Hakutulokset

  1. Tiuhti83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tuun vielä päivittämään, että tämä raskaus sai vielä dramaattisen lopun :( Perjantaina klo 7.55 alkoi alavatsakipu klo 8.12 soitin jo ambulanssin. Klo 9.20 oli tehty ultrat ja verikokeet. Sikiö oli elossa munanjohtimessa ja munanjohdin oli ehjä. En onneksi ollut kerennyt syömään, niin minut...
  2. Tiuhti83

    Toukokuiset 2019

    Tuun vielä päivittämään, että tämä raskaus sai vielä dramaattisen lopun :( Perjantaina klo 7.55 alkoi alavatsakipu klo 8.12 soitin jo ambulanssin. Klo 9.20 oli tehty ultrat ja verikokeet. Sikiö oli elossa munanjohtimessa ja munanjohdin oli ehjä. En onneksi ollut kerennyt syömään, niin minut...
  3. Tiuhti83

    KU-raskaus - kokemuksia ja fiiliksiä

    Mä sain tänään tietää, että mulla on kohdunulkoinen raskaus :cry: Mitään muita oireita ei ole ollut paitsi rv 5+2 oikealla puolella kova kipu. Tällöin ultrattiin ja kohtu oli tyhjä ja limakalvo ei ollut paksuuntunut. Ei myöskään merkkejä kohdunulkoisesta raskaudesta ja hcg 954. Kaksi päivää...
  4. Tiuhti83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä tulen takaisin teidän kanssa himotestailemaan ensin hetken nuoltuani haavoja! Tän päivän ultra kuulumiset Kohdun limakalvo oli paksuuntunut, alkio ja syke löytyi...mutta vaan väärästä paikasta eli kohdun ulkoiselta näyttää Sain kiireellisen lähetteen naistentaudeille ja odottelen, että...
  5. Tiuhti83

    Toukokuiset 2019

    Tulin teillekkin päivittämään...Tän päivän ultra kuulumiset Kohdun limakalvo oli paksuuntunut, alkio ja syke löytyi...mutta vaan väärästä paikasta eli kohdunulkoiselta näyttää Sain kiireellisen lähetteen naistentaudeille ja odottelen, että sieltä nyt soitetaan! Mitään normaalista raskaudesta...
  6. Tiuhti83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään ois niinku rv 6+0 <3
  7. Tiuhti83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    IHANAA!! ONNEA :love: Mulla oli hyvä fiilis tästä siitä hcg 5 tuloksesta asti ja olin aikas varma, et nousee siitä ja vahvistuu vielä plussaksi! Mä tosiaan olin siellä sairaalassa ti-ke yön oikean puolen vatsakipujen vuoksi ja ultratessa kohtu oli tyhjä, mutta ei merkkejä myöskään kohdun...
  8. Tiuhti83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä vielä löytämäni taulukko...
  9. Tiuhti83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Erittäin mahdollista, kun mä sillon tarkistin ton et hcg lukema 5 on vielä normaali rv 3-4. Sä olit sillon kuitenkin vielä niin alussa! Onnittelut!
  10. Tiuhti83

    Toukokuiset 2019

    Mä sain tänään hcg tuloksen 2060 ja sillon keskiviikkona oli 954 eli arvo on tuplaantunut kuten kuuluukin! Nyt täytyy odottaa ens torstain ultraan, et mitä mahassa tapahtuu...
  11. Tiuhti83

    Toukokuiset 2019

    Hartia kivuista useampi multa kyseli, mut olin ihan, et aina on niskat jumissa, mut ei mitään poikkeavaa ole. Kotona sit luin aiheesta lisää ja sain selville ton miks ne kyseli mun hartioista :D Vuotoa ei ainakaan ole tullut, niin ei auta muuta kun odotella. Mulla toi kipu kesti muutaman tunnin...
  12. Tiuhti83

    Toukokuiset 2019

    Mä olin tiistai keskiviikko välisen yön sairaalassa kovien vatsakipujen vuoksi. Tutkittiin umppari ja sitä ei ultraamalla löytynyt, mutta raskauden tässä vaiheessa kaikki muut tutkimus keinot olisi ollut huonoja vaihtoehtoja vauvalle. Koitettiin naistentautien puolta ja siellä tehtiin ultra...
  13. Tiuhti83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @LaTiLa ehkä ne ketkä tekee vaan yhden testin tekee sen vasta menkkojen ollessa myöhässä eikä tutkaile viivoja kauhean tarkkaan...toisin kuin jotkut muut meistä :D Nimimerkillä tänään taas testin tehnyt, joka oli vasta noin viidestoista :LOL: Mulla oli kyllä syykin testata, kun olin...
  14. Tiuhti83

    Toukokuiset 2019

    Mä oon käynyt täällä myös kyllä lukemassa, vaikka face ryhmään kuulunkin ja toki vastailen/kommentoin, jos jotain sanottavaa on :LOL:
  15. Tiuhti83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä näen molemmissa kuvissa haamulaisen...tai viivanpaikan!
  16. Tiuhti83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @janski26 sulla kuitenkin vasta dbo8, et näkyiskö sillon vielä labrassakaan juuri mitään? Mikäli olisi pitänyt jo näkyä, niin voin sanoa et mulla oli viime kierrossa järkyttäviä kramppeja, pistelyä, vihlontaa ja kaikkea mahdollista tuntemusta kohdussa. Eikä siis kyllä mitään kuviteltua, kun veti...
  17. Tiuhti83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä näen kyllä tässä suht selkeästi viivan ja ehkä väriäkin...toivottavasti vahvistuu!
  18. Tiuhti83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä en tajua just tota, et ei mitenkään oo hyvä testi ja silti noita rsfu:n testejä on myynnissä melkeen kaikkialla (n):confused: Mä taidan nyt pikkuhiljaa alkaa uskomaan tän raskauden oleva totta ja siirtyilen varovasti odottajiin. Älkää luopuko toivosta, kaikki on mahdollista! Itse jätin...
  19. Tiuhti83

    Toukokuiset 2019

    @Giina mulla oli ihan sama juttu, että kahdesta aiemmasta lapsesta on saanut heti suht selkeän plussan. Ekan kohdalla tein testin pari päivää menkkojen ollessa myöhässä ja toisen kohdalla samana päivänä tai päivää ennen. Tokan kohdalla viiva oli ehkä inasen haaleampi, mut vahvistu kuitenkin jo...
  20. Tiuhti83

    Toukokuiset 2019

    @Nunnuli89 laitoin kanssa kaveripyynnön ja voin liittyä myös ylläpitäjäksi :)

Yhteistyössä