Hakutulokset

  1. A

    "vapaat" suhteet

    Hep! tuli viikonloppuna pyörähdettyä baarissa ja tapasin naisen jolla oli samansuuntaisia ajatuksia, kuin sulla KirstiF. Tämä nainen jonka tapasin oli myös suhteessa ja omin sanoin kuvaili sitä "vapaaksi" suhteeksi eli kumpikin osapuoli harrastaa ns irtosuhteita seksin merkeissä..alkuun olin...
  2. A

    Miten mies innostumaan?

    Jos sun miehes ei peppuseksistä innostu on sitä turha tyrkyttää palaa vaan loputkin halut. Seksikkäillä alusasuilla kannattaa kokeilla tietenkään ei kannata olla turhan tyrkky jos innostus seksiin on muutenkin alhaista.. Kannattaa myös panostaa esileikkiin ;) Oon monesti ihmetelly miehiä...
  3. A

    Apua! Pitääkö tähän suostua?!

    Voi hemmetti mitä joku näkee nyrkin perseeseen työntämisessä??? AP jos ukkos saa kiksejä tosta niin ehdota sille jospa kokeilette ensin häneen perseen nyrkkipanoa ja kysy sen jälkeen onko vielä kiksejä! ei mee mulle jakeluun miten joku voi tommosta ehdottaa eikä sun todellakaan tarvii tuohon...
  4. A

    Vakkaria

    Kiitos vastauksista! Niin joo miks ei toimis..kohtahan pitäis pistää hakua vakkarille :p Oishan siitä valtavasti etua, ettei tarvis aina satunnaisiin turvautua. Mulla on ajatuksissa vakkari jonka kanssa ois helppoa sopia yhteinen nautinnon hetki hyvän seksin merkeissä ilman kiirettä...
  5. A

    Vakkaria

    Onko kokemusta miten vakkari seksisuhde voi toimia? Mä elän semmosessa elämäntilanteessa, ettei mikään vakava seurustelu käy päinsä tällähetkellä, mutta seksuaaliset halut sekun jyllää ja satunnaisia tulee turhan harvoin, kun baareissakaan ei tule pahemmin käytyä eikä kännisähellys ole mun...
  6. A

    panettaa

    Näinhän se kaavan mukaan pitäis toimia :D
  7. A

    mistä nainen tykkää seksissä

    Mun käsitys mistä nainen tykkää seksissä on tälläinen: se esileikki voi alkaa jo tunteja ennen varsinaista seksiä esim ihan viattomalla sanallisella leikittelyllä ja vihjauksilla ilman mitään kiirettä vaan annetaan asian edetä ihan omaan tahtiin..kun aikansa ollaan flirttailtu siirrytään muiden...
  8. A

    kuunteliko kukaan äsken Rock kanavaa radiossa

    Mä oon ainakin ollu enemmän, kuin tyytyväinen ympärileikkaukseen ja nykyään nautin suunnattomasti pitkästä seksistä hmm..pitkä ja kuumankiihkee sessio...täällä taitaa mennä jokatoinen sydämmenlyönti tonne alakertaa tällähetkellä :p Aamulla herätessä oli jo täys stondis joten melkeempä sen...
  9. A

    panettaa

    Panetus on näköjään tänään harvinaisen tarttuvaa röh röh ;) Ei ees salille kehtaa mennä, ku housuissa pullottaa ja sykkii :whistle:
  10. A

    kuunteliko kukaan äsken Rock kanavaa radiossa

    Tohon esinahattomuuteen pystyn antamaan mies näkökannan, koska mulla on esinahka poistettu aikuis iällä.. ennen tosiaan pienempikin liike tuntui tosi hyvältä eli kalu oli jotenkin herkempi jolloin laukesin helpommin. Nykyään pystyn kontrolloimaan paremmin laukeamista ja pitemmillä työnnöillä saa...
  11. A

    Mitä pahaa siinä on jos nainen masturboi?

    Naisen masturboinnissa ei ole mitään pahaa vaan pikemminkin päinvastoin varsinkin jos parisuhteessa sitä pystyy sillointällöin yhdessä tekemään. :p Masturbointi toimii loistavana esileikkinä! Alkuun itse itseään kiihottaen ja, kun kiimaa alkaa olemaan ilmassa asettuu vierekkäin toisiaan...
  12. A

    erikoisia pakkoja missä seksiä harrastanut

    Onhan noita paikkoja....saunassa, suihkussa, järven rannalla illan viileydessä, autossa, veneessä, vedessä, hississä oon päässy kokeilu asteeseen, kun melkeen jäätiin kiinni naapurin tilatessa hissiä joten homma hoidettiin eteisen pöytää vasten :p Moottoripyörän päällä vois olla...
  13. A

    Miten naiset suhtautuu ympärileikattuun kaluun?? Omia kokemuksia?

    No en nyt hel**tissä pituudesta ole kadonnu senttiäkään...jos joku on vedonnu, että se mulkku on pieni leikkauksen takia ei kehtaa todeta sen olleen aina pieni! Pieni ei muutu isoks vaikka voissa paistais ja samoin myös tosinpäin :x *tarkistaa housuihin ja toteaa* KAIKKI TALLELLA B) Jotkut...
  14. A

    Vastine aloitukseen...ONKO ENÄÄ HALUKKAITA MIEHIÄ OLEMASSA?

    Juhannus meni jo, mut halut jäi päälle :p Vois vaikka lähteä nauttimaan...auringosta ;)
  15. A

    Puuttees olevat pinoon

    kun pitää kesken session täällä päivystää :kieh:
  16. A

    Puuttees olevat pinoon

    oon puutteessa :x Aina välillä on kärvisteltävä puute pirulaisen kanssa, mutta ei se loputonta onneks ole ;)
  17. A

    Tahtoisin päästä kahden miehen käsittelyyn;)

    Pistetään myös oma "puikko" likoon :wave:
  18. A

    Mistä miehet tykkää?

    Homma on aina hoidossa ja hoito hukassa :headwall:
  19. A

    Miten naiset suhtautuu ympärileikattuun kaluun?? Omia kokemuksia?

    Mitenköhän sulle saatais edes yksi kokemus..hmm :D
  20. A

    Mistä miehet tykkää?

    Jaa täällä taas tällainen meininki..ei paha ei paha :D Naista, kun vääntelee oikeista nappuloista oikaan aikaan saa ihmeitä aikaan, mut meillä miehillä on vaan yksi sauva jota vääntelemällä ja kääntelemällä pääsee tyydyttävään lopputulokseen ja alkuun pääsee pistämällä jotain tuhmaa yv:nä ;)

Yhteistyössä