Hakutulokset

  1. L

    Muita rh-immunisaatio äitejä ja vauvoja??

    Löytyykö muita äitejä kenellä rh- veri ja vasta-aineita? Vauvalla raskausaikana anemiaa ja mahdollisia verensiirtoja? Onko joku, jolla sikiö menehtynyt jo varhaisessa vaiheessa anemian takia? Itselläni on nyt viides raskaus ja vasta-aineita ollut jokaisessa sekä useita verensiirtoja tehty...
  2. L

    Mistä musta kauluspaita kokoa 104??

    Vinkkejä mistä löystäisin isoveljelle ristiäisiin mustan kauluspaidan? Kaupoissa ei ole ja netistä ei oo tärpänny oikeaa kokoa. Juhlat ois viikon päästä. Myös käytetty kelpaa. Oisin ikikiitollinen vinkistä!
  3. L

    Mistä poikien musta kauluspaita koko 104???

    Viikon päästä ois vauvan ristiäiset ja olen jo useamman viikon etsinyt isoveljelle täysmustaa kauluspaitaa, mutta ihan kiven alla! H&M, Kapp Ahl, Lindex, Anton&Nina yms ei ole, ehkä joulun alla tulee. Nettihaulla joitain tärppejä, mutta ei kokoja. Tietääkö kukaan mistä voisin saada?? Olisin...
  4. L

    mistä parhaat gheissa-kuulat??

    Tarvitsisin raskauksien takia treenausta lantiopohjalihaksiin ja ajattelin hankkia kuulat sitä varten. Netissä niihin tutustuminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta ja siksi toivoisinkin, että joku voisi kertoa mistä on löytänyt hyvät ja halvat?? Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan! =)
  5. L

    Muita rhesus-negatiivisia äitejä joilla vasta-aineita veressä?

    Hei! Olen veriarvoltani AB- ja mieheni on A+. Esikoista odottaessani 07 minulla oli eteisistukka, joka vuoti verta viikoilla 28-30. Tapahtui immunisaatio jossa minun ja vauvan veri sekottui. Vauva oli positiivinen rhesus-tekijän suhteen. Niimpä omalle verelleni outojen rhesus-hiukkasten...
  6. L

    vauvan tv:n/tietokoneen katselu

    Meidän puolivuotias on todella kiinnostunut katseleen liikkuvaa kuvaa ruudulta. Minua huolestuttaa voiko se aiheuttaa silmien kehityksessä jotain häiriötä. Lapsi ei oikein viihdy yksikseen ja siksi tulee helposti otettua syliin mennessä koneelle, varsinkin kun siinä toinen viihtyy kitisemättä...
  7. L

    vinkkejä hirvenlihasäilykkeen valmistukseen

    Hei! Sain appi-ukolta hirvenlihasäilykepurkin eikä mulla oo hajuakaan mitä siitä valmistaisi. En ikinä ole valmistanut riistaruokaa, vaikka normaalin kotiruoan kanssa tuttu olenkin. Mieli tekisi kuitenkin kokeilla. Onko teillä vinkkejä/neuvoja/ohjeita mitä siitä valmistaisi ja miten???
  8. L

    Apua raskauspahoinvoinnin pääkipuun??

    Mulla oli esikoista ootellessa pää kipeä 5.viikolta aina 17. viikkoon asti. Odotan nyt toista ja sama näyttää toistuvan. Myös pahoinvointia ja väsymystä on, mutta pääkipu on välissä sietämätöntä! Panadol yms. ei auta. Enkä mielellään muutenkaan söis kovin vahvoja lääkkeitä. Onko kellään...
  9. L

    uusi raskaus pian sektion jälkeen

    Huomasin juuri olevani raskaana. Edellinen syntyi 1.9. sektiolla ja lääkäri kehotti pitämään 2v väliä seuraavaan synnytykseen jotta kohtu palautuisi. En halua tehdä aborttia, joten olisi kiva tietää millaisia kokemuksia muilla on sektion jälkeisistä raskauksista/synnytyksistä.
  10. L

    vinkkejä tuttipullojen pesuun

    Pojallamme (s.1.9.07) on ollut gastriskiisi ja hän joutuu sen takia syömään pepti junior korviketta. Ikäväkseni pepti jättää pullon sisäpintaan rasvakerroksen, jota en ole saanut pois mitenkään. Olen normaalin tiskiaineella pesun lisäksi koittanut konepesua, keittämistä ja keittämistä...

Yhteistyössä