Hakutulokset

  1. E

    Vuoden 2008 hoidoista plussanneet vauvalliset :)

    Hih, eksyimpä minäkin tänne puolelle ja täällähän oli tuttuja samalla asialla! En ole kirjoitellut oikein minnekään, mutta satunnaisesti vilkuilen jotakin keskusteluja. Meillä kaksoset nyt 10 kk, ja kyllä on puuhaa riittänyt ja meno tästä sen kun kiihtyy! Herra nousee seisomaan, mutta neitimme...
  2. E

    Miten vatsanne on palautunut?

    Heippa, mulla vatsa palautui keisarileikkauksen jälkeen ihan littanaksi yllättävän nopeasti. Toki nahka oli sellainen löysä. Ja vatsani ei kasvanut kamalan isoksi, kun vauvat syntyivät monta viikkoa etuajassa. Nyt reilu 9 kk lasten syntymästä vatsa alkoikin pömpöttää siihen malliin, että oli...
  3. E

    Minkä ikäisinä/kokoisina vauvoja voi istuttaa syöttuolissa ja rattaissa?

    Onko tähän jotain ohjetta, vai onko ihan vauvasta kiinni, kuinka hyvin jaksaa jo kannatella itseään istumassa.?Meillä eivät kaksoset vielä osaa istua kuin tuettuna, mutta helpottaisi arkea kovasti, jos voisi syöttötuoleihin jo laittaa istumaan ruokailun ajaksi. Kiitos etukäteen vastauksista!
  4. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Onnea ihan hirveästi kaikille vauvautuneille ja hyvää alkanutta vuotta kaikille! Meidän kaksosvauvat syntyivät jo joulukuun puolella 12.12. erinäisten vaiheiden jälkeen kiireellisellä sektiolla. Vauvat voivat oikein hyvin ja ovat kasvaneet hirmuista vauhtia. Palailen paremmalla ajalla...
  5. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Auris-kulta, olen hirveän pahoillani. Ihan järkyttävää. Ei tätä tätä elämän kulkua voi ihminen ymmärtää. Toivottavasti saatte kaiken tarvitsemanne avun, mitä vain voidaan antaa. :'( :'( Voimia sinulle ja miehellesi. :hug: :hug:
  6. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Cattus, valtavasti onnea tytöstä :flower: !! Pikaista toipumista ja tsemppiä alkutaipaleelle. Täällä odotellaan innolla kertomusta, kunhan ensin kotiudutte. Tiitiilläkin taitaa olla kohta käärö sylissä, ellei jo ole. Sen verran todelliselta kuulosti nuo supparit. Tervetuloa mukaan...
  7. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Tervehdys ystäväiset! Ihan ensimmäisenä lämpimät onnittelut Kuunkullalle pojasta ja Löllykälle tytöstä! :flower: Täällä pinossa tosiaan tupsahtelee vauvoja kuin sieniä sateella. Varmaan Cattus ja Marica pääsevät tositoimiin hyvinkin pian ja saavat kääröt omaan syliin! On niin paljon...
  8. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Hei mammat! Kuunkullalla alkaa olla hyvällä mallilla asiat. Samoin Sahranamin tilanne, kiva ettet joudu enää olla täyslevossa, vaan pääset vähän puuhastelemaankin. Ota nyt kuitenkin rauhallisesti, ettei supistelut käynnisty uudelleen. Aloin juuri käyttämään Weledan öljyä raskausarpien...
  9. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Suuren suuret onnittelut Raitikselle ja miehelle tyttövauvasta :flower: :flower: ! Ja kiitos Matille, että tulit tänne raportoimaan isän ensifiilareista. Ihanaa!
  10. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Ulpulle valtavasti onnea sydänäänistä! Hyvältä vaikuttaa. Tsemppiä vaan, hiljalleen ne viikot vierivät eteenpäin ja masu alkaa kasvamaan! Ronttulille onnea hyvistä ultrakuulumisista! Raitiksella onkin ollut varsin erityinen päivä! Sellaista olisin kysynyt, että onko huuliherpes...
  11. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Wau! Onnea Mari :flower:. Hyvän kokoinen pieni poika sieltä tuli! Hienoa! Miru , voin hyvin kuvitella, että nukkuminen on aika tukalaa. Munkin on vaikea löytää sopivaa nukkuma-asentoa, ja vatsa välillä kipeytyy nukkuessa. Myös vauvat protestoi, kun käännän kylkeä. Valkkaria tulee täälläkin...
  12. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Geri, onneksi olkoon! Voi miten suloinen pieni tyttö! :flower: :flower: Kamilla, onnittelut plussasta, ja tervetuloa mukaan! :flower: :flower: Miru, olen ollut vielä töissä ja ihan vapaaehtoisesti :) . Sairaslomaa saan heti kun vaan sitä pyydän. Nyt on kaikki mennyt hyvin ja...
  13. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Iltaa mamat! Täällä yksi laiska kirjoittelija ilmoittautuu. Olen kyllä käynyt lueskelemassa kirjoituksia, mutta jostain syystä en ole saanut aikaiseksi itse kirjoittaa. Nyt yritän muistaa kommentoida edes jotain, sen verran paljon tekstiä tänne oli parin päivän aikana taas vyörynyt. Nyt...
  14. E

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Hei ystäväiset, tulin tänne katsomaan kuulumisia. Ei sitä osaa eikä halua pysyä poissa, kyllä se lapsettomuus edelleen on niin voimakkaana tuolla mielen sopukoissa. Monella onkin jo tositoimet ovella! Saana, pahoittelut negasta. Onneksi vielä yhdet alkiot pakkasessa. Tiedän kyllä, että voi...
  15. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Aivan huippuihanaa Meikku! Tuli ihan kyyneleet silmiin ja kylmät väreet, niin jännitin ja toivoin että teidän pienellä on kaikki hyvin. Onneksi, väärä hälytys, vaikka ei sellaistakaan olis tarvinnut tulla, sen verran jännää tää on muutenkin!!!! :hug: Meillä kanssa viime viikolla lääkärissä...
  16. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Voi Meikku, hirveästi voimia teille vaikeaan tilanteeseen. :hug: Pidän kädet ja varpaat ristissä, että kaikki kääntyisi vielä pienellä parhain päin. Jos haluat kertoa, niin miten tutkimukset etenevät? Vaihtoehtonahan on myös toisen mielipiteen hakeminen esim. yksityiseltä, jos tuntuu että joutuu...
  17. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Tervetuloa Meikku :flower: . Kuulostaa kyllä jokseenkin tutulta noi sun hermoilut sekä pitkät neuvolavälit. Mä kävin myös kerran kuuntelemassa sydänäänet np-ultran ja rakenne-ultran välissä, kun rupes oikein ahdistamaan ja liikkeitä ei silloin vielä tuntunut. Mutta tosiaan nyt olen ottanut sen...
  18. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Kiitos Geri, en huomannutkaan että sitä voi noin helposti testata paljonko kuljetusmaksua tulee. Ei ole kyllä mitenkään hirveän paljon, vaikka itse kaukalot+telakat kyllä maksavat melko paljon, tuplina kun on hankittava. Miru, saako niitä Easywalkereita muualta kuin Loviisasta? En osaa oikein...
  19. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Ai niin Kati, se jooga missä käyn ei ole tuollainen kurssi vaan joogakoululla jatkuvasti järjestettävä. Eli ei osuttu ilmeisesti samalle kurssille! :)
  20. E

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Tervetuloa Ulpu, onneksi olkoon! Geri, juuri tuolta Kidsroomista olin pongaillut kaukaloita. Paljonko maksoi kuljetusmaksu tuohon päälle? Kuunkulta, tsemppiä ja voimia sinne makoiluun. Ehditkö pakata sairaalakassin? :hug: Onpa täällä siivousintoilijoita ollut liikkeellä viime aikoina...

Yhteistyössä