Hakutulokset

  1. H

    Hirveä yskä pojalla=(

    Onko jotain yskänlääkettä mitä voi antaa noin pienelle? (1v4kk) Poika yskinyt ja köhinyt nyt pari päivää, nuhaa ollut jo pidempään. Kuumetta ei ole ollut. :snotty:
  2. H

    Takapakkia isosta sängystä...

    Meillä poika 1v 4kk nukkunut nyt noin viikon isojen sängyssä. Pari ekaa yötä meni ihan hyvin, sen jälkeen joka yö kömpinyt meidän sänkyyn.. =) Pojan sänky siis meidän huoneessa.
  3. H

    Missä iässä olette lopettaneet purkkiruuat kokonaan??

    Vuoden iässä meilläkin lopetettiin, tosin sillon tällön reissussa syöty vieläkin. =)
  4. H

    Minkä kokoisia vaatteita?

    Poika 1v 3kk käyttää 80-86 senttisiä. Housut melkeen kaikki 80 senttisiä, jopa muutamat 74 menee vielä. Paitoja on sitten kokoon 92 asti. Pituutta nyt noin 80cm. =)
  5. H

    gallup:Perheenne tähtimerkit

    Äiti ja poika härkiä, iskä neitsyt (ja kissa rapu :laugh: )
  6. H

    SYNNYTYS GALLUP

    \ :)
  7. H

    Muita seiskakutosia - ja lasten määrä?

    Poika 1v 2kk, toisesta haaveilen, mies vielä pistää vastaan.. :(
  8. H

    samana kuukautena syntyneitä

    Minä, mun sisko ja mun äitee juhlitaan synttäreitä huhtikuussa parin viikon sisään. Oma poika syntyi toukokuun puolella, laskettu aika oli huhtikuussa myöskin.. =)
  9. H

    Mansikoista

    Mansikoita poika syö ihan himolla, eikä oo mitään oireita tullu. ja toivottavasti ei tuukkaan, it olin pienenä allerginen kaikelle hyvälle, ei ollu kiva kattella vierestä kun muut söi mansikkaa ja ite sai jotain muuta :(
  10. H

    Minkälaista mehua annatte 1.5v?

    Meillä juo millon mitäkin, ruuan kanssa maitoa, muuten kelpaa vesi, trippimehut, tuoremehut.. :)
  11. H

    1 veen oma tahto alkaa tulla esille..

    \ Ihanaa, että löytyy kohtalotovereita. :) Meilläkin 1v 1kk poika saa välillä kamalia raivokohatuksia, jos häntä kieltää tai komentaa.
  12. H

    1-vuotiaitten mittoja ja muita kuulumisia...

    \ Mulla samana päivänä syntynyt poika, mitat 10.8kg ja 76.5cm. Kävelemään lähti synttäripäivänä ja nyt koko aika meno päällä. muutamia sanoja tapailee..ättä, lamppu, kikka (=kissa) Aika vilkas luonne, tuntuu kerkeevän joka paikkaan ja luonnettakin löytyy, suuttuu kamalasti jos ei saa räplätä...
  13. H

    Tampere!!!

    Uskaltaiskohan sitä mukaan? :whistle:
  14. H

    Häistä..

    Jonkun verran yli 1000 euroa meni meillä.. Itte tehtiin kaikki mitä pystyi. B)
  15. H

    kävelystä??!!

    Meillä lähti poika käveleen pari päivää sitten tasan 1-vuotiaana. Koko aikaa ei vielä kävele, koska konttaamalla pääsee lujempaa. B) Mutta eiköhän se tästä!
  16. H

    hyvää päivää!

    Juhlittiin tänään pojan 1 vuotis-synttäreitä. Eilen oli virallinen synttäripäivä. :D :D

Yhteistyössä