Hakutulokset

  1. Aamuäree

    Migreeni lapsella, mitä, kuinka, miten?

    Sellaista epäillään. Ehkä. Oireet ovat kummallisia, nykii, pistelee, voimattomat raajat, ei aina sitä päänsärkyä. Tuntematon aihealue, itselläni on lapsena ollut jokusen kerran migreenipäänsärky, mutta aina näköhäiriöin, ei muita ioireita. Tällä hetkellä siinä vaiheessa että lääkitään...
  2. Aamuäree

    Eskarilaiset ei vielä saa käyttää lippalakkia :O

    Siis.... Eskarilaiseni kertoi aamulla että pitää etsiä pipo uudestaan, kun tarjosin lippalakkia päähänsä. Eivät kuuelmma vielä saa käyttää lippalakkia, vaan kaikilla on oltava pipo. PIPO! Ja koska eilen se lippalakki oli varomattomasti päähänsä annettu kotoa, käytti hän sitten...
  3. Aamuäree

    Mansikka, suklaa, vanilja, toffee....

    MIKSI proteiinipirtelöt, patukat ja ylipäätään monet 'sekoita, ime ja laihdu'- tuotteet ovat aina näitä makuja? Karkkimakuja, joilla voidaan kätsästi korvata pari ateriaa päivässä. Tulipahan vain mieleen, kun on taas face pullollaan kaikkea oheismainostusta liiku-laihdu-kiinteydy- jakson...
  4. Aamuäree

    Olisko paikalla joku osaava, joka nostaisi mulle Tarotit?

    Olis pari kysymystä.... :/ Voi lähestyä yyveellä, mielellään.
  5. Aamuäree

    Pikaisia ideoita 10- vuotis kaverisynttäreille.....

    Kekkereiden kesto on kaksi tuntia. Mä olen ihan hukassa näitten ipanoiden kanssa- eikä nuo 10 vuotiaat nyt enää ole ihan ipanoitakaan, eikä oikein vielä isojakaan, jotain siltä väliltä. Leikit ei oikein enää innosta ja tuntuu että kaikki on joko tyhmää tai lapsellista. Vanhasta...
  6. Aamuäree

    JJFI koodi hukassa- saako posti selvitettyä lähettäjän ja tai vastaanottajan nimellä paketin sijainnin?

    Nimimerkillä mulla on hermostunut kirppisostaja :ashamed:
  7. Aamuäree

    Mitä viedä surunvalittelukortin lisäksi?

    Siis kukkien tilalla. Tiedän ettei ystäväni oikein perusta kukkasista, eikä ole erityisen uskonnollinenkaan. Ongelmaa mulle kerrakseen. Korttiin kirjoitan jotain, oli ainakin itse linkittänyt yhden Apulannan kappaleista faceen, jos vaikka siitä ottaisin sopivan säkeen- mun mielestä...
  8. Aamuäree

    Nimenmuutos? Maksu siis.

    Kun maistraatin sivu ilmoittaa että se on jotakuinkin 166 tai 185 euroa, ja linkin kautta avautuvan hakemuslomakkeen ohjeen mukaan se on 91 euroa. :O Onko joku viimeaikoina maksullisesti muuttanut sukunimensä ja paljonko se maksoi? Mua on alkanut kaduttaa sukunimen muutos...
  9. Aamuäree

    ''Unohtaa vähän''

    Mitä hemmettiä tarkoittaa, että unohtaa vain vähän? Että mä niinku vain vähän unohdin, että meidän piti lähteä appipariskunnan vuokraamalle mökille heti ja välittömästi kun mä kiiruulla suhaan töistä kotiin. No, mä tosiaan suhaan töistä kotiin, mielessäni näen välkkyvän järven ja...
  10. Aamuäree

    Mulla on huomenna hammaslääkäri enkä muista nyt just mihin aikaan....

    Moneltakohan kandeis mennä? :xmas: :headwall:
  11. Aamuäree

    MIKSI Candy Crush lisäelämät eivät tule käyttöön?

    Ensinnäkin hävettää tunnustaa pelaavani koko peliä, kiero pikkusisko pisti koettamaan ja se oli sit siinä. Jotkut ystävälliset sielut lähetteävät mulle lisäelämiä, mutta ne eivät näy tai tunnu missään- hyväksyn ne, mutta eivät 'elämäni' lisäänny siltikään. Lisäsiirrot kyllä saan käyttööni...
  12. Aamuäree

    Mitä lääkkeitä käytössänne endometrioosivaivoihin?

    Kunhan tässä mietin. Etenkin te joilla suolistossa vaivaava endo. Ei hemmetti tätä ei kestä, ei vaivaa joka kk mutta tarpeeksi usein kuitenkin ja nyt on taas sellainen kk että lyö koko vatsan kramppiin, suolentoiminnan sekaisin ja horkkamaisen vilun sekä kuumeen tunteen- kuumetta ei...
  13. Aamuäree

    Onko kenelläkään tämmöistä kuntoilulaitetta?

    :D:ashamed: www.tvshop.com Ab circle... lupaa 9 hyvää ja kymmenen kaunista, tottakai.
  14. Aamuäree

    Palstaprojekti nro 4

    Vuoden neljännen projektin aiheena on PALLO. Valmistustapa on vapaa. Projektin pitää olla itse tai perheen kanssa tehty. Projekti kestää melkein kuukauden. Kuun viimeisenä sunnuntaina on äänestys. Yritetään laittaa äänestys samaan aikaan ruokahaasteen kanssa, jos muistetaan paremmin. Eli...
  15. Aamuäree

    Pirhana, nyt se sitten alkaa.

    Lapsi kasvaa. Käytös eltaantuu. Nyt jo.... Sitä se mun uneni tiesi...... mä jo ennätin kuvitella, että julmetut itkupotkuraivarit milloin missäkin uhmaiässä polttaisivat tuon kapinan loppuun ja murrosikä ja mikä tämä viimeisin termi nyt onkaan- esiteini-ikä- sujuis seesteisen...
  16. Aamuäree

    Arven poisto- vuotaa hurjasti kudosnestettä

    Nuoruuteni viimeinen jäänne..... nenäkorusta aiheutunut arpimuodostelma positettiin eilen nenänpielestä. Siistit haavat ja tikit, haavateippi päällä. Mutta NYT se vuotaa läpi kudosnestettä aika tavalla, ei eilen ollenkaan. Teipin olen jo kerran vaihtanut, kun eihän se siinä päällä pysy. Ja...
  17. Aamuäree

    6 vuotiaan refluksivaivaa- lastenlääkärille vai gastroenterologille?

    Tässä arvon.... Yksityiselle nyt kuitenkin kiikutan, ei tästä tule yhtään mitään kunnallisella puolella, ei niin yhtään mitään.
  18. Aamuäree

    Millä syillä olette 'saaneet' lapselle mahantähystykseen lähetteen?

    Mä en taas tiedä että missä oikein mennään tuon meidän jurrikan syömättömyyden ja syiden kanssa. Mahantähystykseen ei saatu viime lääkärikäynnillä lähetettä eikä koettu sitä enää tarpeelliseksikaan. Silloin oli ollut lyhyen aikaa käytössä Losec, mutta silloin ei havaittu mitään vaikutusta...
  19. Aamuäree

    X-Box........ öööh, muutamia kysymyksiä olis esitettävänä kyseistä vimpainta koskien..

    Minä myönnän, että en osais pelata edes Nintendoa. Nyt sitten tenavat saivat lahjaksi x-boxin ja minä joutohetkenäni sitten netistä pelikauppaa katsastamaan. Siis mihin tuo vimpain kytketään kiinni? :O Telkkariin vai? Ja peli on sellainen cd levyn näköinen kiekko joka ujutetaan vimpaimen...
  20. Aamuäree

    Sisätilojen lemmikeille EI TULE jalostaa pitkää turkkia!

    |O Koska siihen tarttuu paska. JA sitä paskavanaa jatkuu sitten eteisestä olohuoneeseen asti. Kristee, nyt kiehuttaa nuo elikot- mokomat karvatollikat, perskarvoineen |O Eikä yhtää laimene sillä, että se normiturkin omaava lortto meni ja tiputti mun koristekuusen jossa oli Virosta...

Yhteistyössä