Hakutulokset

  1. M

    Kuka osaa valistaa perunalaatikosta..

    Miksi se pitää pakastaa ennen paistoa? Mitä sille tapahtuu jos sen paistaa valmiiksi ja pakastaa? Olen tähän asti aina tehnyt sen juuri valmiiksi ennen tarjoilua, mutta nyt olen tekemässä ruokia valmiiksi mahdollisimman paljon. Ja tuossa ohjeessa sanotaan pakastus ennen paistoa.
  2. M

    Discoverylta mielenkiintoinen ohjelma...

    Lääkärit tutkii naisen klitorista jne. Pistetään pannen lääkärien nenän edessä ja lekuri sanoo että nyt voit alkaa kiihoittua...
  3. M

    Synttärit, minä päivänä....

    Kertokaas mielipiteitä synttäreistä, siis minä päivänä järjestää( 8v pojan) Perjantai, lauantai vai sunnuntai? Mikä olisi mielestänne paras päivä? Perjantaina menee automaattisesti iltaselle, mutta lauantaina ja sunnuntaina klo:n aika voisi olla mikä tahansa.
  4. M

    Lapsen synttärit Aboa Vetus&Ars Vovassa....kokemuksia

    Onko jonkun lapsen synttäreitä juhlittu tuolla paikassa? Millaista oli, viihtyivätkö, riittikö puuhaa?
  5. M

    pco-diagnoosin saaneelle sopiva ehkäisy?

    Mulla oli vuosia käytössä Diane Novat.
  6. M

    Chef, kukkuu

    Etkös sä ostanut sen salon-laser karvanpoistolaitteen tms? Oletko käyttänyt ja mikä on ollut tulos?
  7. M

    Vesirokkorokotteesta jne tietävät

    Onko mitään vaikutusta tuohon tartuttamiseen sillä että lapsi saanut rokotteen siis lähinnä aikaan? Tartuttaako aivan samoin kuin ei rokotteen saanut. Kun tuo tartuttamisaikahan on siinä viikon paikkeilla. Juu tyhmä kysymys, mutta kysytään silti.
  8. M

    Kumpi parempaa....

    Peurapaisti vai ankanrinta. Noista jompi kumpi olisi tilauksessa lahjana ja kertokaas kumpaa otetaan.
  9. M

    Roxeten miespuolinen henkilö..muistaisiko joku

    Kysymys on muistaako joku kun tuo heppu lauloi ennen Roxeten aikoina ´bändissä niin mikäs sen bändin nimi oli? Tattis joku muistaa=)
  10. M

    Siskonlikka TV1 Uutisissa

    Kertomassa melkoiselle porukalle millainen pomo olisi hyvä nuorten mielestä. Kuuden Tv-uutiset ja s alkaa kohdasta 0.07.42 noin.
  11. M

    Kokkikolmoset löytyisikö helppoa

    ohjetta makeaan tarjottavaan joka passaa sekä keliaakikolle sekä maitoallergikolle. Päiväkotiin synttäritarjottavaa etsiskelen. Eli kaikki kekseistä-kakkuun käy.
  12. M

    Vinkkejä 7-vuotiaalle synttärilahjaksi

    Pojalle ja lautapeliä. Mikä voisi olla kiinnostava,mitä löytyy? =)
  13. M

    Toisia vituttaa minä tyytyväinen...

    Soitto haastattelijalta (koulutus) että se puhelu kuittaa minun haastattelukäyntini joka jäi valitettavasti väliin töihinmenon takia. Jotain positiivista tähän viikkoon. Ensi viikolla tulee tieto pääseekö koulutukseen vaiko ei.
  14. M

    Jaahas ja taas mennään töihin

    Ainakin nyt alkuun kuukaudeksi ja jatko jää nähtäväksi. Maanantaina alkaa arki. Halvatun moinen homma taas perua ja siirtää kaikki sovitut menot,mutta parempi näin kai.
  15. M

    Voihan Vävy

    Eihän sen tarvinnut sen ns.vävyn kun naamansa tuoda näytille oven pieleen niin alkoi tuo mies kiroilla vävyn häipyessä. Kossua pakkaseen ja sauna lämpimäksi meinasi. On se niin ihana vävypoika mulla että :headwall:
  16. M

    12v sormuksen kokoon apuja..

    Harkinnassa siskonlikalle Nomination sormuksen osto,rannekoruja hällä jo kaksi. Tarvitsisin vähän osviittaa minkä kokoinen voisi sormus olla. Normaali hoikka tyttö.Hankalahan on tietysti sanoa mitään tarkkaan,mutta jos jotain sinne päin kokoa edes osaisi joku sanoa.
  17. M

    Lunta tulee taivaan täydeltä

    Voihan vinetto,kyllä nyt olisi jo riittänyt. :headwall:
  18. M

    Alennuskoodeja....

    http://www.alennuskoodi.fi siellä on paljon eri firmojen alekoodeja,niitä kun täällä usein kysytään. Jos jotain kiinnostaa.
  19. M

    ELVIIRATAR sulle on yv:tä

    :wave:
  20. M

    Muistaako joku mitä maksaa Pokemon kortti-paketti

    :wave:

Yhteistyössä