Hakutulokset

  1. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Moikka! En olekkaan kirjoittanut ainakaan pariin päivään. humu82: Suuret pahoittelut teille :hug: Eeeva : Tehdäänkö teidän neuvolassa alapään tutkimuksia? Meillä ei terkkari tee alapään juttuja ollenkaan kai. Ainakaan ei koskaan ole minulle tehnyt. Esikoisen syntymän jälkeen se vaan katsoi...
  2. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    upupaepops: Kai voit neuvolaan soittaa ennenkin. Noin paljon jo viikkoja menossa. Millä viikolla teillä yleensä on eka neuvola? Meillä olen kaikki kolme kertaa käynyt ekan neuvolan 9+jotain eikä meillä ainakaan saa aikoja ihan pienellä varoitusajalla. Mutta kaikkihan riippuu paikkakunnasta...
  3. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Moi! Tuntuu että on ikuisuus siitä kun tänne kirjoitin viimeksi (taitaa olla ehkä pari päivää siitä vaan) Uusille taas tervetuloa ja onnea oikein paljon! Tuosta ultrasta. Meilläkin rakko tyhjänä on pitänyt käydä. Nyt viimeksi minulla oli muka rakko melko täynnä lääkärin mukaan ja siitä...
  4. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Moi! Eikös tuo yhteisö oltu jo tehty? Minä haluaisin tietää kuinka se toimii ja mitä siellä voi tehdä? En kamalana noissa yhteisö jutuissa ole ollut, joskus minulle tuli yahoon jotain joulukuisten ketju viestejä s.postiin kun odotin esikoista.... ei varmaan ollenkaan sama asia. Noista...
  5. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Heippa kaikki! Tervetuloa uusille ja onnea paljon plussista! Täällä vaan omaa napaa nyt hehkutan (anteeksi...) Kävin ultrassa äsken ja siellä oli yksi pikkuinen ja sydän sykki hienosti jo :heart: Kaikki näytti ihan normaalilta. Koko vastasi paria päivää pienempää, mutta pidän tuon vanhan...
  6. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Zoe-F: Tervetuloa ja onnea! Hih täällä on muillakin "kaksoset" tulossa =) Minäkin olen miehelle epäillyt odottavani kaksosia. Näin unta eräs yö siitä, johtui varmaan siitä että sinä iltana olin saanut jostain päähäni sen asian. Tuo pahoinvointi yms muut oireet on olleet niin rajuja...
  7. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Voi Angelina :'( pahalta tuntuu puolestasi :hug:
  8. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Ei ole todellista... jo toisen kerran minun viesti hävisi johonkin! Hiiri meni rikki niin pitää tuota läppärin "juttua" käyttää ja varmaan sitä hipaisen kirjottaessa vahingossa aina :kieh: Angelina: Jaksuja nyt kovasti :hug: kävisin ehkä itse kuitenkin siellä päivystyksessä jos on kovat...
  9. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Angelina: :hug: Toivottavasti kyseessä ei ole keskenmeno. Jaksuja kovasti nyt! pippanippanen: Voimia sinullekkin. Kuulostaa hurjalta tuo valeraskaus, mutta niin me naiset ollaan ihmellisiä että saadaan tuommoinenkin aikaan. Toivottavasti saat pian uuden tärpin! Tervetuloa uudet ja...
  10. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    "BPL: Onko seksistä vaaraa näin alussa? Onko tietoo?" Ei ole. Jos ei mitään vuotoja tai muuta ihme kipuja ole minkä takia lääkäri ei suosittele olemaan "selibaatissa". Ihan normaalisti saa tuolla saralla elää. Siitä on joku artikkelikin jossain näillä palstoilla. Täällä kans väsyttänyt...
  11. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Moi taas! pippanippanen: :hug: Uudet tervetuloa ja onnea! Onnellinen79: Raskaan asian olet joutunut läpi käymään :( Olen pahoillani menetyksestäsi :hug: Täällä ollaan palattu kotiin vihdoin, masentaa vaan tämä kaaos täällä mikä jäi lähtiessä. Kamala siivo odottaa vaan ei millään...
  12. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Moi moi! Täällähän on tarinaa tullut. pippanippanen: voi ei... toivotaan että vuoto olisi jotain harmitonta tällä kertaa. Kovasti jaksuja ja halauksia Minulle voi listaan laittaa iäksi 25v. Kerkeän 26 rajan ylittää ennen tämän vaavin tuloa jos kaikki menee niinkun pitää. Synnäri on KAKS...
  13. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Mimmukka81: Anteeksi kun itse kirjoitin niin että sen ymmärsi ihan väärin mitä tarkoitin. En minä sitä meinannut että sinä olisit hyppinyt silmille. Olen vain joskus lukenut näitä palstoja kyseisestä aiheesta (tupakka) ja silloin on tullut vastaan kamalan jyrkkiä mielipiteitä ihmisillä...
  14. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Moikka! Taas on uusia tullut, tervetuloa ja onnea plussauksesta! Täällä ollaan anoppilassa. Jotenkin arvasin ettei tämä odotus pysy salassa anopilta :) Illalla oli kuulema katsellut että mahdankohan olla raskaana ja sitä yön miettinyt :D Tänään sitten myönsin asian. Jospa hän ei...
  15. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Huomenta! upupaepops: tervetuloa! Angelina: noita menkkatyylisiä kipuja on alkuun. Ainakin minulla on joka raskauden alussa ollut vähän. Tuo hormonin nousu eikös ole aika yksilölistä, niinkun kaikki muukin. Ja jos sinulla on epäsäännöllinen kierto ollut ja et varmaa ovulaatiopäivää tiedä...
  16. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Tämmösen taulukon Angelina löysin näin äkkiä kun etsin... jospa on apua. Aika -hedelmöityksestä -viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä (mIU/ml) 1 viikko 3 viikkoa 0-5 2 viikkoa 4 viikkoa 3-426 3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340 4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500 5-6 viikkoa 7-8 viikkoa...
  17. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Hei taas! Mimmukka81: Se ultra on yksityisellä nin siksi pääsen niin aikaisin, en malta odottaa sitä neuvolan ultraa kun huoli on meillä että kaikki on ok. Onhan silloin jo rv7 menossa niin kai silloin jotain jo näkyy. Meilläkin muuten mies on olut hissukseen tästä odotuksesta...
  18. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Eikä! Kirjoitin pitkän viestin ja se hävisi johonkin... No lyhyesti uusiksi. Tervetuloa uusille! Pahoinvointia täälläkin jo. En ole oksennellut, mutta etova olo tule heti jos en syö säännöllisesti. Jospa tässä selviäsi yhtä vähällä kun esikoisen aikaan. Silloin oksensin kai kerran tai...
  19. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Tervetuloa uudet! Emmaa taitaa olla pikkukakkosten toivojista eikös =) Pikkurouvan nimi on täällä matonna. Täällä kauhea raivari pojalla päällä ja kaupunkiin olisin lähdössä kohta... kyllä näissä kohtaa aina hieman "hymyilyttää" että lisääkö minä haluan näitä ihanuuksia :headwall: No...
  20. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Täällähän tosiaan on monta vanhaa maalismammaa piipahtanut =) Onnea teille kaikille nyyteistänne :flower: Kovin hiljaista täällä vielä on. Kohta varmaan tulee oikea maalismammojen ryntäys kun kaikki plussanneet uskaltautuu liittyä odottajiin, tosin onhan tässä vielä pitkä tovi ennekun...

Yhteistyössä