Hakutulokset

  1. Peppi85

    Laittakaa itsestä aamukuvia tai lapsista:). Me just heräsimme

    Tämä on kyllä toissa aamulta:
  2. Peppi85

    Olen onnellinen koska..

    Mä olen onnellinen mun perheestä. Kaksi "isoa" (ekaluokkalainen ja 5,5v.) poikaa ja torstaina 4 viikkoa täyttävä tytöntyllerö :heart: Lasten isä, minun mies, on ihana, meillä on kiva koti kivalla alueella. Just nyt oon onnellinen siitä, että mulla oli jälljellä miehen tekemää herkkupitsaa, jota...
  3. Peppi85

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! Ja onnea kaikille, jotka ovat vauvan jo saaneet ja jaksamisia teille, jotka vielä odotatte :flower: Meille syntyi tyttö 13.9. klo 9.47, paino 3865g ja pituus 51cm :heart: Tässä synnytyskertomusta: Rv 39+4 olin viestitellyt työkaverini kanssa, joka kyseli...
  4. Peppi85

    Jouluntähdet 2005

    Heippa! Jellonan pyynnöstä tulin lisäilemään synnytyskertomusta, jonka sain itseasiassa vasta eilen kirjoitettua :) Meillä on fb:ssä syyskuisten ryhmä, sinne sen lisäilin. Mutta, tässä se tulee: Keskiviikkona rv 39+3 olin viestitellyt työkaverini kanssa, joka kyseli vointia ja kuulumisia...
  5. Peppi85

    Jouluntähdet 2005

    Heippa kaikille! Olipa mukavaa, kun oli tullut vähän tekstiä tännekin :) Koivunkäpy, älä mihinkään häviä!! Kehtaatkin moisia puhua :kieh: Ihan ensiksi Gerberalle osanotot :hug: Voi, miten surullista! :( Joonatanilla on alkanut koulu hyvin. Varsinkin ensimmäisen viikon oli kyllä tosi...
  6. Peppi85

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Heippa hei! Ihan ensiksi onnea kaikille, jotka olette vauvan jo saaneet :heart: :flower: Adoralle onnittelut :heart: Kiva, kun kävit kirjoittamassa! Se on tosiaan jo meidän kuu, meidän vuoro!! :heart: Oi vitsi. Toisaalta tuntuu, että vastahan plussattiin, mutta toisaalta, kun...
  7. Peppi85

    Kuinka moni on synnyttänyt laskettuna aikana?

    Esikoinen syntyi 40+0 klo 17.00. Täsmällinen poika :) Toinen käynnistettiin 41+0, saa nähdä, koska tämä kolmas syntyy, nyt rv 38+0.
  8. Peppi85

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Heippa hei! Pitkästä aikaa :) Me ollaan oltu nyt 3 viikkoa lomalla, tai niin, että koko perhe on lomalla (lapset olleet jo juhannusviikosta asti ja itse heinäkuun 10. pvä alkaen). Viime viikko oltiin Pärnussa lomailemassa, nyt ollaan tämä viikko oltu vaan kotona. En muista, koska olen...
  9. Peppi85

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    emäntä82, sulle pitikin viime viestissä kommentoida, mutta unohdin. Siis tuosta kohdunsuun tilanteesta. Mullakin nyt kolmas raskaus, ilmeisesti ei ole niin epänormaalia, että kolmannessa raskaudessa ulko kohdunsuu on näillä viikoilla jo vähän auki. Lääkäri ei muutoin kommentoinut, kuin, että...
  10. Peppi85

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Heippa pitkästä aikaa! Oon ollut työpäivien jälkeen niin väsynyt, että ei oo tullut tänne kirjoiteltua. Fb:n puolella tullut jonkun verran kirjoiteltua ja päivittäin melkein käyn siellä lueskelemassa. Töitä olis ollut jäljellä vielä tämä ja ensi viikko, mutta tänään hain sitten...
  11. Peppi85

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Poks 24+0 :) Näin unta, että kirjoitin tänne niin pakkohan se oli heti aamusta tulla kirjoittamaan :laugh: Mulla alkoi viikko sitten kesätyöt, kestää sinne heinäkuun loppuun asti, milloin alkaa sitten äitiysloma. Kotihoidossa oon siis. Oon kyllä ollut työpäivien jälkeen ihan tosi väsynyt...
  12. Peppi85

    Jouluntähdet 2005

    Heippa hei! Pitkästä aikaa, tulkaa muutkin kirjoittelemaan! Koivunkäpy, Uneton, Kattinka, Jellona Epeli, MM70, Tansku, Tigru yms.:attn: Paljon onnea MM70 pojasta, ihanaa!! :heart: Mitä kesäsuunnitelmia teillä on? Koskas Jellona teillä olikaan se loma? Vai miten se meni, oliks se niin...
  13. Peppi85

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Minä täällä taas :D Ihanaa, kun tää viikko on vähän löysempi, niin on aikaa palstaillakin :xmas: Edelliseen viestiin unohdin kirjoittaa meidän perheen elämäntilanteesta ja mikäs sen parempi pvä kirjoittaakaan, kun vuosipäivä :heart: Eli tänään ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja siitä kihloissa...
  14. Peppi85

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Heippa hei! Ihana äitienpäivä oli eilen! Mies ja pojat oli kattaneet aamupalan, sain jo perjantaina lasten tekemät lahjat, eskarilainen oli leiponut eskarissa äitille mokkapalan ja tehnyt kortin, 5v. oli istuttanut päiväkodissa ryhmäsamettikukan ja tehnyt kortin, aivan ihania oli :heart...
  15. Peppi85

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Heippa hei! Ihana ilma ulkona, aurinko paistaa, jee :) Oon huomannut, että oon kyllä huomattavasti pirteämpi niinä päivinä, kun aurinko paistaa! Edelleen väsymystä on, etenkin työharjoittelun jälkeen. Oon kyllä huomannut, että pitäisi nukkua yöunia enemmän, siis nyt raskaana ollessa...
  16. Peppi85

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Tähän kirjoitukseen piti kommentoida, että olisi voinut olla mun kirjoittama. Ymmärrän täysin sun tunteet ja ajatukset. Näin olen itsekin usein ajatellut äiti-tytärsuhteesta ja ajatellut myös, että sen niin mielelläni kokisin. Mulla kun ei ole itselläni siskojakaan, 2 veljeä, joiden kanssa olen...
  17. Peppi85

    Rv pino ja olotilat!

    Ootkos se, keneksi sua luulen :D Rupesin heti miettimään tuttuja, jotka ovat raskaana... Viikot ainakin täsmäis aika hyvin. Kyllähän sun pitää kertoa kuka oot :D
  18. Peppi85

    Rv pino ja olotilat!

    Täällä 18+4 tänään ja vointi aika hyvä alun pahoinvoinnin ja väsymyksen jälkeen. Vauvan liikkeet tuntuu ja vatsa on jo kasvanut ja selvä vauvamaha. Toissa päivänä oltiin 4D ultrassa ja pikkuisella oli kaikki, niinkuin pitääkin :) Kahden pojan jälkeen meille tulee tyttö! Vaikka olis kolmas...
  19. Peppi85

    Veisittekö uudestaan lääkäriin..

    Onko noita näppylöitä enemmänkin? Kannattaa katsoa kaikki paikat, kämmenet, jalkapohjat, suu (kieli, kitalaki, kurkku). Meillä on ollut 2 kertaa enterorokko, ekalla kerralla oli kuumetta ja näppylöitä ilmestyi pikkuhiljaa joka paikkaan. Kun niitä on suussa, on syöminen inhottavaa/vaikeaa...
  20. Peppi85

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Heips! Tervetuloa uusille joukkoon! :) Meillä oli eilen se 4D ultra yksityisellä, Brunon luona Femedassa käytiin, viikkoja oli 18+2. Kaikki oli vauvalla niinkuin pitääkin, rakenteet, sisäelimet, kaikki 10 sormea ja varvasta näkyi ja ihan oli vauvan näköinen, vaikka viikkoja onkin näin...

Yhteistyössä