Hakutulokset

  1. M

    Lapsen yöhikoilu

    Minua ihmetyttää 5-vuotiaan poikani hikoilu aina alkuyöstä. Hän nukahtaa illalla sänkyyni, ja kun hänet siirrän omaan sänkyynsä mennessäni itse nukkumaan, tyynyni on aina litimärkä, ja joudun joka yöksi vaihtamaan kuivan tyynyliinan. Erityisesti hänen päänsä on hikoillut, ei niinkään muu keho...
  2. M

    Mitä ajttelet rakastellessasi?

    Olen miettinyt eroani miesystävästä noin pari kuukautta sitten. Jokin jännite puuttui, ja ehkä eri "aallonpituudet" seksinkin aikana. Hän oli hyvä ja hellä, mutta kovin henkevä ja korosti seksissäkin henkistä yhteyttä: hyvää tehdään toiselle eikä siinä muuta ajatella kuin toisen rakastamista...
  3. M

    Unettomuus miehen vieressä

    Hei, Olen eronnut yksinhuoltaja, ja nyt seurustellut kolmen vuoden totaalisinkkuuden jälkeen muutaman kuukauden ajan. Ongelmana on se, etten saa unta kun mies on luonani tai minä hänen luonaan. Tilanteisiin ei liity seksuaalista virettä, vaan kun on unen aika, se menee kuunnellessa...
  4. M

    Maksukanavat

    Saisiko ekakertalainen neuvoja maksukanavien hankkimiseen. Minulla on TV:stä erillinen digiboksi, humax-merkkinen, jossa on luukku kortille. Mistä kautta maksukanavia voi ostaa? Tarvitaanko laitteeseen siis jokin kortti ja mistä sen saa? Mikä olisi hyvä paketti, jonka saisi kokeeksi vain...
  5. M

    Muita tissuttelevia kotiäitejä?

    Olen neljän lapsen yksinhuoltajaäiti - kaksi murrosikäistä (15 ja 12 v.) ja kaksi uhmaikäistä (3 ja 2 v.) - ja ollut kotiäitinä nyt noin neljä vuotta. Haluaisin tietää onko muita yhtä syntisiä kuin minä, eli sellaisia jotka ottavat arjen avuksi välillä pieniä hömpsyjä? Itsellä ainakin tuntuu...
  6. M

    Miehen masennuksen vaikutus

    Tietääkö joku jotakin vertaistukifoorumia masentuneen puolisolle? Epäilen miehelläni masennusta, oireina mm. ärtymys, unettomuus, agressiiviset raivarit (tavaroita särkyy), sairaalloisen (?) runsas TV:n katselu, jonkinasteinen alkoholismi, eristäytymiskaudet, puhumattomuus. En tiedä toisaalta...

Yhteistyössä