Hakutulokset

  1. A

    Onko korotettu astianpesukone oikeasti tarpeellinen?

    Ei se mitenkään tarpeellinen ole mut on tuo ihan kiva kun nykyisessä talossa on korotettu astianpesukone :)
  2. A

    te kenellä lapsia ENEMMÄN KUIN YKSI!!

    Ikäeroa 1v1pv ja on sama isä :)
  3. A

    Tasan vuosi ikäeroa!!

    Onnea Onnea =) Meillä oli LA kaksi päivää esikoisen 1v. synttäreiden jälkeen ja lapsille tuli 1v1pv ikäeroa. Itse tosiaan sanoisin että varmaan helpommalla pääsi kahden pienen kanssa kuin jos olisi ollu uhmaikäinen ja vauva. Meillä kun tuolla esikoisella on ollu tosi voimakas uhma. Ja oli ihanaa...
  4. A

    Osaako muitten 2v pukea itse?

    Tyttö osas jo pukea kun oli kaks. Vaihtoi vaatteita monta kertaa päivässä. Poika ei osannu, eikä meinaa edelleenkään pukea itseään vaikka on pian 4v.
  5. A

    G: Paras Unclebens kastike?

    Tikka Masala :p
  6. A

    Minkä kokoisia teidän 2-vuotiaat ovat/ovat olleet?

    tyttö 88 cm ja ja 11 kg
  7. A

    Putkitetut korvat ja korvatulehdus

    Joo no reilu kuukaus sitte putkitettiin ja kaks tulehdusta on jo ollu. Joillekin se putkitus ei kuulemma vaan auta. Mutta se hyvä puoli noissa putkissa kuitenkin on, että on sitte helppo imuroida eikä tarvi puhkoa.
  8. A

    Korvat putkitettu mätää valuu

    No kyllä meillä ainakin kirjoitti ja juurikin tuon vuotamisen takia. Eihän se ole oireeton silloin...
  9. A

    Korvat putkitettu mätää valuu

    Mä kysyin tota lääkäriltä ja hän sanoi mulle että: "tuskin ne sitä kovin hyvällä kattoo jos viet". Laittoi saikkua sitte sen kolme päivää ja sanoi että voit viedä sitten kun vuoto loppuu..
  10. A

    Korvat putkitettu mätää valuu

    Meillä lääkäri laittoi vain puhelinreseptin antibiootteihin ja jos olis jatkunu kolmea päivää pidempään niin olis menty lekuriin ja olis imeny sen märän pois. Mutta siis putkitettu korva oireilee vuotavana kun on tulehtunu.
  11. A

    Missä tilanteessa lapsivakuutuksesta on ollut oikeasti hyötyä?

    Meidän yksityisellä on palvelua lauantaisin ja sunnuntaisinkin ja sitä ollaan käytetty. Suurin hyöty oli kun saatiin lapsen korvat putkitettua parissa viikossa ja se olis maksanu toista tonnia ja meni nyt siis vakuutuksiin.
  12. A

    Onko teillä ollut miehenne lisäks aikaisempii lapsi mukana ultrassa?

    Mä oon kysyny etukäteen koska aika usein se on kielletty. Molemmissa ultrissa oli esikoinen mukana mutta hän oli rakenneultran aikaan joku 8 kk ikäinen joten ei oikein ymmärtäny mistään mitään.
  13. A

    KUINKA NOPEASTI POSKIONTELONTULEHDUS PITÄISI HOITAA?Eli kuinka kiireellinen se on?

    Onko sulla nenäsumutetta tai Duactia? Ota niitä ja ihan hyvin voit odotella maanantaihin tai pidempäänkin mikäli kunto antaa periks.
  14. A

    Kuukausi aikaa matkustella jenkeissä. Mitä kannattaisi tehdä?

    Niin ja Washington D.C oli musta tylsä :D
  15. A

    Kuukausi aikaa matkustella jenkeissä. Mitä kannattaisi tehdä?

    Vuokraa ehottomasti auto. Mä tykkään kamalasti niistä etelän pienistä kylistä ja musta Atlantakin oli kiva (ei nyt pieni kumminkaan :D ) New Yorkissa viettäisin muutaman päivän kuitenkin, siellä on paljon nähtävää. Ja ehottomasti kannattaa ajaa New Orleansiin.
  16. A

    Minkä kokoinen on teidän, noin 2 vuotiaiden tyttöjen jalka?

    Meillä tyttö täyttää kaksi reilun kuukauden päästä ja talvikengät on kokoa 23. Koot 21 ja 22 menee ilman villasukkia.
  17. A

    millä teidän 2v tytöt leikkii

    Nukeilla, nukeilla ja nukeilla... Sillä on semmoset Baby Bornin pehmeävartaloiset kaksosnuket joita hoivaa koko ajan.
  18. A

    Millaiset joulukalenterit lapsillanne tänä vuonna?

    oon ostanu Mauri Kunnaksen kalenterit vajaa 2 ja vajaa 3-vuotiaille. En tiiä ostetaanko vielä jotkut toiset mutta noi oli niin ihanat että halusin ite ne meille :D
  19. A

    kuinka usein teillä siivotaan?

    Meil kans näin.. Joka ilta on pakko laittaa paikat kuntoon ja nauttia siitä että on siistiä. Päiväsaikaan se on vain hetkellistä kun on noi 1,5v ja 2,5 v lapset aiheuttamassa kaaosta :D
  20. A

    Miten hävittää banaanikärpäset?

    Mies otti eilen lasin viiniä ja lasin oltua pöydän reunalla hetken, oli se keränny hurjan määrän hukkuneita banaanikärpäsiä. Joten valkoviini toimii hyvin :D

Yhteistyössä