Hakutulokset

  1. M

    Infektioastma

    Moi Olisin kysellyt muiden kokemuksia lasten infektioastmasta. Missä lapsenne on ollut hoidossa vai oletteko jääneet kotiin hoitamaan. Kuinka pahoja infektioita teillä on aina tullut ja onko ikä helpottanut oireita. Itselläni on 2 vuotias tyttö joka aloitti päiväkodin syksyllä. Syksyllä...
  2. M

    Yötissin lopetus

    Pyytäisin neuvoja yöimetyksen lopetukseen. Poika on jo 10kk ja syö tissiä useaan kertaan yön aikana. Olen käytännössä tutti pojalle. Tuttia ei syö ollenkaan. Yöt on nykyään tosi huonoja, poika herää konttailemaan useaan kertaan yössä. Rauhoittuu nukkumaan vain tissillä tai sylissä hyssyttämällä...
  3. M

    Vinkkejä tissipojan nukkumiseen

    Heippa! Meillä 5kk poika joka ei osaa nukahtaa itsekseen. Kaipaisinkin vinkkejä, miten opettaa poikaa nukahtamaan . Meillä poika nukahtaa päivä-ja iltaunille yleensä tissille ja hyssyttelemällä jos ei tissille nukahda. Jos herää kesken unien nukahtaa uudestaan vain tissille. Tutin syömisen...
  4. M

    Pitäisikö antaa jo lisäruokaa?

    Heippa! Meillä 4kk poika joka ollut rintamaidolla tähän saakka. Nyt olen miettinyt että jääkö poika nälkäiseksi että pitäiskö aloittaa kiinteät. Poika isokokoinen jo päälle 8kg eli kasvanut on hienosti =) mutta olen miettinyt että kaipaako jo tuhdinpaa ruokaa. Tänäänkin poika heräsi...
  5. M

    Milloin ensimmäiset hampaat?

    Milloin teidän vauvoilla on ensimmäiset hampaat tullut ja onko vaikuttanut imettämiseen? Meillä poika 3kk ja 3vk ja alas tulossa kaksi hammasta =) Aika aikasin tulivat...toivottavasti pystyn vielä imeettämään ettei ala poika pureskelemaan nänniä :laugh:
  6. M

    Joulun odottajat TAMMIKUUSSA

    **Joulun odottajat** TAMMIKUUSSA (Nimi*Ikä*Sairaala*Mones lapsi*Ultrassa nähty sukupuoli) 23.11. Asrai*29v*KYS*1. 28.11. papana03*24v*TAYS*2. 30.11. SnowTiger* 26v*1.*poika ?.12. kirsi*2. Jaanuska*31v*OYS*3. Sirkussakki*33v*Satks*6. 1.12. Sue*30v*K-HKS*3. Pi pa...
  7. M

    Kaavinnan jälkeinen vuoto ja kivut

    Mulle tehtiin 4 päivää sitten kaavinta toisen keskenmenon jälkeen ja nyt viime yönä jomotellut tai lähinnä tuntunut supistuksia keskellä alavatsaa. Veikkasin että kohtu supistelee...pelkään kohtutulehdusta. Kivut ei mitenkään kovat välillä tuntuu supistelua/jomotusta. Vuotoa tulee koko ajan...
  8. M

    Jälkitarkastus

    Hei! Minulla todettiin tuulimunaraskaus rv 13+, minulle tehtiin lääkkeellinen keskeytys kolme viikkoa sitten. Tänään kävin jälkitarkastustuksessa. Lääkäri oli todella töykeä. Ensinnäkin olin saanut huonot ohjeistukset lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen, minulle sanottiin vain että yhdet...

Yhteistyössä