Hakutulokset

  1. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Olipas täällä tosiaan paljon hienoa pohdintaa ja keskustelua. Niin ja jälleen uusia ihmisiä, hieno juttu! On myös erittäin hyvä, että täällä pohditaan asiaa eri näkökulmista, se on tärkeää. Nyt vain pikaisesti viestittelen, joten en ehdi itse kommentoimaan... Palstasta olen sitä mieltä, että...
  2. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    tiedoksi, että omalla kohdallani ei ollut taustalla mitään fysiologista "kremppaa" tai vaivaa. Ja tosiaan 2. inseminaatiokerralla, luovutetuilla, uuden lain mukaisesti rekisteröidyillä, siittiöillä raskauduin. Lisänfoa saat klikkailemalla nimeä, jonka kautta löytyy kätevästi kaikki aiemmat...
  3. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Pitkästä aikaa taas piipahdin täällä. Kovasti on ollut VILKASTA - uusia mielenkiintoisia keskustelunaiheita ja ennenkaikkea monta uutta itsellistä naista vauvatoiveiden kera =) Hieno juttu! Oma raskauteni on jo edennyt pitkälle, rv 32 menossa. Vatsakumpu on todella komea ja masuasukkikin...
  4. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei kaikille, täällä raskaus jatkuu mukavissa merkeissä; nyt jo rv 25 meneillään, vatsa kasvaa ja kaikki on hyvin. Nopeasti rientää aika, ja eipä aikaakaan kun ollaan jo loppumetreillä... Omat kommenttini keskusteluihin inseminaatioden hinnoista yms: Itse olen saanut erittäin hyvää hoitoa...
  5. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Poikkesin täällä taas pitkästä aikaa lueskelemassa palstaa. Hienoa, että joukko on kasvanut! Itse olen kasvatellut vatsaa hyvällä menestyksellä - kumpu on jo komea! Viikoilla 22 mennäään ja toukka ilmoittelee itsestään potkiskelemalla päivittäin =) Ultrissa kaikki ollut hyvin...
  6. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kaikkien pettymysten ja pitkällisten odotusten kanssa kamppaileville täältä terveisiä ja myös hyviäkin uutisia... Jos se auttaisi jaksamaan... Oma raskauteni jatkuu ja toukka kasvaa ja voi hyvin. Nyt rv 16 menossa. Alun pahoinvoinnit jääneet pois, muuta pientä "kremppaa" aina silloin tällöin...
  7. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Voi ei Maria, äärimmäisen surullista! Olen tosi pahoillani sun puolesta. Lämpimät halaukset! Voimia sulle kovasti ja jaksamista.
  8. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Lämpimät onnittelut plussasta!!! Muistan tuon saman onnen ja epäuskon tunteen... Onko se nyt todellakin totta, sitä ihmettelee tikkua tuijottaen?! Pidän kovasti peukkuja, että pieni alku pysyy matkassa mukana. Onnellista ja aurinkoista vappua!
  9. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    minäkin piipahdin täällä! Hauska taas lukea, että löytyy lisää "meitä", jotka kovasti omaa lastaa kaipaavat tyhjään syliinsä ja ovat päättäneet/päättämässä hakeutua hoitoihin. Kovasti tsemppiä piinailun päiviin ja superplussaisia tuulia Marialle ja Jennulille! Oma raskauteni on edennyt...
  10. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hilistin: Mulla oli ultra kp 10, minkä perusteella inssipäiväksi päätettiin kp 12 (follikkelien koon perusteella). Pregnylin pistin kp 11, ja Clomit siis oli kp 3-7.
  11. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Maria: toinen inssikerta toi tämän onnistumisen. Mukana oli myös perusannos Clomifenia (1 tabl/pvä, kp 3-7); auttoivat follikkeleita kasvamaan. Onnea sulle kovasti ja jaksamista piinaaviin odotuksen päiviin!
  12. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    jaksamista sekä paljon paljon tsemppiä ja onnea seuraavaan yritykseen! Se toivottavasti tuo tullessaan positiivisia tuulia. Positiivisia tuulia tietysti myös kaikille muille! Itselläni raskaus jatkuu ihan mukavasti. Välillä on kyllä vielä epätodellinen olo - onko tämä totta?! Minä...
  13. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kuulin pienen pienen alkioni sydämen sykkeen varhaisultrassa viime viikon lopulla; siellä se sykki kovasti ja kaikki oli muutenkin hyvin. Helpottavaa! Muutenkin raskaus edennyt mukavasti, mitä nyt pahoinvointi ja väsymys vaivaavat. Oletko Maria jo saanut testiuutisia? Pidän peukkuja...
  14. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Väliaikatietoja plussarintamalta: raskaus jatkuu ja pian jo täyttynee kokonaiset 6 viikkoa. Alkio ilmoittelee olemassa olostaan - pahoinvointi ja kuvotus ovat jokapäiväistä seuraa. Odotan malttamattomana ensimmäistä ultraa, joka on maaliskuun lopulla. Toivon kovasti, että pienenpieni pysyy...
  15. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Jotta toivo säilyisi, niin tulin kertomaan positiivisia uutisia: sain loppuviikosta kaksi vahvaa viivaa testiin eli raskaana olen! Nyt vain toivon, että pienenpieni alkio pysyisi matkassa mukana... Empatia-ajatuksia Maria edelleen sulle, ja jaksamista pettymyksen keskelle! Kumpa jo seuraava...
  16. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Maria sulle! Toivotaan, että seuraava inssi tuottaisi positiivisen tuloksen!
  17. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mun toinen inssi tehtiin myös kaksi viikkoa sitten ja ensimmäisen plussan sain jo eilen! Oli vasta kp 24, mutta malttamattomana testailin ajoissa... Vielä en oikein usko todeksi, mutta saattaapi hyvinkin olla, että raskaana olen! Oireetkin siihen vahvasti viittaavat. Mutta mutta, vielä...
  18. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Omalla kohdallani kyselyyn vastattiin syyskuussa (2007) Fertinovassa kielteisesti. Mutta koska olet siellä ns. "vanha asiakas", niin tilanne on toki varmasti erilainen. Pääsin hoitoihin toiselle klikalle, joten Fertinovaan suunnitelmat eivät onneksi kaatuneet.
  19. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei, oman viime syksyisen kokemukseni mukaan, Helsingin Fertinova kertoi, ettei ota yksittäisiä naisia hoitoihin. Tiedän, että Väestöliitossa ottavat ja samoin Tampereen AVAssa. Laki edellyttää, että aina kun käytetään luovutettuja sukusoluja (munasolut tai siittiöt), tulee hoitoja ennen...
  20. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onpa hauskaa lukea, että tähän ketjuun ilmestyy yhä uusia yksin lasta toivovia. Vaikka mullakin ystävät suhtautuvat tosi hienosti tähän omaan "projektiini", niin silti tulee usein olo, että on niin erilainen ja erilaisessa tilanteessa. On mukava lukea, että on myös tässä samassa tilanteessa...

Yhteistyössä