Hakutulokset

  1. Peppi85

    Rv pino ja olotilat!

    Täällä 18+4 tänään ja vointi aika hyvä alun pahoinvoinnin ja väsymyksen jälkeen. Vauvan liikkeet tuntuu ja vatsa on jo kasvanut ja selvä vauvamaha. Toissa päivänä oltiin 4D ultrassa ja pikkuisella oli kaikki, niinkuin pitääkin :) Kahden pojan jälkeen meille tulee tyttö! Vaikka olis kolmas...
  2. Peppi85

    Lapsella patti ranteessa

    6 vuotiaalla pojallamme on nyt toista kertaa patti ranteessa. Ensimmäisellä kerralla se ei ollut edes herneen kokoinen ja meni itsestään pian pois. Nyt toisella kertaa patti on isompi kuin herne ja on ollut siinä jo pari viikkoa. Lääkärissä on käyyty näyttämässä, eikä lääkäri osannut sanoa, mikä...
  3. Peppi85

    6 vuotta sitten musta tuli äiti <3

    Toisaalta tuntuu, että siitä on ikuisuus (ihan kuin poika olisi ollut meillä aina), toisaalta taas tuntuu, että vastahan se oli pieni vauva. Tasan 6 vuotta sitten olin ollut sairaalassa 11 tuntia ja vielä oli 6h siihen, kun poika vihdoin syntyi, täsmällisenä rv 40+0 klo 17.00 :heart...
  4. Peppi85

    Meille tuli uusi perheenjäsen, autatteko nimen keksimisessä?

    Mikä sopis nimeksi? :)
  5. Peppi85

    Joulutähdet 2005 syyskuun pinoon

    Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi lumikarpalo 2.12 Joel,** Naakka 3.12 Sanni Tuulia** Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Hyvinkää MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere JemiJassu 5.12...
  6. Peppi85

    Joulutähdet 2005 heinäkuun pinoon

    Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi lumikarpalo 2.12 Joel,** Naakka 3.12 Sanni Tuulia** Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Hyvinkää MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere JemiJassu...
  7. Peppi85

    Joulutähdet 2005 kesäkuun pinoon

    Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi lumikarpalo 2.12 Joel,** Naakka 3.12 Sanni Tuulia** Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Hyvinkää MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere JemiJassu...
  8. Peppi85

    Haluutteko auttaa keksimään nimiä meidän uusimmille tulokkaille? :D

    Nimittäin meidän rottavauvoille :heart: Meidän sijoitusrotta sai 2,5 viikkoa sitten vauvoja ja niistä jää meidän laumaan 2 pikkuista :) Nyt mietin sitten niille sopivia nimiä, niiden pitäis sopia joukon jatkeeksikin, eli teemana on lastenelokuvat/piirretyt jne. Jo käytössä olevat/olleet...
  9. Peppi85

    Eikös täällä ollut muitakin rottaihmisiä mun lisäksi?

    Nyt on nimimerkit unohtuneet, mutta muistan, että teitä on muitakin! Ja muutamalla oli tälläkin hetkellä rottia lemmikkeinä :)
  10. Peppi85

    JOULUTÄHDET 2005 Lokakuun pinoon!

    Joulutähdet 2005 Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi lumikarpalo 2.12 Joel,** Naakka 3.12 Sanni Tuulia** Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi Hannele 5.12 Niilo Elmeri**...
  11. Peppi85

    Miten saan tohon mun profiiliin lisättyä kuvan?

    Siis tommosen, mikä näkyy keskusteluissa sit mun nimimerkin alla? :)
  12. Peppi85

    JOULUTÄHDET 2005 Syyskuun pinoon!

    Joulutähdet 2005 Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi lumikarpalo 2.12 Joel,** Naakka 3.12 Sanni Tuulia** Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi Hannele 5.12 Niilo Elmeri**...
  13. Peppi85

    Katsokaa, mitä mun mies löysi <3

    :heart: Oli ollut keskellä autotietä yksinään, ei osaa kunnolla kävellä, juoksemisesta puhumattakaan. Mies oli seurannut tilannetta, mutta muita oravia ei ollut näkynyt mailla eikä halmeilla. Oli se pitänyt sitten pelastaa, toi sen tänne meille kotiin. Oli soittanut Korkeasaareen ja saanut...
  14. Peppi85

    Biisiehdotuksia häissä soitettavaksi?

    Mies on menossa lauantaina häihin dj:ksi ja nyt pyysi, että kysyisin "niiltä kaksplussalaisilta" apuja tähän asiaan :D Mitkä on sellaisia kappaleita, jotka ehdottomasti haluaisit häissä kuulla? Tanssimusiikkia, hitaita, romanttisia, iäkkäimmille sekä nuoremmalle porukalle... Kaikenlaisia saa...
  15. Peppi85

    Kesäkuvia 2010?

    Kesän kuvapino 2010. Mukana? Mä voin aloittaa:
  16. Peppi85

    Se onnistui!

    Musta tulee sittenkin terveydenhoitaja!! :) Aloitin viime syksynä sairaanhoito-opinnot, tänä keväänä anoin vaihtoa terkkaripuolelle ja tänään tuli siitä päätös, että vaihto onnistuu. Oon niin onnellinen, pakko kertoa heti kaikille, vaikkei ketään kiinnostaiskaan :D
  17. Peppi85

    Voiko Greyn anatomiaa katsoa netistä jostain?

    Mistä? Mä en ainakaan löytäny tuolta nelosen sivuilta...
  18. Peppi85

    Hahhahhahhaaaaa :D Kuopus, 2v9kk löysi tutin...

    Oli raukka ihan innoissaan tutista, juoksi omaan huoneeseensa ja paiskasi oven perässään kiinni. Siellä se sitä salaa maisteli, kun menin kurkkaamaan, yritti laittaa ovea takaisin kiinni (mun pää jäi väliin :kieh: ) :laugh: :heart: :laugh: Jotenkin säälittävä :D Kovasti se sitä pureskeli...
  19. Peppi85

    Haluatteko nähdä mun uusimman (ja viimeisen) rottavauvan? *Nimiehdotuksia?*

    Eilen tuli viimeinen tyttö meille ja ihana on :heart: Kuten kaikki muutkin. Ette kuvia haluais nähdä niistä? :whistle: Kukahan se joku oli, jolla oli rottia, tällä palstalla siis?
  20. Peppi85

    Oonko mä nyt liian "hysteerinen"?

    Meidän piti lähteä Kampissa käymään perheen kanssa, mut en uskalla lähteä, kun sitä Sellon ampujaa ei ole saatu kiinni :o :ashamed: Mistä sitä tietää, missä se on... Joku kaveri oli löytänyt tekijän nimellä Enirosta osoitteen ja linkittänyt sen facebookiin... :|

Yhteistyössä