Hakutulokset

  1. U

    Äitienpäivänä kertoa raskaudesta!

    Moi kaikki odottajat! Olis sitten tulevana sunnuntaina äitienpäivä. Oon ajatellut silloin kertoa kolmannesta tulevasta lapsesta vanhemmillemme =) , mut nyt en tiiä kuinka kertoa!!! :( Antakaa vinkkejä miten tai millä kertoisin, kortilla jossa runo/ultrakuva? vai olisko jollakin...
  2. U

    Minkä ikäisenä pyörän kyytiin?

    Meillä tyttö nyt puoli vuotta, eikä istu vielä itse. kysyin neuvolassa et koska voin viedä tyttöä pyörällä, niin siellä sanottiin että kyllä nyt voi jo viedä lyhyitä matkoja. ei kai täs muuta kun kokeilemaan... =)
  3. U

    turhautunut puolivuotias

    Meillä sama ongelma. tyttö nyt 5 kk ja 2 viikkoa. Osaa kääntyä mahalleen ja silloin tällöin pyörähtää takaisin selälleen. kun siinä vatsallaan ei kovin kauan huvita olla, sit vaan huutaa kaikki raajat ylhäällä... Ei sille kai mitään voi, kyllä se menee eteenpäin sit kun sen aika on!
  4. U

    muita 5 kk lapsen vanhempia?

    Mitä teidän vauvat syö päivän aikana?
  5. U

    kellään oravais taloa?

    Olen kuullut vieska taloista. meillä on suunnitelmissa rakennuttaa avaimet käteen periaatteella, niin että itselle ei jäisi paljon tekemistä. Koska tiedän että jos alamme tehdä itse niin siinä ei mee kuin hermot kaikilta. Jotain olemme valmiit tekemään myös itse esim. lvi työt sujuu. oletkos...
  6. U

    kellään oravais taloa?

    Meilä siis hakusessa oma talo ja ollaan katseltu oravaistalon Liisa taloa yläkerralla. Onko ketään joka olis sellaisen osatanut?? :) Tai onko kellään minkäänlaisia kokemuksia kyseisestä talotehtaasta?
  7. U

    g: ammattisi

    LVI-asentaja, ikää 23v., poika 2v 8kk, rv 23+2
  8. U

    Lasten syntymä +(rv) 1v, 2v, 3v, 4v.. mitat?

    poika syntyessään rv 39+1 50 cm ja 3540g. Nyt 2-vee 101cm 16.2 kg
  9. U

    06-alueen äitejä?

    missäs päin asustelette? mulle saa aina laittaa viestiä niin tutustutaan sitä kautta tarkemmin. ystäviä ei ole ikinä liikaa varsinkaan perheellisiä. =)
  10. U

    Sähkölämmitys rivitalossa!!!!

    Meillä olis hyvä ja ihanalla paikkaa tiedossa rivitaloasunto mut siinä on sähkölämmitys. Eli paljnko arvelisitte sähköä kuluvan kk:ssa asunto 70 neliöä. :/
  11. U

    Vuokralle vai omaan?

    Meillä on siis tälläinen tilanne. Mulla vakituinen paikka ja mies vielä opiskelee valmistuu syksyllä 2007. Me asutaan tällä hetkellä miehen vanhempien talossa jossa meillä on kaikki omaa, keittiö sun muut. Nyt ollaan mietitty et mitä tehään mentäiskö vuokralle johonkin vai ostettaisko rivari...
  12. U

    Etelä-Pohjanmaan paikkakuntapino, ystävää etsivät

    Täällä perhe LAPUALTA kaipailee uusia kavereita!! :)
  13. U

    Seinäjokiset

    täälläkin yksi perhe ihan vierestä... :wave:
  14. U

    pinotaanpa tähän laihduttajien painot..

    lähtöpaino oli 85, tavoite olisi 70 kiloa. Tällä jetkellä painoa 79 eli lähtenyt jo kuusi kiloa. :)
  15. U

    Kaipailen meiliystäviä muista nuorista äideistä!

    Moikka! Olen myös vm -84. mieheni on kaksi vuotta vanhempi. Poikamme on syntynyt helmikuussa 2004. Asustellaan etelä-pohjanmaalla. Laita osoittees niin postia alkaa tulemaan :)
  16. U

    Löytyiskö äitejä kotka ovat synytäneet vuona 2004

    Meidän poika syntyi 21.2.2004. B)
  17. U

    Vaavelien yrittäjiä :)

    Täälläkin yksi joka toivoo pikkukakkosta. Yritys vasta alettu joten saa nähdä koska tärppää. Esikoinen on nyt 1,5 vuotta. Esikoista ei tarvinnut kauaa yrittää, vain yhdet luomu menkat. :)
  18. U

    Gallup:Iltarutiinit ja mihin aikaan aamuherätys...

    meillä syödään puuro siinä 19.30-20.00 ja sitten pesut ja pusut. nukahtaa omaan sänkyyn itse ja nukkuu jo ennen kun kello on puoli yhdeksän. aamulla yleensä herätän puoli kahdeksalta niin ehdin viedä hoitoon ennen kahdeksaa. ikää 1 v ja 6 kk. :)
  19. U

    06 alueen mamit

    täällä aiti -84, isi -82 ja poikamme on 02/04. Asustellaan lapualla. =)
  20. U

    äitejä vm-84? messenger/meilikavereiksi?

    täälläkin yksi äiti vm-84. poikamme on 1v ja 5 kk. sähköpostiosoitteeni on minna.harsila@netikka.fi

Yhteistyössä