Hakutulokset

  1. Tiuhti83

    Onko vielä muita syyskuulle plussanneita?

    Tein testin jouluaattona ja se näytti hyvin hailakkaa viivaa/viivanpaikkaa, mutta nyt joulupäivänä tein toisen testin ja siihen viiva oli jo hyvin vahvistunut. Olen aikas varovaisin mielin, kun viime kuussa oli minun elämän ensimmäinen kemiallinen raskaus :( Halusin kuitenkin tulla kurkkimaan...
  2. Tiuhti83

    Kemiallinen, keskenmeno vai mitä?

    Osaako joku neuvoa, koska noi tikut näyttää negaa kemiallisen jälkeen? Mitä tää on? Edelliset menkat on alkanu 31.10.2015 (ovis oli ehkä 14.11). Tein ekan raskaustestin (PC) perjantaina 27.11, joka oli nega lauantaina 28.11 sain plussan! Vaalean, mutta selkeän! sunnuntaina 29.11 (kaksi testiä!)...
  3. Tiuhti83

    Tampereelta haen leipuria ja kampaajaa?

    TAMPEREELTA olisi siis hakusessa leipuri ja kampaaja!! Meillä olisi tyttären ristiäiset ja pojan 7v. synttärit Su 31.3! Tarvisimme juhliin kaksi täytekakkua. Itse en ole kauhean lahjakas leipuri ja juhlissa on muutenkin paljon hommaa. Kerkeisikö joku leivonta taitoinen auttamaan tietenkin...
  4. Tiuhti83

    0100100 puhelujen hinnat!!

    Nyt vähän harmittaa rehellisyyteni!! Löysin tossa joku aika sitten naisen käsilaukun. Otin laukun talteen ja koitin 0100100 numerosta saada omistajan kiinni...numeroa ei palvelusta löytynyt. Itse olisin NIIN paniikissa, jos oma laukku häviäisi että haluaisin sen ainakin välittömästi takaisin tai...
  5. Tiuhti83

    Vinkki juuri synnyttäneille tai synnytykseen menijöille!!

    Kirjotin tossa tota mun sunnytys tarinaa ja siinä samalla tuli mieleen silloin saamani vihje, joka pelasti mut kivuilta! Varmaan ajankohtanen vinkki varsinki näin syksyllä! Minä sain synnytyksen jälkeen sairaalan ilmastoinnista hirveen yskän ja jokanen yskäsy teki hireen paineen tunteen ja...
  6. Tiuhti83

    Miten "allekirjoitus" viestin loppuun?

    Olen nyt hakenut ja hekenut ja en löydä miten saan palstalle"allekirjoituksen" viestieni loppuun. Eli siis teksti tms., joka tulisi aina automaattisesti viestieni lopussa! Löysin kyllä asetuksen, että sallin niiden näkymisen, mutta miten saan itselleni sellaisen lisättyä?!
  7. Tiuhti83

    Elatusmaksuista riitaa...APUA!

    Olenko niuho? Olemme avomieheni kanssa juuri eronneet ja nyt on menossa keskustelu elatusmaksuista. Kaikesta muusta ollaan päästy sopimukseen, mutta nyt kiristää! Lastenvalvoja laski, että mieheni pitäisi maksaa 200?/kk, mutta mies on valmis maksamaan max. 150?/kk. Lastenvalvoja yritti...
  8. Tiuhti83

    Päätös eroamisesta?!

    Anteeks yhteys tökki ni tää tuli moneen kertaan!<br><br>
  9. Tiuhti83

    Päätös eroamisesta?!

    Anteeks yhteys tökki ni tää tuli moneen kertaan!<br><br>
  10. Tiuhti83

    Päätös eroamisesta?!

    Heips kaikille! Tää asia on käsitelty täällä varmaan tuhanteen kertaan, mut jos joku nyt viel viittis vastata mulle. Olen asunut avoliitossa melkein kuusi vuotta ja minulla ja miehelläni on 11kk vanha poika. Parisuhteemme meni yht äkkiä jyrkkään alamäkeen viime syyskuussa ja sen jälkeen on...
  11. Tiuhti83

    Onko muilla synnytyksessä katkennu peräsuolensupistajalihas?

    Synnytin aivan ihanan poika vauvan 24.3, mutta synnytyksessä minulta katkesi peräsuolesta supistaja/sulkija lihas. Tiedän että paraneminen on hidasta, mutta haluisin kuulla muiden kokemuksia paranemisesta ja mahdollisista myöhemmistä synnytyksistä (onko lihas katkennut uudestaan seuraavassa...

Yhteistyössä