Hakutulokset

  1. I

    Mä oon kateellinen niille, jotka on saanut vanhempana lapsia!

    Mies ei ole halunnut lapsillemme pientä ikäeroa vaan lapset (4kpl) on tehty viiden vuoden välein. Omaa aikaa ei ole ollut koskaan ja nyt kun sitä alkaisi pikkuhiljaa kaivata, niin mahdollisuuksia ei ole....Olen kateellinen niille, jotka on saaneet kaikki omansa nuorena (tai joilla on hyvä...
  2. I

    Esikoinen 2v 4kk ei vieläkään nuku...

    Ei meidänkään poika 1v1kk. Ryttäilee tossa tyytyväisenä mainoksia, käy mulle :)
  3. I

    Käytätkö stringejä ja miksi?

    En pidä, liian iso ja ruma perse.
  4. I

    Listatkaa asiat mitkä eniten ärsyttävät

    Anopissa ärsyttää se, että se väheksyy jatkuvasti kykyjämme tehdä päätöksiä lasten ja raha-asioiden ja lemmikkien suhteen. Kylässä ei käydä tarpeeksi usein, kerta viikossa ei riitä. Piilovittuilee sen minkä kerkiää. Plussaa se, että pitää lapsistamme ja haluaisi viettää aikaa heidän kanssaan jos...
  5. I

    Oletteko nähneet itsensäpaljastelijoita?

    Kyllähän toi julkisella paikalla nakuilu kai laitonta on... :laugh:
  6. I

    huoneiston normaali kuluminen

    Pitäkää kiinni oikeuksistanne. Meitä vuokraisäntä kusetti niin pahasti, kun oltiin nuoria eikä osattu ottaa asioista selvää. Meillä kävi taloyhtiön tilaama remonttifirma tekemässä kylppäriremontin ja hajotti wc-pytyn. Huoltoyhtiön edustaja kävi tarkistamassa jäljen ja hyväksyi työ, ei tosin...
  7. I

    Miehet: Miten teidät saa mukaan kotitöihin nalkuttamatta?

    Mites kun ne naisetkin käy töissä ja silti ne hommat tarttis jonkun hoitaa. Onko sulla varaa palkata siivooja? :headwall:
  8. I

    G: aiotteko nussia tänään?

    Mä en nussisi ikinä jos ei olis 'pakko'. Liekö sitten vika itessä vai miehessä, joka ei juurikaan jaksa enää rutiineineen ja kolmen minuutin munineen kiinnostaa...veikkaan jälkimmäistä :snotty:
  9. I

    Alkoholin käytöstä

    Meillä on ollut vääntöä tuosta alkoholinkäytöstä jo vuosikaudet. Alkuun ostettiin 2-3 saunaolutta ja sitten 6 ja miksi sitä enää ostaa vähempää kuin laatikollinen, kun' on niin halpaa'. Otan itsekin toisnaan viikonloppuisin muutaman, enkä näe muutamassa mitään pahaa. Eniten ärsyttää tämä talon...

Yhteistyössä