Hakutulokset

  1. M

    alaikäinen matkalle

    millainen pitää olla huoltajalta lupa lappu matkustamiseen alaikäiselle ? siis kun lapseni on lähdössä kanarialle sukulaisen kanssa ja matkan järjestäjälle on toimiteetava holhoojalta lupa matkustamiseen...onko täällä viisaampia neuvomaan minua ? Onko vapaa muotoinen,mitä tulee sisältää...
  2. M

    Sammas 3v

    Miten mulla mielikuva että viscyä suositeltais tähän tarkotukseen? Onkohan siihen vaivaa olemassa ihan jotain lääkettäkin?
  3. M

    mistä edullisimmin?

    Anttilassa olen ollut näkevinäni ainaki joitain rooliasuja, en muista tarkalleen oliko juuri spidermania =)
  4. M

    pojan pippeliongelma

    Kun lapsi kuoriutuu niistä vaipoista on ollut selkeesti vaihe, jolloin pippeli on jatkuvasti tanassa. Eikä se ole ongelma. Olen kuullut muiltakin että samaa tullut. Onhan se uloke aika vänkä vehje. lapsi tutustuu kehoonsa ja on normaalia. Pippeli voi kyllä ärsyyntyä liiasta väkläilystä ja...
  5. M

    Aluspaidat

    Kylmemmillä säillä pitkähihainen kerraston aluspaita ja lämpimämmillä T-paita
  6. M

    villasukista..

    Vuorellisiin saappaisiin laitan, vuorettomiin kahdet. Lämpimiin talvikenkiin pitänyt sellaista -4 -5 ja sitten laitan,gore texit vähän valjummat ja niihin laitan jo asteen parin pakkasella. Lapsikohtaistahan se on. Jos tuntuu että on kylmät tai hikiset ulkoilun jälkeen niin kannattaa vaihtaa...
  7. M

    anteeksi

    ihan jo 1,5 pyytänyt halaamaan ja silittämään, sanallisesti kun vielä eivät ole osanneet sanoa anteeksi =)
  8. M

    mustasukkaisuuttako

    Ja sekin, että kun luonteet kovin erilaisia niin tärkeää puuttua herkemmin siihen, että esikoinen saa tehdä myös niitä omia rauhallisia leikkejään ettei sitten turvaudu jossain vaiheessa nyrkkeihin jos kokee ettei vanhemmat tarpeeksi auta häntä pitämään puoliaan pikkusta vastaan. mutta on myös...
  9. M

    mustasukkaisuuttako

    Tuttua on, voi olla sitäkin että jos kuulee jatkuvasti kun pikkuveikkaa kielletään niin luulee kait, että niin kuuluu tehdä. lapsi kun on, ei ymmärrä eroa siinä mitä vanhemmat kieltävät ja hän itse. 11 kk on todennäköisesti just siinä iässä, että joutuu paljon kieltämään kun uteliaisuus on...
  10. M

    Hiljaiseksi

    \ Luinkin liian hätäisesti, eli ilmeisesti lapsi on vieressänne? Kuulostaa siltä, että ihan hyppyyttää. Aika usein tyttöjen kanssa ollaan hellävaraisempia ja he kyllä sitten osaavat vedellä oikeista naruista. Poikia kun meillä vain on, niin meillä lähtis toiseen huoneeseen saman tien jos...
  11. M

    Hiljaiseksi

    Riippuen lapsen luonteesta voi olla useakin asia syynä. Ihan voi olla huomion hakemistakin ja hyppyyttäähän on kivaa niin kauan kun vanhemmat tekee kuinka käsketään. Mutta pelkääkö lapsi oikeesti siellä yksin ollessaan jotain? Meillä on ainakin ollut kausia (varsinkin kun vauva tuli taloon) että...
  12. M

    Homojen adoptio-oikeus

    Mä ajattelen niin, että meidän yhteiskuntamme ei ole vielä valmis tällaseen. Toisekseen en tiedä mitä ajattelen asiasta, sillä se on aika luonnotonta. Toisaalta käyttäähän heterotkin hedelmöityshoitoja ja adoptoivat. Eli en oikeastaan tiedä itsekään mitä ajattelen. Ehkä viime kädessä sallisin...
  13. M

    Miksi 1-vuotiaalle ei mene kengät jalkaan?

    \ Jarrusukkia ei saakaan missään nimessä laittaa jalkaan jos pistää kengät! Se vaikuttaa askellukseen ja ei tee hyvää jaloille! :o
  14. M

    Isän merkitys imetyksessä?

    Mulle mies haki maidonkerääjän alkuvaiheessa, jos olin unohtanut ottaa sen ja olin jo asettanut vauvan rinnalle. Ei tarvinnut kiskoa lasta irti ja laukata hakemaan, niin mies palveli. Näin kävi usein kun muisti pätki... Vauvat on valvotelleet yöt ja koliikkivauvoja juu, halusin kuitenkin itse...
  15. M

    Miksi isorintaiset naiset ovat parempia?

    \ Tuijotellaan niiden miesten tissejä!!!Kyllä alkaa monilla miehillä jo kolmenkympin jälkeen tulla jo semmoset bosat, että liivit tarttis :laugh: Mutta samaa mieltä siis, että liikaa puhutaan naisten ulkonäöstä ja itse me naiset myös luomme näitä paineita itsellemme ja miehillekin. Mutta...

Yhteistyössä