Hakutulokset

  1. Taivaansilpoja

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Kuunkulta ja toki kaikki muut tutut :heart: En ole minäkään unohtanut sinua ja teitä muitakaan. Olen käynyt ahkerasti lukemassa tätä. Nyt hieman vähemmin, syynä on 3 kk poikani :) Minun "lapsettomuuden päättymiseni tarina" on hieman surullisempi, vaikka pojasta olenkin todella...
  2. Taivaansilpoja

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Ensinnäkin halaa kaikkia :hug: tasapuolisesti Näin tässä kävi, tälle vuodelle ainakin. Ei riitä omat eikä miehen voimavarat. Emme lähde hoitoihin vaikka niin sunnnittelimme. Oli yhteinen päätös. Mieheni käy niin kovilla kierroksilla, joten pelkoa on, että häneltä ei löydy mitään vaikka...
  3. Taivaansilpoja

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Tervehdys kaikille tasapuolisesti. Adeliini :heart: =) Haave :hug: Stella08 :flower: Annuli81 :heart: Auris :heart: Kamilla =) ja kaikille muillekin yhtä tasapuolisesti jaksuja ja haleja :wave: Itse täällä vielä ounastelen sitä loka/marraskuuta, nyt ei huvita...
  4. Taivaansilpoja

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Kiitos, että muistitte. Uudet ja vanhat. Miruliini, Kitvettäjä hyvinkin tässä on taas mielessä. Vain ja ainoastaan Kitvettäjä :heart: Kurreliini Kyllä aloitin silloin keväällä työn ja kohta se on katkolla sekin, mutta voimia se on tuonut. Kiitos kysymästä. :wave: illanjatkoja p.s...
  5. Taivaansilpoja

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Muistanettekohan vielä minua? Olin jonkun aikaa tuolla listalla, mutta nyt näemmä pudonnut pois. Oikein suuret terveiset kaikille uusille ja vanhoille tutuille, halaa ja rutistaa kovan tienkulkijoita. Itsekin kävellyt kovaa tietä ja siksi ollut hiljaa. Lukenut olen. Ilonne ja surunne...
  6. Taivaansilpoja

    Lyhenteiden selitykset / Ensimmäistä kertaa tutkimuksiin

    täällä isot listat http://kaksplus.fi/keskustelu/t1021097
  7. Taivaansilpoja

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    tulin halaamaan kaikkia. :hug: Itse täällä synnyinkodissa käymässä, olemasssa ja touhuamassa. Kuulin, että alan olla kohta jo myöhässä lapsenteosta... :$ noh, olkoot, sain kuitenkin viime viikolla tietää, että sain haluamani työpaikankin. :) olen käynyt lukemassa täällä ja...
  8. Taivaansilpoja

    PAS huhtikuussa

    Bantsku :flower: :heart:
  9. Taivaansilpoja

    PAS huhtikuussa

    [color=blueviolet] :flower: Huhtikuu :flower: Taivaansilpoja 1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4, negatiivinen Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto onnistui 24.4 Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto ei onnistunut Toiveikas 1.ICSI...
  10. Taivaansilpoja

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    PeePee77 onnea tännekin! :heart:
  11. Taivaansilpoja

    PAS huhtikuussa

    PeePee77 :heart: :heart: ihkuu ja kaikille siirroissa onnistuneille onnea myös
  12. Taivaansilpoja

    PAS huhtikuussa

    [color=blueviolet] :flower: Huhtikuu :flower: Taivaansilpoja 1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4, negatiivinen Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto onnistui 24.4 Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto ei onnistunut Toiveikas 1.ICSI...
  13. Taivaansilpoja

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Kurreliini en minä varmaan kokonaan häviä, mutta hiljenen varmaan osittain. Mulle selviää monia asioita tällä viikolla, työpaikan mahdollisuus, parin tunnin sisään ulkomaan matkan mahdollisuus.... :wave: pärjäillään
  14. Taivaansilpoja

    PAS huhtikuussa

    Aiaifi, ihana kun jatkoit ilon päivää! :heart:
  15. Taivaansilpoja

    PAS huhtikuussa

    [color=blueviolet] :flower: Huhtikuu :flower: Taivaansilpoja 1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4, negatiivinen Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto 24.4 Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto ei onnistunut Toiveikas 1.ICSI 02/08 -->...
  16. Taivaansilpoja

    PAS huhtikuussa

    Kipatsulle onnea piinapäiville! :flower:
  17. Taivaansilpoja

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    stella75 kun syksyllä taas tavataan, iloitkaamme nettituttavuudestamme taas. =) ja kaikki muutkin (vaikka ikävää onkin) jotka syksyllä, kesätauon jälkeen taas pinoutuvat, niin ollaan taas sitten pömppiksiä. sanoi stella75 Todenteolla todenteolla B)
  18. Taivaansilpoja

    PAS huhtikuussa

    [color=blueviolet] :flower: Huhtikuu :flower: Taivaansilpoja 1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4, nega Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto 24.4 Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto ei onnistunut Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS...

Yhteistyössä