Hakutulokset

  1. P

    sf-mitta loppuraskaudessa

    Paljonko muilla ollut sf-mitat noin viikolla 34? Onko vauvan tarjonta muuttanut suuntaan tai toiseen radikaalisti, esim. jos perätila-vauva kääntynyt rt:n tms.?
  2. P

    Pahoinvoinnin alkaminen uudelleen?

    Onko kenelläkään alkanut oksettavat olot uudelleen, jos on alkuraskaudessa ollut? Itselläni kesti oksentaminen viikolle 15 saakka ja nyt 28 viikolla on parina päivänä etonut ja pitänyt oksentaakin vähän. Mietin, että voiko liittyä raskauteen vai onko vaan jotain mahatautia...
  3. P

    Papan otto raskausaikana

    Onko kuinka yleistä, että papa otetaan raskausaikana? Mulla ollut supistuksia aika paljon (rv 17+5) ja tänään lääkärissä sitten ottivat myös papan. Esikoisen aikana otettiin viikolla 12. Olen kuvitellut, ettei kovin helposti raskausaikana oteta, miten on? Onko siitä jotakin haittaa, kun se...
  4. P

    Supistuksista

    Missä vaiheessa teillä alkaneet nuo kivuttomat harjotus-supparit/mahan kovettumiset? Olen nyt 17. viikolla ja tällä viikolla tullut pari kertaa. Onko noista jotakin haittaa, kun eivät ole kipeitä?
  5. P

    Kuukautiset myöhässä --> ei raskaana

    Mitä syitä voi olla kuukautisten myöhästymiseen (tarkoitan reilua myöhästymistä, parista viikosta eteenpäin tai että jää kokonaan välistä vaikka yhdet)? Minulla nyt kaksi viikkoa myöhässä, testit negaa. Lääkärissä käyty tänään, tulehduksia tms. ei ole, veritestiin vielä maanantaina. Minulla...
  6. P

    Myöhäinen plussa

    Milloin olette myöhäisimmillään testanneet plussaa? Mulla on nyt kp 33/26-28 ja menkat ei vain ala ja olen jo kolme negatestiä tehnyt. Ei varmaan ainakaan tarvi enää plussaa toivoa, vai mitä? Olen testannut RFSU:n halpistestillä sekä Acon early detectionilla.
  7. P

    Marketin RFSU:n raskaustestistä

    Kuinka herkkä/luotettava tuo kyseinen testi mahtaa olla? Pakkauksessa lukee, että 99,9% varma testaustulos... Testasin tänä aamuna sillä negaa, mulla on nyt kp 31/26-28.
  8. P

    Huonosti kaupaksi menevät huutis-tuotteet!

    Laitetaanko huonosti kaupaksi meneviä tuotteita, jos saisi muilta vinkkiä, missä mättää..?
  9. P

    kuusamoon...

    Millainen paikka Kuusamo asua ja elää? Miehen työn vuoksi on pakko muuttaa sinne muutamaksi kuukaudeksi (korkeintaan vuoden loppuun) ja tuntuu ihan kamalalta lähteä (olemme Oulusta). :'( Millainen paikka on lapsiperheen kannalta? Millaiset on palvelut? Minkäkokoinen on keskusta ja mitä sieltä...
  10. P

    Parkkitaloista

    Poika puhelee joka päivä parkkitalosta ja ollaan ostamassa hänelle sitä joululahjaksi, mutta mistä löytyisi hyvä (Oulusta)? Poika täyttää talvella 3v. joten en enää halua Fisher Pricen parkkista ostaa, kun tuntuu vähän liian "vauvamaiselta", ainakin pitemmän päälle. Mutta ei liian...

Yhteistyössä