Hakutulokset

  1. A

    Vatsakipu ja alkuraskaus

    Kiva kuulla, että ei tässä tartte olla ainakaan kovin huolissaan. Sitä vaan tuommonen menkkajomotus pelästyttää kamalasti! Etenkin, kun esikoista odottaa, niin kaikki on aivan uutta vielä... Kiitos vielä!
  2. A

    Vatsakipu ja alkuraskaus

    Hei! Voisitteko hieman mua neuvoa... Mulla on viikkoja kasassa vasta 5+0. Alavatsassa on sellasta menkkamaista jomotusta (jos en tietäs, että raskaana olisin, niin luulisin, että menkat alkas ihan just). Ei koko aikaa, mutta aina välillä. Välillä kipu on toisella puolella alavatsalla. Ei...
  3. A

    Korkea hb ja keskenmeno

    Tässä oon nyt näitä keskenmenoja mietiskelly. Onhan niitä jo kaks tullu. Voiko sillä korkeella hb:lla on yhteys keskenmenoon? Ekassa raskaudessa mun hb on 160!!! Nyt tokassa en tiiä paljon se oli. Mutta tuskin kovin paljon alhasempi. Aina mulla on ollu 150 tai himpun verran yli. Korkee hb...
  4. A

    km kokeneet,ajatustenvaihtoa

    Kiitos KeepCool noista linkeistä! Elriina :hug: Se on totta, että täällä ymmärretään, millaista on, kun km on takana. VOIMIA!!! Tänään mulle kajahti tajuntaan, että lekuri ei ees pahotellu, kun km tuli!!! Katto vaan ultralla ja totes tilanteen. Nyt ei voi olla kyse siitä, etten...
  5. A

    Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

    :'( Ei tule meille vauvaa tästäkään raskaudesta... Se on nyt toden tosi!!! Vuodot alko ja lääkärissä käyty. Nyt vaan odotettava, että pikkunen tulis itestään pois :'( Vielä pitää kestää tällasta, että kaikki on mahassa vielä... Kun olis saanu tyhjennyksen tai kaavinnan heti, mut ei niin ei...
  6. A

    km kokeneet,ajatustenvaihtoa

    Tänään todettiin keskenmeno :'( Se on nyt mun toinen. Edellisen sain nyt toukokuussa. Yhtään onnistunutta raskautta ei vielä ole. Viikko pitää odotella, että raskausmateriaali tulis itsestää ulos. (En usko, että näin käy, sillä viimeks se tyhjennys olis niin hankalaa... Ensin lääkkeillä monesti...
  7. A

    kamalat ajatukset raskaanaolevia kohtaan -oletko kokenut?

    Sain toisen keskenmenon tänään, rv 8+3. Edellinen oli toukokuussa (rv11+). Silloin toukokuussa mulla oli sellasia ajatuksia, että mietin onko ne ihan normaalia. Mun hyvällä ystävällä oli laskettuaika lähes sama kun mulla piti olla. Mulla oli myös sitä, että välillä jopa toivoin, että myös sille...
  8. A

    2 KM, uskaltaako enää yrittää?

    Tänään todettiin keskenmeno :'( Se on nyt mun toinen. Edellisen sain toukokuussa. Yhtään onnistunutta raskautta ei vielä ole. Viikko pitää odotella, että raskausmateriaali tulis itsestää ulos. Tänään oli siis kontrolli ultra, rv 8+3. Reilu viikko sitten sydämen sykettä ei meinaan ultrassa...
  9. A

    Mikkeliläisiä odottajia???

    Mulla oli tänään se toinen ultra. Mulla oli vuotanu 3 päivää verta ja lisääntyny vaan koko ajan. Tiesin jo sinne mennessä siis mitä odottaa. Kesken se siis oli menny :'( Nyt vaan pitää odottaa, että pois tulee itsestään. Toivon teille kaikille oikein hyvää raskausaikaa ja tietysti sitten...
  10. A

    Mikkeliläisiä odottajia???

    Tulin vaan toivottelemaan teille mammoille hauskaan tapaamista huomiselle! Mulla alkaa tässä pakkaushommat ja kohta puoliin lähetään reissun päälle.:wave:
  11. A

    Mikkeliläisiä odottajia???

    Galluppia.... 1. 31v. 2. Esikoista odotellaan.... ai niin... Mulle ei käy la. Ollaan aivan muualla kun Mikkelissä meinaan. Mut eihän se muita estä kahvittelemasta. Eihän tässä meinaan olla ees "sata varmoja" onko massussa elämää, joten tiiä vaikka tulee "lähtö" koko tältä palstalta jossain...
  12. A

    Mikkeliläisiä odottajia???

    1. Minkä ikäsiä ootte? 2. Monesko lapsi tulossa?
  13. A

    Mikkeliläisiä odottajia???

    Ihan pakko oli kirjottaa Baby dreamin kirjotukseen... Mä kävin aamulla kaupassa ja ostin hernekeittotarpeet... Nyt on herneet likoomassa ja huomenna soppa porisemassa... Samat aatokset siis mielessä...
  14. A

    Mikkeliläisiä odottajia???

    Sananne lämmittää mieltä kovasti :heart: Ens viikolle ne mulle suunnitteli sitä kontrolliultraa, mutta kun on syysloma, niin on se vajaamiehitys sairaalassa. Ja siks se sit noin kauas meni. Mut kyllä mä jo mietin, että koska tässä SAATTAS olla kyse ihan vaan muutamasta päivästä, että se syke...
  15. A

    Mikkeliläisiä odottajia???

    Ei löytyny syke, ei :'( Kaikki oli kuitenkii oikeella paikallaan, onneks. Pituutta oli 5mm, joka siis vastas viikkoja 6+2. Elikkäs takapakkia ajassa tultiin. Nyt oon aikasta lailla murheen murtamana tuon sykkeen takia :'( 1,5vko päästä pitää mennä uudestaan ultraan... Niin, oon Mikkelistä...
  16. A

    Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

    Siin sitten kävi, että meidän pienokaiselta ei sykettä löytyny :'( Kaikki oli kuitenkin oikealla paikallaan, joka kuitenkin vähän helpotti asiaa. Mutta toi syke pirulainen ei jumpsuttanu! Eikö pienokainen jaksanukaa :'( Pituutta oli 5mm, joten vastas vko 6+2 eli takasin päin tultiin siinäkin...
  17. A

    Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

    HEI! Taustalla oon vaan ollu, kun pelko on niin kova, että kaikki ei ole hyvin! Siks en oo oiken uskaltanu ees tänne vielä "jämähtää", vaikka aluks meinasin. Tänään on sit se ULTRA. Sit saa tietää onko ilon vai surun aihetta.... Aarre rv 6+6
  18. A

    Mikkeliläisiä odottajia???

    Onnea Ultrakuulumisista Elz83N ja baby dream! Mulla on tänään eka ultra. Pelottaa TOSI paljon. Jotenkii tuntuu siltä, että onkohan siellä mahassa ees mitään sellasta, mitä pitäs olla... Siks tähän rv 7 ultraan pitikin mennä... Huh, huh mitä tuskaa nyt on...
  19. A

    Painajaisia keskenmenosta

    Täällä myös yks hermoilija... Takana on km, joten sekin varmaan vaikuttaa osaltaan asiaan. Painajaisia olen nähnyt ultrasta ja mitä kamalaa siellä tulee paljastumaan. Eikä jää yhteen tai kahteen yöhön, kun niitä oon nähny. Huomenna on ensimmäinen ultra (rv 6+5 nyt menossa). Ja se kyllä...
  20. A

    Takki talveksi?

    Mä kattelin tänään netistä ja Missy Mom:lla on toppatakki ja -housut odottaville äideille. Housuissa oli muistaakseni kolmea väriä saatavilla ja takissa musta.

Yhteistyössä