Hakutulokset

  1. P

    Mua älöttää kun täällä on jatkuvasti joku ketjus alapääkarvoituksesta..

    avaatteko te niitä.. Oon itekin joskus vastaillut jo on kyselty sokeroinneista yms. mut nyt tuntuu et liikkeellä on jo sekoboltsi..|O
  2. P

    Kumpi tulos on oikein kuumemittarissa (digitaalinen)

    viitaten aiempaan ketjuuni... Eli jos omron digitaalinen piippaa 37 asteen kohdalla mut jatkaa sen jälkeen nousua 37.3 asti, niin kumpi tulos on oikein? Joskus olen huoannut että voi nousta yli puoli astettakin vielä piippauksen jälkeen.. Olen sit aina pitänyt sitä korkeampaa tulosta oikeana.
  3. P

    päiväkotiin vai ei?

    Lapsi ollut kuumeessa pe saakka, tänään ei oikeastaan kuumeinen, aamusella lämpöä 37.5 ja illalla taas 37.6. selvästi tavallaan terveempi kun jaksaa riehua, mutta toisaalta ei ruokahalua ja nyt sitten tullut eilen rohiseva yskä ja ääni vähän käheä.. Mut siis miten tekisitte. Aiemmin ei siis...
  4. P

    Kuumeinen 2.5v milloin lääkäriin?

    Epäilin etten ikinä tekisi tämmöistä aloitusta, mutta... Niin eli to-pe yönä nousi kuume, ei kovin kova flunssa muuten hieman tukkkoinen, mutta nenä ei vuoda. Valitti jäseniä, mahaa, selkää ja jalkoja ei ole ollut vatsataudin oireita. Kuume oli suhteellisen korkea, 39,5. Tänään kuume ollut...
  5. P

    Mitä tehdä kun 4v poika alkanut pissailemaan housuun...

    On ollut päiväkuiva jo pitkän aikaa, siis jotain 1.5v, ja nyt on siis päivittäin housut märkänä. En enää tiedä mitä tehdä kun poikaa pyydetään menemään pissalle niin vastustelee usein, ennen meni kiltisti kun pyydettiin. Nyt siittä saattaa tulla iso tunteen purkaus vastaan kun pyydän menemään...
  6. P

    Huomenta : ) oho, meillä nukuttiin sit pitkään...

    Itse just heräsin ja muut vielä nukkuu, lapset 2v ja 3v sekä isi : ) Nautinpas kupposen aamu kahvia rauhassa..kerrankin : D
  7. P

    Pakko hehkuttaa.. (turhis...)

    Nyt on keittiössä koottuna ihana uusi ruokailuryhmä...ja voi että on hyvännäköinen : ))) valkoinen korkeakiilto pöytä ja mustat tuolit :)
  8. P

    hei, mitäs leipois (rahkasta)

    Kaapista löytyy kaikki normi jutut ja maitorahkaa 1prk (miehen "vahinko" ostos), jotain makeaa tekis mieli. Rahkajutuista ei kokemusta joten vinkkejä kaipaan.. Kiitos!
  9. P

    Vajaa pari viikkoa hoitoa takana ja lapset flunssassa...

    Tätäkö tää sit om : / mut juu, kun ilmat kylmes niin toki se flunssa olis voinut tulla kotihoidossa olevillekkin..
  10. P

    Mitä lahjaksi pyöreitä juhlivalle naapurin isännälle, nyt apuja??

    Paljon ei oo vara, mut jotain tietty pitäis viedä. .
  11. P

    Jokos lapsilla välikausihaalareita päällä?

    Aina tämä ikuisuus kysymys? Kun eilen päiväkodista lapsia hakiessa huomasin et joillain oli jo..:) Niin se syksy on siis saapunut.
  12. P

    Hei. Minkä kokoisella lapsella teillä ollut päällä Reimatec 98 talvihaalari...

    Juu, höpö aloitus, kun neiti on sen kokoinen et 92 ei välttämättä mene koko kautta ja mietin kuiten et hukkuuko 98 niin siksi kysyn :D Kiitti jos joku viitsii vastata=)
  13. P

    Meille on "muuttanut" mörökölli ärisijä..

    3.5v poika joka nykyään aamut aloittaa karjunnalla ja äksyilyllä ja muutenkin joka asiaan ärisee ja murisee ja karjuu : / onko tämä sitä kuuluisaa uhmaa???
  14. P

    Voi, ei melkeen jo maistan sen tuoreen korvapuustin suussani...

    kun aioin alkaa leipoon, ja nyt huomasin et tuorehiivasta onkin eilen mennyt parasta ennen päivä.. Mut eihän se vielä ole mennyt miksikään, eihän:whistle::p
  15. P

    jokohan huutiksessa alkais olla kiinnostusta välikausipukuihin tai toppahaalareihin

    Mietin et koskas ois viisainta laittaa myyntiin et on "paras" myyntisesonki-aika:D Reimateciä ois useampaakin..
  16. P

    Missä ukkostaa ?

    ???
  17. P

    Miten ois järkevä toimia.. 3.5v kiroilun suhteen..

    Niin eli mua jotenkin vaivaa, vaikka lapsi ei siis varmaan ymmärrä itse sanojen merkitystä tuossa asiassa vaikka osaakin sanoa "oikeat sanat oikeaan aikaan" eli väliin kun komennan tai pyydän, tai häntä muuten vain kiukuttaa, ja aina ei kunnolla kiukutakaan.. mut siis sanoo -voi v.ittu:ashamed...
  18. P

    Mites muiden 2v olivat neuvolassa ja mitat...

    Meidän neiti nöppönen ei sit alkanut tätin kanssa millekkään, makas väliin maassa ja itki ja väliin roikkui oven kahvassa ja sanoi mulle -tule HETI tänne :D meinas väliin naurattaa ja väliin itkettää.. No paino saatiin sit otettu minun sylissä ja pituus meni kyl vähän arvaamiseksi.. Lopussa...
  19. P

    Korvakuumemittareista kaipaisin kokemuksia, kannattaako ostaa?

    Niin eli mietin tuommoisen ostamista kun näyttää niin järkyttävää tuon kuumeen mittaaminen tuolle kuopukselle.. Mut siis kun niitäkin on taas niin monenlaisia.. Niin minkä merkkinen teiltä löytyy ja ootteko olleet tyytyväisiä? ja tietty paljonko maksoi : )

Yhteistyössä