Hakutulokset

  1. D

    Kuumeilua iltatähdestä... onko siitä mitään järkeä?

    Niin ja onnea pienestä ihmisen alusta :)
  2. D

    Kuumeilua iltatähdestä... onko siitä mitään järkeä?

    Mä mietin jos mies yhtään on suostuvainen tai mukana hommassa ehotan että ollaan jokunen kuukausi vain ilman ehkäsyä ja otetaan sitten ehkäsy käyttöön uudestaan jos ei tärppää.Se sitten kertokoon että ei tai joo.Mun pitäs saaha tuo ehkäsy pois kun mulla on jatkuvaa auraoireilua...yhistelmiä en...
  3. D

    Kuumeilua iltatähdestä... onko siitä mitään järkeä?

    Jatkoa... Eilen sitten juteltiin miehen kanssa asiasta.Keskusteltiin ihan oikeesti sillai mitä ei olla aikoihin tehty.Mies on sitä mieltä että hän haluaa nyt olla itsekäs ja ajatella itseään,kun vihdoin meillä on aikaa monelle muulle askareelle mitä tässä harrastellaan.Sanoin sitten miehelle...
  4. D

    Kuumeilua iltatähdestä... onko siitä mitään järkeä?

    Vuosiin en ole tälle palstalle eksynyt.Mutta aina vaan enempi nousee pinnalle tää asia...en tiedä onko tää vauvakuumetta vai mikä tää juttu on mutta hieman taustaa... Mulla on neljä lasta.Kaks vanhinta on eri isälle kun kaksi nuorinta.Nuorin lähtee ensi syksynä esikouluun ja kaikki rupee olemaan...
  5. D

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Eilen kun olin kirjottanut tuon tekstin tuli mulle nipistelevä polte mahaan ja kaamea turvotus.Maha ollut muutenkin nyt jotenkin oudon tuntuinen. Tänään IHANAA paistanut aurinko ja sen ansiosta sain meidät pikkaselle happihypely lenkille.Oli ihanaa kun aurinko paistoi. Lueskelin tän pinon läpi...
  6. D

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Siis voiko tää olla tottakaan...Én millään jaksanut koko ketjua lukea mutta luin alusta ja nyt tän viimesen sivunkin...Siis voiko mun kroppa olla näi laukeamispisteessä mun elämän aikana kokemista jutuista??!! Pohjustan nyt tätä vähän elämässäni tapahtuneista asioista hyvin lyhkäsesti...
  7. D

    Vanhemman tehtävä ja valinta... Suojele lasta toiselta vanhemmalta :(

    Ite käynyt samoja asioita läpi... Mulla on vanhempaa lasta semmosen psykopaatti narsistin kanssa... Lasten ja "isän" (meillä menee jo näin kun saivat maaliman ihanimman ISÄN itselleen) viimesimmästä tapaamisesta on jo 5 vuotta! Mä kamppailin sillon aikonaan pienten lasten ja tuon hullun...
  8. D

    Cerazette pillerit

    Huoh!!Ei yhtään kannusta muiden kokemusket aloittamaan näitä...ei. Joskus aikasemmin käytin yasmineja ja ne kävi ihan hyvin.Välissä en käyttänyt mitään kun tuli nuo kaks nuorempaa muksua.Nyt viimesen jälkeen käytin rengasta puol vuotta...muuten ihan ok..mut vei tunnon ja halut tyystin. :/...
  9. D

    Te, jotka pähkäilette, onko lapsiluku täynnä vai ei!

    Mulla 4 lasta...9v,7v,2v ja 9kk.Kaksi nuorimmaista on nykysen miehen kanssa yhteisiä. Nyt tässä on sitten mietinnän alla josko lapsiluku ois tässä...toisaalta haaveiltu miehen kanssa komannesta yhteisestä. Mulla kaksi viimeistä raskautta ollut hankalia.Sokereiden ja liitoskipujen...
  10. D

    Kokemuksia ehkäisyrenkaasta sekä hormonikierukasta? (haluttomuus)

    Kerkesin käyttää rengasta 6kk ja se aiheutti mulle kamalan ahistavan haluttomuuden.Vkon nyt syöny e-pilleitä(yaz) mut nyt joudun ne jo huomenna lopettaa kun neurologi antoi mulle migreeni diaknoosian...joka on todennäkösesti auraperänen. :/ Joten mun ei passaa syyä noit pillereit...ku päänsärky...
  11. D

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Meidän tarmonpesä siivousbuumi rinssi syntyi 8.3.2010!! Taas tuo siivous himo kertoi synnytykseen lähöstä!!Nyt jo kolmannen kerran mulle kävi näin... ;) Ihana valloittava hurmaava...ihan ihana pikku rinssi "eemeli" syntyi maanantaina 15.11.Painoa pojalla oli 3720g ja pituutta 50 cm...
  12. D

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    metsätähti Juu meil on vaa ulkosauna...ihan mahtava semmonen! =) Juur sieltä tultiin...ja muksut saatiin nukkumaan.Kyll maistu löylyt! B) Mä tosiaan ihan ihmeissäní...tästä tarmon määrästä. :D Saas nähä jatkuuko huomenna..vai oliko vaan tämmönen yhen päivän piikkí. En mä maksalaatikkoa...
  13. D

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Mistä tätä energiaa yhtäkkiä tuli???? En muista koko raskauden aikana että mulla ois tullu himo siivota!!?? :whistle: Tänään oon heilunu ihan hulluna...kuurannu koko kämpän katosta lattiaan...pessy vessan.Ja tehny pari loodaa makaroonilaatikkoo..ja laittanu "eemelin" kehtoon lakanat ja peiton...
  14. D

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Triplat Onnea kolmesta ihanasta nyytistä ja voimia sinne...hetki ja päivä kerrallaan elettävä...toivotaan kaikki että jokainen pieni jaksasi voimistua!! :heart: :heart: :heart: Pikainen merkkaus tälle lauantaille... Olo on ihan ok...vaikka eilen tuli käytyä rakenusmessuilla...ja...
  15. D

    Diabetes ja makrosomia

    tinni Juu mä jännään/ressaan kauheesi tätä kasvua ja painoarviota,kun tuo kakkosen kohalla ollut virhe...ja se sektio kummiski takana.Joka kummittelee ja pahasti.Mä en oo käyny pelkopolilla oleskaa...oon puhunu kyllä sektio pelostani lääkärille ja mun papereihin on laitettu että yhteis tuumin...
  16. D

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Huomenta. Täällä ollaan ihan kasassa onneks vielä. :) Onnea vauvautuneille kaikille tasapuolisesti!! :flower: Mahtavaa..täällä tapahtuu nyt jatkuvaan. =) Hienoo!! Pikainen päivitys ja merkkaus itelle. Täällä supistelee ja ei supistele.Välillä on ihan hyvä olo...eikä kipuile.Mut sit...
  17. D

    Seksi ja raskaus

    Tähän juttuun on kommentoitava jotain. :whistle: Normaalisti oon meillä se aktiivisempi osapuoli ja oon useemmin se joka kiehnää sitä. :p Meillä riittää normaalisti tahtina pari kertaa kerta viikossa. Mutta omissa raskauksissa oon huomannut eroja.En tiiä onko kukaan muu huomannut...
  18. D

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Latsis ONNEA :flower: Hyvän päivän poika sai synttäriksi.. ;) Mulla itelläni on 24.2 synttärit. :D Mahottomasti onnea!!
  19. D

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Huomenta. Taas eilen illalla tyhjennys...ja epämääräsiä supisteluja jo niin tuntuvia tosissaan että laitto suolen tyhjenemään taas. :snotty: Selkää polttaa edelleen.Semmonen nipistelevä vähän polttava jomotus. :ashamed: Just niitä synnytykseen liittyviä tuntemuksia,mutta ei kovana. :p...
  20. D

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    OOOIH!!Meidän ku tosissaan!! :heart: :heart: :heart: Mitäköhän tuolla toisessa pinossa oli kommenttia...hmm...tyhjenemisiä.Joo.No nyt on ollut sitten ihan ok olo.Ei ONNEKS ollu merkki synnytyksen alkamisesta! HUH! :whistle: Olen niin helpottunut!Se oli sitten vaan joku tyhjennys! Mutta...

Yhteistyössä