Hakutulokset

  1. V

    G: koska viimeksi sanoit lapsellesi: mä rakastan sua?

    joka ikinen päivä tulee heille kerrottua kuinka paljon heitä rakastan :heart: . Nuorimmainen muistaa sitten takasin päinkin kertoa tunteistaan, koskee kukkiini ja sanoo akastan äitiä :D
  2. V

    Hätsä huto pinteliltä 5 kalja jäljhellä *hik*

    mitäpä tuota anteeksi pyytelet =) manne en oo van kaljan ja toisen kymmenenki oisin voinu tarjota :snotty:
  3. V

    Hätsä huto pinteliltä 5 kalja jäljhellä *hik*

    no en todellakaan ole manne!
  4. V

    Hätsä huto pinteliltä 5 kalja jäljhellä *hik*

    tule mun kaa ryyppää, mul on kaljaa ja tarttisin just nyt kaltaistasi ystävää :wave:
  5. V

    onko muilla kokemusta moisesta....

    hommauduin sitten viime viikolla lääkärin puheille kun en yksinkertaisesti jaksanut odottaa tuota 17pvää. No tuntemukseni osottautui oikeaksi, sikiön kehitys oli loppunut rv 6+2 :'( . Viime torstaina sitten minulle tehtiin kaavinta. Kohdun koko vastasi kuulema viikkoja 12+ mutta pienen elämä oli...
  6. V

    onko muilla kokemusta moisesta....

    Täällä sitä edelleen tietämättömänä kärvistellään :| . Eli en ole varannut sitä aikaa yksityiselle. Yritän sinnitellä sinne 17pvään saakka vaikka tiukkaa tekee jaksanko odottaa. Itsellä vaan se tunne että kaikki ei ole kunnossa on voimistunut päivä päivältä. Minulla oli parisen viikkoa ihan...
  7. V

    onko muilla kokemusta moisesta....

    Minulla oli keskenmeno kesäkuussa 07. Menin käymään sairaalassa viikoja oli 7+jotain ja siellä ultrattiin. Siellä todettiin että sikin kehitys oli loppunut vkolla 6+3. Keskenmenoa sitten nopeutettiin lääkkeillä. Se oli jotain ihan hirveä kokemus :'( . 2vkon päästä tuosta raskaustesti näytti...
  8. V

    kainuun alue herätys!

    Vieläkös mahtuu mukaan yksi äippä kainuusta? Ikää tällä muorilla on 27v. Perheeseen kuuluu myös kolme lasta ja ukko. Asustellaan ylä-kainuussa

Yhteistyössä