Hakutulokset

  1. L

    Miksi laiton kannabis on haitatonta ja laillinen kannabis vie sairaalaan?

    Eipä ole haitatonta kannabista. Sillä on selkeä yhteys esim psykoosin puhkeamiseen. Britanniassa on tutkittu, että psykoosisairaudet vähenisivät 8%, jos kannabiksen käyttö loppuisi kokonaan. Se että jotkut "olen polttanut kannabista ja ihan kunnossa" tyypit leikkivät vaarallisella asialla, ei...
  2. L

    Perjantain kunniaksi paljastan teille mun ihka ensimmäisen tatuoinnin. :)

    Miksei mulla näy tuo linkki? USein käy niin, ettei näy. Se linkki ei myöskään näy "paksunnettuna".
  3. L

    MIKS MULLA NOUSEE AINA ILLAKSI KUUME? Mistä se voisi kertoa?

    Mitä kuume tarkoittaa, siis kuinka paljon?
  4. L

    Markuksen pikkuveljelle nimi?

    Miika tai Mikael
  5. L

    Kyllä akan kurittaminenkin tehdään koko ajan hankalammaksi!

    Peesi. Loppuu Kokoomuksen äänestäminen.
  6. L

    Kun ystävät pelkäävät, että ryntäämme kylään!

    Jotkut ihmiset näyttäis olevan sellaisia etteivät halua kotiinsa liikaa "ylimääräisiä" lapsia. Minullakin ystävä, joka suoraan sanoo että olisi mukava nähdä, mutta ei kaikkien minun lasteni kanssa. Kyläkutsuun viimeksi liittyi sivumaininta, että voisin ottaa mukaan vain 1-2 lasta, koska on vähän...
  7. L

    Kyllä minuutit on pitkiä kun odottaa ambulanssin saapumista

    Ja mikä on sun kompetenssi määritellä asia, joka kaikenkaikkiaankaan ei ole kovin yksiselitteinen? Se, että sairaalassa/hoitolaitoksessa työskentelevä ihminen, kertoo ambulanssin kutsutun ja jonkun (miehen tai naisen) kuolleen, ei kyllä todella ole mitenkään itsestäänselvästi minkään rikkomista...
  8. L

    Kyllä minuutit on pitkiä kun odottaa ambulanssin saapumista

    Nyt on pakko kysyä. Miten te ajattelette, että se, että joku täällä vaikka tietäisi ihan tarkasti kuka ap on ja missä töissä, tarkoittaisi että hän on rikkonut vaitiolovelvollisuuttaan???????? Sairaaloissa kuolee ihmisiä, joo. Miten nyt mikään täällä kerrottu paljastaisi kuolleen henkilön...
  9. L

    Nyt kyllä alkaa suoraan sanottune v*** tämä palsta ja ihmiset jotka täällä hengaa

    Joo on käyttökelpoinen, mutta eikö tuu vähän 90-luku mieleen? Ei pahalla, mutta oli jotenki hellyyttävän :) vanhahtava sana, ja sit perään tollaset hirveät haukut : /. :ashamed:
  10. L

    Mistä mustia lastenvaatteita?

    Just ostin tytölle mustan hupparin ja pojalle ihan perus paidan mustana Polarn o pyretiltä. Siellä oli mustia ja harmaita verkkahousujakin.
  11. L

    Nyt kyllä alkaa suoraan sanottune v*** tämä palsta ja ihmiset jotka täällä hengaa

    Hengaa??????? Käyttääkö joku vielä tollasta kieltä???????:D
  12. L

    Umayya Abu-Hanna antoi presidentille kirjeen tyttäreltään!!!!!!!!!!!!!

    Siis eihän tässä siitä lapsen kirjeestä ole kyse, vaan Umayyan arvostelukyvyttömyydestä. Kuinkahan monen muun linnanvieraan pikkuprinsessa olisi halunnut mukaan? Siinä sitten kerrotaan että aikuisten juhlat on aikuisten juhlat. Alan näiden vuosien jälkeen olla monen kanssa samaa mieltä, että...
  13. L

    Umayya Abu-Hanna antoi presidentille kirjeen tyttäreltään!!!!!!!!!!!!!

    Ai, mitä MÄ nyt oon tehny????????????
  14. L

    salaisuus/asia jota et olisi halunnut kuulla?

    :D olisko 3?
  15. L

    Mulla ei ole paljon kokemusta pikkulapsista, joten kysyn: kuuluuko alle 1-vuotiaan vaippa vaihtaa aina heti, kun siihen tulee pissa?

    No ei todellakaan tarvitse vaihtaa. Vaipat on pintakuivia nykyisin. Eikä nyt muutenkaan tarvii vaihtaa niin usein. Jotkut sanoo 4 tunnin välein, mutta sekin on mun mielestä nipotusta ja turhan usein, ellei nyt sit tunnu täyeltä tai kakka tietysti vaihdetaan heti kun on tullu. Vuoden vanha tekee...
  16. L

    Kuinka moni kristitty lukee muuta kuin raamattua?

    Kyllä, ihan kaikkea. Kirjoja, lehtiä (myös Seiskaa :xmas: ), dekkareita, runoja, nettipalstoja... Mä en nyt ihan hahmota miksi kristityt ei lukisi kaikkea muutakin? Päinvastoin mun tuntemat kristityt on aika sivistynyttä porukkaa ja pitävät itsestäänselvänä, että kaikenlainen kirjalline tuotos...
  17. L

    Mihin ikään asti tytön voi laskea turvallisesti isänsä kanssa (kahdestaan)

    TURVALLISESTI tyttäreni voisi käydä isänsä kanssa saunassa vaikka eläkeikään saakka. Mutta luulen, että hän ei halua saunoa isänsä ja veljiensä kanssa enää murrosiän koetettua. Jos ap:n miehessä on jotain miksi hän tätä rajaa turvallisuussyistä miettii, ei isän ole lainkaan turvallista viettää...
  18. L

    Millä sanoilla kuvailisitte hyvää toimistosihteeriä?

    oma-aloitteinen ahkera tunnollinen
  19. L

    Itkut! Lapsi pesi valurautapannun pesuaineella!

    Eiköhän toi öljyäminen riitä. Mä oon itsekin pessyt valurautapannun pesuaineella, kun on ollu oikeen kökkönen. Sitte vaan kunnon huuhtelu ja öljyä pintaan. Ja hyvä tulee.
  20. L

    "mahtava" olo...

    Onkos miehelläkin vuorotyö? Kyllä mäkin siivoan milloin ehdin. Ihan täyspäiväisesti käyn töissä ja kolme alle kouluikäistä lasta on. Että sotkua löytyis kyllä jokaiselle päivälle. Mutta miehelläkin on oikeus ottaa joskus rennosti, työviikko se on hänelläkin. Rennosti vaan välillä. Mutta oon...

Yhteistyössä