Hakutulokset

  1. H

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    moikkelis jälleen pitkästä aikaa!! tiedä mikä oikee vaivaa, ku en saa aikaseksi tänne kirjoiteltua!! np ultrassa kävin parisen viikkoa sitten ja siellä kakki hyvin. pahdollisus downiin oli 1:100 00, eloi melko olematon. lääkärineuvola oli viime viikolla ja sielä meinaskin sitten hermot...
  2. H

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Vihdoinkin tänään ultrassa käyty! kyllä helpotti oloa. Täs oon muutaman päivän miettiny, että onkohan sitä mahassa eloa enää ollenkaan. mutta kyllä siellä oli ja kaikki oli loistavasti. Turvotusta ei ollu juuri ollenkaan ja verikokeiden ja turvotuksen yhteyssummalla riski ois niinku 1:100 000...
  3. H

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    en oo kirjoitellu tänne mitään piiiiiitkään aikaan, en vaan oo saanu aikaseksi. Mutta josko nyt edes pari riviä kirjottais ja sit jatkan noita teidän juttujen lukemista.. pahoinvointi on onneksi loppunu. hajut toki tuo yökkäyksen, mutta se karsee joka aamuinen ällötys on poissa...
  4. H

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    No niin... Eilen ekassa neuvolassa käyty. Aloitettiin koko homma ultralla, niin nähtiin onko tuola oikeesti jotain. eka täti yritti mahanpäältä ja onnistuikin löytämään että kyllä sielä joku asuu. sykettä ei kuitenkaan saanu näkyviin, niin tutkittiin sitte alakauttaki. löytyihän se syke sieltä...
  5. H

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    apua, huomenna eka neuvola! kauhukuvia mielessä että mitäs jos sielä puntari räjähtää tai numerot ei vaan riitä. :O :whistle:
  6. H

    facebook ja kiertävä statuspäivitys

    empäs oo vielä kellään nähny... mielenkiinnolla odotttelen.. =)
  7. H

    jos ootte vieraana ristiäisissä, ni onko tein lapsilla oikeen juhmamekot ?

    muutaman viikon päästä ristiäiset tulossa ja kunnon juhlavaatteet on kaikille lapsille. vajaa 2vee, vaaleen lila "röyhelömekko" ja valkoset sukkikset ja bolero 3veelle, liituraitapuku 8veelle vaaleenpunanen mekko, missähopeista kimalletta ja valkoset sukkikset ja bolero. meillä on niin...
  8. H

    DOPS- keksit ovat kusetusta

    ei ne kyllä tääläpäin mitää yli kaalliita oo? tai sit vaan on aina jokuhyvä tarjous ku niitä kaupas nään. tyyliin jos 5€.lla saa 3pakettia, niin pidän sitä melko normaali keksin hintana. ite en oo niitä koskaa ostanu/syöny, joten muuhun en voi komentoida.
  9. H

    Varoituksen sana karkeista!

    eka ajatus oli mullakin, että lapset ei välttämättä ajattee samallalailla kun aikuset. esim. monella aikusella tulee monestakin sanasta, asiasta ym. mieleen jotain kaksmielistä, mutta jos lapsi kuulee sanan, assian tms. niin ei pidä sinä minää. että eiköhän se oo tää aikusen ieli joka heittää...
  10. H

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    hirmusti tullu tänne juttua ku en oo hetkeen käyny. meidän perheeseen rantautunu kunnon räkätauti kaikille muille paitsi mulle, eli kauhulla odottelen koska se iskee muhun. maanantaina olis eka neuvola. jännittää ihan pirusti!!! ei oikeestaan muuten, mutta se sama paino, mistä oon täällä...
  11. H

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    tervetuloa uusille ja peukkuja sitä tarvitseville, kaikki niitä tietty tarvii, mutta erityisesti vuodoista ym kärsiville. täällä oli eilen todellinen ällötys päivä. aamusta iltaan oli nii hirvee oksettava olo päällä, etteioikee mitää pystyny tekemään. Tänään jo huomattavasti paree olo taas...
  12. H

    Veljeni uuden tyttöystävän NAURETTAVA/TÖRKEÄ käytös meidän tytön synttäreillä!!

    voi juma mitä aattelin ku alotusta luin.. mutta kun luin kommentit, en tosiaan ollu ainut mielipiteeni kans.
  13. H

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    ^meillä oli tuon nuorimman ristiäisissä samalla myös "häät". Oli mielestäni näppärää kun ei mitään suuria juhlia haluttu ja miehelle tuntui kuitenkin olevan pakko päästä naimisiinn. =D Ja tuo oli ylläri kaikille. Kukaan ei tienny asiasta etukäteen mitään.
  14. H

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    parisuhteesta Meillä kaikki vieraammat aina miettii, että eka lapsi on pelkästään jommankumman kun on niin "paljon" muita vanhempi. Mutta kyllä nuo kaikki kolme on ihan yhteisiä. Miehen kans ollaan tavattu -99, ja oltiin ihan huippu hyviä kavereita vuoteen -00, kunnes sitten myönnettii että...
  15. H

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Mä olisin halunnu vaihtaa terkkaa, mutta en saanu. Mutta kyllä jossain muualla voi tietysti onnistua. Mulla ei oo kokemusta siis edes vielä uudesta terkasta, mut oisin vaan halunnu samalle millä ennenki muis raskauksis käyny. Puhelimes tää uuski vaikutti iha mukavalta, mutta näkee nyt.
  16. H

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Kiitoksia uudesta pinosta. =) bola korusta Mulla sellanen on ostin tuon kakkosen aikana. Hirveesti ei sitä koskaan tullu käytettyä, vaikka mun oli se ihan pakko saada. Tiedä jos nyt sitten innostuis. =) kertomisesta Ei kyllä kerrota vielä hetkeen. jos ei vahingos lipsahda. :D itellä on...
  17. H

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    täällä samaa ku eilen aamullakin eli :x ja |O lasten päikkäriaikaa siis odottelen...
  18. H

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    :hug: belalle. tuo kiinalainen kalenteri on pitänyt mullakin paikkansa kaikkien kolmen edellisen kohdalla.ja monet kaverit on sanonu samaa että on pitäny paikkansa. Meille näyttäis nyt poikaa, mutta aika näyttää. =) En oikein tiedä kysyttäiskö sukupuolta. esikoisesta ei kysytty, ei tullu...
  19. H

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    on kyllä typerää tuollanen että tuollasessa(kin) tapauksessa pitää joutua odottelemaan aikaa. miettikää mikä ressitilanne se on?! kaikenaikaa kuitenki vaan pelkää ja miettii sitä asiaa! musta tuollasiin tilanteisiin pitäs olla mahdollisuus päästä ultraan sillai päivystysmäisesti. ihan joka...
  20. H

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    niin ja tuossta epparista jäi sanomatta.. mulle tehtiin se ekan aikana ja parantui ihan hyvin ja nopsaa. jo sairaalassa pystyin istumaan vaikka hoitsut sitä ihmmettelikin että hui kauhistus, ei vielö voisi istua. :laugh: muiden aikana ei tuota oo tehty, ja oon parantunu synnytyksestä aina...

Yhteistyössä