Hakutulokset

  1. K

    Ajatustenvaihtoa ym.

    Olen 31v iskä ja haluaisin keskustelukumppanin toisesta naisesta. Kotona menee kyllä ihan hyvin, mutta jotain hieman "omaa salaista" kaipaisin. Pettämään en ala, joten tämä olisi kiva keino saada kontaktia toisiin naisiin. Voitais jutella ihan mistä vaan ja kerron toki itsestäni lisää.
  2. K

    Kissan totuttaminen ulkoiluun

    Pihalle vaan, kyllä tottuu. Yleensä ihmiset luovuttaa kaikessa liian helposti..
  3. K

    Kuinka piristää parisuhdetta?

    No huh... Meillä 3 mukulaa ja kyllä tekemistä keksittäisiin jos vaan saataisiin jostain hoitaja "ihan milloin vaan". Jotenkin säälittävää katsoa yksilapsisia perheitä, kun on "niin" vaikeaa kun on lapsi ja pitäis vielä samaan aikaan pitää kämppäkin kunnossa ym. pakolliset perheen asiat. Ja...
  4. K

    M&M

    Lauantai-iltana lähdin yksikseen ravintolaan keskustaan jossa tiedän olevan yleensä miehistä pitäviä miehiä. Siellä viihtyy tietenkin naisetkin koska ei tarvitse kuunnella jokaisen känniääliön iskuyrityksiä. Pari kaljaa siinä kerkesin lipitellä, kun joku tuli kliseisesti "tarjoamaan...
  5. K

    Miten tälläistä ehdottaa :D

    No jos meillä tultaisiin tuollaista ehdottelemaan, niin oisin hetivalmis. Mutta turha toivoa :(
  6. K

    Miten saada mies haluamaan?

    Aina usein....? Ei ihan osunut
  7. K

    Miehet: Miten teidät saa mukaan kotitöihin nalkuttamatta?

    Eiköhän se siisteys tule jostain syvemmältä. Jos äijän äiti on nuorena höösänny kaikki pojan puolesta, niin ei sellasella ole käsitystä kotitöistä. Mua ainakin itseäni häiritsee kotona jos on paikat sekaisin, tietenkään en ole mikään ylilyövä kun mukuloitakin on, mutta perushommat pitää olla...
  8. K

    isät hoi! jos puoliso haluaisi joka päivä seksiä

    Joka päivä? Saisinko? Keneltä? Kyllä mulle maistuisi.
  9. K

    Pienten lasten vanhemmat

    Tulee paha mieli kun näitä lukee. Meillä vissii ainakin 3 viikkoa edellisestä ja olen jo kyllästynyt edes yrittämään.

Yhteistyössä