hug: Jotenkin, vaikka tiedänkin etten ole ainoa, monesti tuntui että tässä maailmassa ei kukaan voi tajuta kuinka paha ihmisen olo voi olla - ja just silloin kun kaiken järjen mukaan elämän pitäs olla mallillaan ja parhaimmillaan. Tuo sairaus on niin...
  20. J

    ~toukokuun toivotut 2008 syyskuussa 2010 ~

    Kurpitsa On sullakin ollut raskasta, mut on tosi kiva lukea että olet viimein saannut apua arkeen ja jaksamiseen. Nää asiat sattuneesta syystä nyt on niin "lähellä sydäntä" jos niin vois sanoa. Kenellekään äidille kun ei voi tuota masennus h*lvettiä toivoa, kyllä se kaappaa helposti elämästä...

Yhteistyössä