Hakutulokset

  1. T

    suonikohjuista

    Ei ne katoo, ku ne tulee, ne tulee jäädäkseen.Siks pitäski ennaltaehkästä käyttämällä tukisukkia tai tukisukkahousuja.Arvaa vaan harmittaako mua ku en pitäny tukisukkahousuja....
  2. T

    lehmänmaito allergia!!

    Ihme juttu jos eivät teitä ravitsemusterapeutin juttusille lähettänyt!!! Meidät heti laitettiin ravitsemusterapeutille vaikka lehmänmaitoallergia ei ollu edes selvä asia.Sun pitää vaatia! Meillä on nyt lista jota alan käydä kohta kohdalta kokeillen.Timi syö edelleen vain riisi, possu, kukkakaali...
  3. T

    04 syntyneet vauvat

    Timi poika syntyi 4.2. ja oli iso poika! 4190g ja 52cm. :heart:
  4. T

    Onko täällä ketään just nyt paikalla?

    Et vois keksustella?Olis kyl kiva ku täällä oikeesti olis muitaki ku galluppeja, vai mitä?
  5. T

    suonikohjuista

    Ala käyttään tukisukkia tai tukisukkahousuja!Mulla jäi kauheet suonikohjut toisen jalan polvitaipeeseen ku en pitäny tukisukkahousuja....Ne tuntu ahdistavilta enkä sit pitäny.Instrumentariumista saa ainaski sit raskaana oleville äitiysmallisiakin.Sain sovittaa rauhas ja ne olis tilannu mulle, en...
  6. T

    pistetää sitte lasten syntymäpäivät...

    Tyttö 14.1-02 ja poika 4.2.-04 :heart: :heart:
  7. T

    lasten lukumäärä ja haaveet

    Mä oon itekseni ajatellu että kolme lasta olis kiva saada, ukko taas ajatellu kahta.No, meillä on nyt kaksi lasta ja ukkokin on aatellu et lisää saa tulla..... :heart: Mut sitä ei tiedä mihin me sit lopetetaan, tykkään silti ett lapsi ei jää yksinäiseksi.Itelläni on kaks siskoo ja pikkuveli.
  8. T

    Kisut ja vauva?

    Niinhä sitä sanotaan et olis hyvä ku sais siedätyshoitoo.Sit jos tulee oireita, ni tietää poistaa allergian aiheuttajan.Meillä iskä on allerginen kissalle.Mutta kun meidän kissa vain käy sisällä päivisin ja sillä on oma paikka, ei tuu oireita.Mut jos mennään kylään jossa kissat on koko ajan...
  9. T

    lasten ikäeroksi 1,5 vuotta?

    Meillä tytön ja pojan ikäeroksi tuli kaks vuotta ja kolme viikkoo.Pidin ihan hyvänä ikäerona, paljo enempää ei haluttukaa.Siinä mieles on hyvä toi 1,5 vuoden ikäero et esikoinen osais jo kävellä ja ehkä jo ite syödäkin.On raskasta jos joutuu kanniskelemaan kahta yhtäaikaa.Ruokailutki menee...
  10. T

    paikkakunta gallup

    Laitappa tinak yksityisviestiä ku nimiki on melkein sama mulla ja sun pojalla! Missäpäin asustelet?
  11. T

    nimi gallup!!!!!

    Tiia Maria ja Timi Henrik :wave: :wave:
  12. T

    esittelen itseni,kertokaa te muutkin itsestänne..

    Hellou kaikille! Kauhajoella asustelee pienessä mökissä äiti, isä ja kaksi lasta.Esikoinen täyttää tammikuussa kolme vuotta, sitten on helmikuussa pojan yks vuotissynttärit ja sitte iskä täyttää 33.Äiskän synttärit onki sit huhtikuus.Kotona ollaan kaikki ainakin talvi ennenku iskän reissuhommat...
  13. T

    Maitoallergia

    Mistä alottasin....Meillä on ollu tosi vaikeeta yhdistää mistä iho-oireet johtuu.Ainut varma asia on lehmän maitoallergia.Timi on eläny puoleen vuoteen asti pelkällä maidolla.Mistään ruoka-aineesta ei oo suoraan osannu yhdistää oireita.Mulla on tällä hetkellä ravitsemusterapeutin tekemä lista...
  14. T

    Nukkumaanmeno

    Meillä on tällänen rytmi melki 3-vuotiaan tytön ja 9kk pojan kans.Heräillään kaheksan mais.Poika nukahtaa ekoille päikkäreille 11 mais.Tyttö menee nukkuun 13-14 mais ja poika nukkuu toiset päikkärit samoihin aikoihin.Sit illemmalla kuuden mais poika saattaa ottaa tirsat.Yöunille mennään...
  15. T

    millainen ikäero lapsillanne??

    Meillä tuli tytön ja pojan ikäeroksi kaks vuotta ja kolme viikkoo.Kovasti haluaisin kolmannenki, mutta hetken päästä.Juniori kun on 9kk vanha nyt.Mustasukkasuutta esiintyy jonki verran, mutta sitte hellitään senki edestä.Saas nähä kuinka käy kun pikkuveikka oppii kävelemään. :)
  16. T

    Maitoallergia

    Älkää ny ruvetko hiuksia halkomaan!Me tehtiin just samalla tavalla.Siis hakemus sisään vaikka altistusaikaa ei oltu vielä saatu.Itse Kelan työntekijä käski tehä niin kun ensin soitin sinne,mitä tehdään.Mun mielestä tää palsta on hyvä just siinä, että jos joku tietää, niin voi neuvoa jotakuta...
  17. T

    Maitoallergia

    Meillä Timillä alotettiin Tutteli-altistus sairaalassa, oireita ei tullu.Kokeilua jatkettiin kotona ja oireet tuli parin päivän päästä.Soitin sairaalaan ja käskivät lopettaa Tuttelin juottamisen ja antaa Nutri-Junioria mitä oli juotu aiemmin.Mun piti täyttää seurantalomake ja sen perusteella...
  18. T

    Allergisten lasten pino? =)

    Siitä oon onnellinen että sain Timin kirimään painoa takaisin, kun paino putosi kun lopetinimetyksen.Timihän söi sillo pitki yötä ja itkeskeli.Nykysin nukkuu kyllä yöt ja on muutenkin rauhallinen kaveri.Yhtäkkiä päällepäin ei arvais et mitää onkaa.Ihottumaläiskät ku jää vaatteiden alle.Ku iho on...
  19. T

    Allergisten lasten pino? =)

    Mä oon luullu että Nutri-Junior sopis ku iho on ollu aika hyvä mut sit taas välillä pahenee.En oo kokeillu ruoka-aineita.Sairaalajaksolla alotettiin riisi,kukkakaali,possu ja päärynä.Ja sen jälkeen oon kokeillu vain sitä bataattia. Timi pulautteli paljo sillo ku imetin, mut eihä ny enää pitäs...
  20. T

    ideoita sisaruskuvaan?

    Oltiin just pojan kans Päivänsädekuvassa ja otettiin samalla sisaruskuva.Laitoin tytölle valkosen prinsessamekon ja pojalle sinisen kokopuvun.Kuvat onnistu ihan kivasti!

Yhteistyössä