Hakutulokset

  1. M

    Ensure-sterilisaatiosta?

    kaikki kokemukset ja tiedot tervetulleita:) Harkitsen toimenpidettä.Kiitos!! Plussat ja miinukset jne.
  2. M

    Mikä ehkäisy PARAS imetysajalle??

    Kertokaahan tuttavat mikä on ollut paras ehkäisyvaihtoehto juuri teille kun olette IMETTÄNEET? Faktatietoja olen lukenut yllin kyllin ja nyt kaipaan kokemuksianne kanssasisaret:) Perheenlisäystä tulossa ja tämäkin asia on tarkkaan mietittävä etukäteen:) Aiemmin imetysaikana olen...
  3. M

    **Kesäkuisia Treen liepeiltä**

    tampereen liepeiltä ollaan =) Laskettu aika ois 11.6 ja rvko ois nyt tasan 15. Kesäkuisissa aiemmin kirjoitellut muttei ole paljolti vastakaikua tullut...josko meistä tulis tiiviimpi porukka kun ois hieman pienempi? Monennettako lasta ootatte?Meille ois nelonen tulossa :heart:
  4. M

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    alussa kirjoittelin enemmänkin,mutta näiden oireiden ilmaannuttua en vaan ole jaksanut ollenkaan kirjoitella..taustalla olen kyllä kaikki juttunne lukenut :) Mulla nyt viikot 12+2 ja väsyttää hurjan paljon,no siihen alkaa tottumaan ja aamuisin oksennan ja muuten poden pahaa oloa johon auttaa...
  5. M

    ***Kesävauvat 2008***

    Moikka kaikille uusille ja tervetuloa sekä myös vanhoille tutuille :flower: Olen taas vain taustaillut mutta huomasin että minua ei ollenkaan ole tuossa listassa niin sydänkäpyselle tässä miun tietojani: Eli sairaala ois tays ja laskettuaika 11.6. ja neljäs tulossa :heart: Kiitokset jos...
  6. M

    ***Kesävauvat 2008***

    Moikat kaikille!!!!!!!!!!! =) Tervetuloa kaikille uusille,ihanaa että joukkomme kasvaa suureksi ja toivotaan että suurimmalla osalla olisi onni matkassa.... :heart: isot :hug: summerbabylle ja parempaa onnea jatkoon :heart: Miun synnytys sairaala olis muuten sitten tays jos jokunen...
  7. M

    ***Kesävauvat 2008***

    Osanotot ja isot :hug: kotirokille ja voimia tulevaan :heart: :heart: Nyt on sitten eka neuvola varattuna....tuonne ensikuun puolelle se menee =) No tässä on kyllä ihan tohinaa tää loppukuu niin jaksaa varmaan ootella. Oireita ei tunnu olevan muita kuin väsymys,mutta olisinkin...
  8. M

    ***Kesävauvat 2008***

    Moi kaikille taasen! =) Turhaan epäilin tuota omega 3 keiju rasvaa...saahan sitä tottakai syödä ja on hyväksi ja jokaisessa margariinissa on muuten a-vitamiinia...joten eikun syömään =) pitää kuitenkin kysyä neuvolasta tarviiko lisäksi ottaa jotain muuta omega-3 valmistetta,että saa...
  9. M

    ***Kesävauvat 2008***

    Moikka kaikille! Ja tervetuloa oikeen paljon uusille!!!!!!!!!!!! Jopas ootte jutustelua tosin saaneetkin aikaiseksi,meni tovi näitä lueskellessa. Kiva ku ollaan kaikki samassa veneessä :) Luulenpa että varailen neuvolaa sitten ensiviikolla minäkin :heart: Tiedättekö että SAAKO...
  10. M

    ***Kesävauvat 2008***

    No jos mä malttaisin ootella tuonne ensviikkoon vaik ennenkuin varaan sitä neuvolaa... :whistle: jos ja jos.... Hande:kiva kun ei ole kuin päivä eroa lasketulla ajalla =) Toivon kyllä että tää vaavi tulis pikkusen ennen laskettua aikaa niinkuin nuo sisaruksensakin....(vasta tietenkin sitten...
  11. M

    ***Kesävauvat 2008***

    ai,hups tuollahan tuo ekalla sivulla on lista....pitää varmaan lukee koko ketju niin pysyy mukana asioissa.... Ja juu muistan teitä jotka olivat samaan aikaan tuolla kesäkuumeilija palstalla =)
  12. M

    ***Kesävauvat 2008***

    Enköhän nyt sitten uskalla tänne joukkoon liittyä,kyllä se plussa on varmaankin oikea plussa :heart: Millonkohan sitä viitsii neuvola aikaa varata...ei kai mulla kiire ole kun on jo useampi lapsi tuossa niin jos oottelen vähän aikaa rauhassa... Tosin ultraan tahtoisin mahdollisimman pian...
  13. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    halit kaikille joilla täti tullut kylään :hug: ja halit ja onnea myös teille joilla epävarma tilanne :hug: Tsemppiä kaikille oviksen metsästykseen ja tärppionnea :heart: :flower: Ja paaaljon tarrasukkia jokaiselle,sillä mä taidan vaihtaa nyt palstaa odotuspuolelle... Tein keskiviikkoisen...
  14. M

    ***Kesävauvat 2008***

    uskallankohan ilmoittautua uutena joukkoonne :/ Tein tänä aamuna testin ja plussaa näytti =) Tosin oli vähän vaaleampi kuin toinen viiva mut testin ohjeissa sanotiin ettei se haittaa.... keskiviikkona tein itelleni haamun ja silloin en viä uskaltanut tänne tulla. Mutta olo kuin omenalla...
  15. M

    * * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

    kunpa itsekin uskaltaisi jo ilakoida :) Sellaista piti kyselemäni:Mikä testi on paras?Siis raskaustesti? Mulla oli kotitestin herkkä testi...näytti vaan sitä haamua... Ja kumpi on herkempi,joka mittaa sitä 10hcl/ll vai 25hc/ll(noita kirjaimia en muista mitkä on perässä...)...eikö se 10...
  16. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Mikä on paras testi? tietty kaikil on oma mielipide... Onkos noi hyviä testejä noi viljat jotka on tarjouksessakin vielä?????? Onks se nyt niin että jos testi näyttää sitä 10ucl/ll jotain(siis noita kirjaimia en osaa laittaa oikein!) Niin se on herkempi kuin se joka näyttää 25...
  17. M

    * * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

    annamanna: ok,etä kaipa mäkin uskallan uskoa haamuun :) Kiva että melkein samoilla päivillä mennään :flower: Mulla on ennestään kolme lasta,joten nelosta nyt sitten pukkaa,kunhan kaikki menis hyvin ja tarrasukkia sullekin :heart: :heart: Mitä testiä suosittelisit mulle?? Onko susta...
  18. M

    * * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

    okei...kävin laskurilla liberon sivuilla,eli nyt ois 4+3...että samoissa melki mennään...........en nyt kuitenkaan viä uskalla kellekään hehkuttaa....
  19. M

    * * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

    kiitos anna manna, juuri joku tuollainen mullekin tuli,silmillä nähtävä mutta haalea.Eikä tarvinnut testiä mitenkään käännellä et ois nähnyt vaan kyl se näkyi. Mulla taitaa olla hieman pidemmällä kierto/raskaus kuin sulla? meinaatko millon testata viä uudelleen jos näkyis kunnon plussa...
  20. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Mulle tuli tänäaamuna haamu!! :heart: :heart: :heart: Eka kysymys,voinko luottaa siihen? :/ tein kotitestin herkällä testillä ja keskiviikkona tuli pelkkä nega(joka harmitti ja sen vuoksi oon tausatillut vaan)mutta tänään tuli selvä haamu =) Luulen että uskallan vasta ens...

Yhteistyössä