Hakutulokset

  1. B

    millä rv kaksoset ovat syntyneet?

    rv 38 +4 syntyivät identtiset pojat. Synnytys käynnistyi itsellään. a-poika 2910 g (imukupilla) b-poika 3010 g (pihdeillä) kamala synnytys, mutta ihanan kilttejä vauvoja. :heart: :heart:
  2. B

    Vauvat vaan antaa odotaa itseään!!!

    No nyt 37 raskausviikko alkoi. Vauvojen painoarviot jo 3 kg:n luokkaa. Flunssa ei lähde pois ja kova yskiminen aiheutti että kylkiluu murtui. Koko viikon olen maannut sairaalassa, mutt nyt pääsin kotiin makaamaan... Käynnistys sovittu 20.3. (38 vkoa silloin täynnä). Sinne kun vielä jaksais... :/
  3. B

    Vauvat vaan antaa odotaa itseään!!!

    36 raskausviikko alkoi. 20 kiloa tullut painoa. Vauvojen painoarviot jo 2500 g tienoilla molemmilla. Nahka venyy ja paukkuu!!! Voiko tämän isommaksi vielä vatsa tullakkaan... :/ Joulunjälkeen sain stereoidi ruiskeen kun pelkäsivät että pojat syntyvät etuajassa. Nyt supistuksista ei...
  4. B

    asuinpaikka-gallup=)

    Isle of Wight, UK Seinäjoelta lähtöisin..!!! =)
  5. B

    Sain tietää odottavani kaksosia.

    Laitanpas kuulumisia minäkin täältä Englannista. Raskausviikkoja on nyt 27. Identtisiksi poikia epäilevät koska yhteinen istukka, eri pussukoissa kuiteskin. Meillä 2 tyttöä (5 v ja 3,5 v) ja ajattelimme kokeilla jos sieltä vielä se poika tulisi. Shokki oli valtava, en ollut koskaan kuvitellut...
  6. B

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Ajattelimme kahden tytön jälkeen vielä yrittää kolmatta lasta, jos se poika sieltä vaikka tulisi.. Yllätys yllätys: Nyt siis kuitenkin tulossa kolmas ja neljäs..!! =) Tytöt nyt 4,5 v ja 3 v. Odottavat todella innoissaan kahta vauvaa..!! Viikkoja on 14 (laskettu aika 3.4.2008) ja...
  7. B

    Yhteinen istukka...!!??

    Sain juuri tietää että kaksoset jakavat saman istukan. Sanoivat että ovat varmastikkin identtiset... Onkohan mahdollista siltikin, että eivät ole identtiset???
  8. B

    ikägalluppi:)

    Pieni virhe livahti tuohon äskeiseen viestiin..!! Siis lapset ovat nyt 4,5 v ja 3 v. Sorry... :/
  9. B

    ikägalluppi:)

    Minä 36 v. (-71) ja mies 34 v. Lapset 4 v ja 3,5 v...Ja nyt sitten kaksoset tulossa (laskettu aika 3.4.2008) :)
  10. B

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Laskettu aika 10.4.2008. Mutta kun näitä juttuja lukee, niin kaksoset taitavat aika järjestään syntyä viikoilla 36 - 38....??? Täälä Englannissa nämä systeemit toimivat aika samalla lailla kuin Suomessa, joten olen sen suhteen aika rauhallisin mielin..!!
  11. B

    Kaksosten synnyttäminen pelottaa -synnytyskokemuksia kuulisin mielelläni...

    Olipas kiva lukea noita teidän kertomuksia!! Itse sain juuri tietää että odotan kaksosia ja järkytys oli suuri.. Kaksi lasta on ennestään (tytöt 4,5 v ja 3 v)... Molempien synnytys on mennyt normaalisti. Mutta nyt olen kauhuissani tulevasta..
  12. B

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Minäkin haluan joukkoon mukaan!!! =) Olen 36 v (kaksonen -71) ja minulla on tytöt 4,5 v ja 3 v. Nyt odotan kaksosia (viikkoja vasta 13, laskettu aika 10.4.08). Raskaus on ollut ihan alusta asti todella rankkaa, ja välillä tuntuu että ei fysiikka ei meinaa kestää tätä rajua oksentelua...
  13. B

    Kaksoset tulossa

    Kiitos kaikille vastauksistanne. Alkujärkytyksestä on selvitty ja nyt odotan innolla seuraavaa ultraa, jossa yritetään määrittää ovatko kaksoset identtiset vai ei.. Huh huh.. Olen vasta viikolla 13 ja vatsa on tosi iso. Pahoinvointi on ihan eri luokkaa kuin aikaisemmissa raskauksissa..
  14. B

    Kaksoset tulossa

    Sain juuri tietää että odotan kaksosia. Täydellinen shokki. Vanhin tyttöni on tällä hetkellä 4 v ja toinen 3 v. Kolmas lapsi oli suunniteltu, mutta että kaksoset.....!!! Oh my god..

Yhteistyössä