Hakutulokset

  1. P

    Hyvää uutta vuotta :)

    Hyvää Uutta Vuotta myös sinulle ja muille ! Me juuri syötiin yhdessä kunnolla tässä ihan kotosalla vaan ja nyt lapset katsovat elokuvaa (piirrettyä) ja sen jälkeen olisi vielä tarkoitus lähteä vähän ilta kävelylle ja ihastelemaan raketteja :) Lapset 4 ja 5 vuotta. Sitten hieman iltapalaa ja...
  2. P

    Oletteko olleet kipeinä hormonikerukan laiton jälkeen?

    Olin kipeä hormoonikierukan laiton jälkeen, ja tuntui kuin olisi ollut tulossa ulos/tai että kohtu olisi koittanut supistella kierukkaa ulos..ja voi mikä vuoto, suunnilleen 4kk aikana oli 23 täysin vuodotonta päivää, päivä siellä toinen täällä.. ut sit helpotti, vuodot tulee nykyään kyllä...
  3. P

    Leikeltyjä ja anoreksiaa: Miss Helsinki 2012

    nro. 10 oli ehkä mielestäni hieman liian tikku, mutta on hällä pituuttakin reippaasti että sekin varmaan korostaa laihuutta..
  4. P

    Leikeltyjä ja anoreksiaa: Miss Helsinki 2012

    Ihmeen vähän liian laihoja, eli mielestäni kauniita ja hyväkroppaisia nuoria naisia =)
  5. P

    Pitäs tehdä joku super hyvä gluteeniton kakku (isänpäiväksi)... Neuvot ois tarpeen !!!

    noista juustokakuista mies kyllä tykkää, harkintaan menee :) Vielä jotain superhyvien leivonnaisten ja kakkujen ohjeita, ja siis niitä gluteenittomia
  6. P

    huomio pesuvinkki villahaalarille /villavaatteille

    Minä muotoilen ja esim. villahaalareista pidän kyllä hyvän huolen ja tosiaan muotoilen kosteana ja kuivatan lappeellaan, koska niillä säilyy aikas hyvin se jälleenmyyntiarvo:xmas: Itse olen kerran saanut lainaksi villahaalarin joka oli ns.pesty pilalle, mutta kun itse sen pesin ja muoloilin...
  7. P

    Mua älöttää kun täällä on jatkuvasti joku ketjus alapääkarvoituksesta..

    avaatteko te niitä.. Oon itekin joskus vastaillut jo on kyselty sokeroinneista yms. mut nyt tuntuu et liikkeellä on jo sekoboltsi..|O
  8. P

    Allergista ihottumaa vai rokko? Lääkäriin?

    Kyselenpäs että selviskö mikä lapsella on?
  9. P

    Allergista ihottumaa vai rokko? Lääkäriin?

    Vastasin jo sinulle silloin aiemmin, kun itsellä tuli samanlainen ihottuma /allerginen reaktio penisiliini lääkekuurista. Minulla on nyt vasta alkanut näpyt hiljokselleen lähtemään poissa. Ja minusta tuo ei kyllä näytä nokkosrokolta, ja voin kertoa että tiedän omasta kokemuksesta sen millainen...
  10. P

    päiväkotiin vai ei?

    Molemmilla muksuilla nousi yöllä kuume 38 yli. Kovasti yöllä yskivät. Eivät menneet hoitoon. Mut siis minkälaisia tauteja nyt on liikkeellä kun näyttää kuume sahaavan ees taas?
  11. P

    Kumpi tulos on oikein kuumemittarissa (digitaalinen)

    Kiitos. Ohjeet olinkin jo aikapäivää sitten hävittänyt.
  12. P

    Kumpi tulos on oikein kuumemittarissa (digitaalinen)

    viitaten aiempaan ketjuuni... Eli jos omron digitaalinen piippaa 37 asteen kohdalla mut jatkaa sen jälkeen nousua 37.3 asti, niin kumpi tulos on oikein? Joskus olen huoannut että voi nousta yli puoli astettakin vielä piippauksen jälkeen.. Olen sit aina pitänyt sitä korkeampaa tulosta oikeana.
  13. P

    päiväkotiin vai ei?

    No niin uudelleen mittaus hieman rauhoittumisen jälkeen, piippasi tasan 37 kohdalla ja sit nousi vielä hitaasti 37.3.. Niinpä oikeushan se on.. mut miksi sitä aina tuntee niin huonoa omaatuntoa jos jää hoitamaan omaa lastaan:heart: nykyään ihmisiä syyllistettään niin paljon kaikesta että ihan...
  14. P

    päiväkotiin vai ei?

    Siis niin tyhmää kuin tää onkin, mut siis lapsi ei ole oikeinn kipeän oloinen enää ja päivällä tosiaan ei ole ollut kuumetta, ja en uskonut että nyt illallakaan olisi, kun ei ole niin lämmin.. NO tietty on se röhä. Mietin et johtuuko tuo lämpö riehumisesta.. Mut juu mietin sitäkin et mittaako...
  15. P

    päiväkotiin vai ei?

    Lapsi ollut kuumeessa pe saakka, tänään ei oikeastaan kuumeinen, aamusella lämpöä 37.5 ja illalla taas 37.6. selvästi tavallaan terveempi kun jaksaa riehua, mutta toisaalta ei ruokahalua ja nyt sitten tullut eilen rohiseva yskä ja ääni vähän käheä.. Mut siis miten tekisitte. Aiemmin ei siis...
  16. P

    Varataanko korvakontrolliaika tkseen lääkärille vai sairaanhoitajalle?

    Niin ja juu pointti oli. et aina eivät tunnu tosiaan tietävän et kuka tekee mitäkin!!!
  17. P

    Varataanko korvakontrolliaika tkseen lääkärille vai sairaanhoitajalle?

    Meillä antoi ajan sit sairaanhoitajalle ja hän sit kävi lääkäriltä kysymässä ja lääkäri sanoi et aika olisi pitänyt olla lääkärille. Tosin tytöllä oli tuolloin siis ollut korvatulehdus ja toinen korva oli kerinnyt puheta.
  18. P

    Neuvolasta lainassa minihälytin.

    En osaa sanoa, mutta minkä ikäinen lapsi on kyseessä? Voihan se olla et on nyt kypsä olemaan ilman kun on noin hienosti 2vk mennyt.

Yhteistyössä