Hakutulokset

  1. J

    epäselvää testeistä

    Osaako ketään vastata..? Olen saanut tosi vaaleita haamuja,eri testeihin. Niissä jopa hitusen näkynyt sitä väriä. Kävin verikoe testissä samana päivänä ja oli nega. Miksiköhän noi,testit näyttää silti noita,haaleita haamuja.?
  2. J

    mitä ihmettä tämä tarkoittaa??

    Tein one stepin herkän testin.. en aamupissasta, eikä rakossa ollut kauheen kauan. jotain ihmeen vaaleenpunasta töhryy tuli siihen viivan kohille. Mulla oli 2 pv, n menkatkin 29.pv.. ja eilen ja ed. Pv tuli kans 2pv, n ja ohi taas.. tuli sellainen olo et testaan.. onko toi testi sellainen et...
  3. J

    kaupan pregcheck kokemuksia

    Onko kaupan pregcheck testissä viivanpaikkaa? Tein aamulla testin ja tuli,selvästi erottuva harmaa viiva.
  4. J

    ilmottaudun tänne

    Tänään tuli raskaustestiin plussa :heart: Meillä on 2 tyttöä 6v ja 4v. Viime tammikuussa, oli keskenmeno rv 9+1 toivottavasti nytten vaavi pysyisi mukana.
  5. J

    Ihanaa

    Plussa tuli!! =) =) =) :heart: :heart: :heart:
  6. J

    testi

    Kuuluuko rfsu:n testiin tulla haamuviiva? :ashamed:
  7. J

    ovis

    Tuleeko ovislima, ennen ovulaatiota vai, sen jälkeen?
  8. J

    taas täällä

    tulimpas taas tänne. Alotetaan yrittään pikkukolmosta :heart: huomenna,sitten kierukka lähtee :D viime jouluna sain keskenmenon viikolla 9+1 Uusi yritys nytten.Kaksi tyttöä meillä onkin 6v. ja 4v. :heart: :heart:
  9. J

    tyhmä kysymys mutta

    eihän se haittaa ovulaatiota/ettei simpat mee väärään suuntaan :laugh: jos meinaa ottaa pari siideriä? ihan idiotti kysymys,mut kaikee sitä mieleen juolahtaa :laugh:
  10. J

    onko ovulaatio

    sitten ohi,kun limatkin loppuvat? :attn:
  11. J

    osaisko joku vastata

    ovulaatiosta limoja tänään tullut paljon kp on nyt 13/29 eli pitääkö limojen aikana vai jälkeen pupuilla milloin ovulaatio tapahtuu silloin kun limat alkaa tulla vai miten? tein testin kotitesti.fi:n vihreällä liuskalla se ei kyl ollu positiivinen..onko nuo luotettavia testejä? tänään eka...
  12. J

    haamu vihdoinkin =)

    eilen ihmettelin viivanpaikkoja päätin tänään aamulla vielä tehdä testin ja olisin luovuttanut sen jälkeen,mutta nyt en luovuta,kun tuli vaaleanpunainen haamu herkemmällä testillä :heart: koska kannattaa testailla uudelleen että sais kunnon plussan?
  13. J

    kaannattaisiko ostaa vaikka

    sellainen erittäin herkkä acon 10 sil luulis jo näkevän jos plussa olisi tullakseen :D vai oisko muita yhtä herkkii apteekis? sori kun häiritsen näil mun typeril testikysymyksil jatkuvasti :ashamed:
  14. J

    mistä saa

    niitä rfsu:testejä ja millaisia ovat? en ole missään ikinä niitä testejä nähnyt.
  15. J

    onko haittaa

    kun ei kerran tiedä onko raskaana vai ei.. eilen meni 4 siideriä.. :/
  16. J

    ???

    ostettiin kaverin kaa kaupan pregnent testit. Kaverillani pari kk menkat myöhässä ja testasi puhtaan negan...itse testasin niin tuli se viivanpaikka taas...kysyin kaveriltani tuliko hänelle,niin väitti ettei tullut minkäänlaisia viivanpaikkojakaan ja oli tihrustellut sitä kyllä.Samanlaisia...
  17. J

    onko apteekin testeissä

    viivanpaikkoja?värittömiä....
  18. J

    onko kaupan

    pregnent stickissä viivanpaikka? mul on niin sellanen olo silti että raskaana olisin... ensiviikon tiistaina pitäisi menkat alkaa....oireet on niin samanlaisia ,kuin viimeksi kun olin raskaana, vaikkei eilisessä jälkitarkastuksessakaan mitään näkynyt.....
  19. J

    onko kokemuksia

    prediktor testistä? aion perjantaina testailla jos haamu olisi vahvempi silloin. en ole kertaakaan tuolla kyseisellä testillä testannut. :heart:
  20. J

    miten ihmeessä

    taas voi tulla samanlaista kun ovislima :o ,kun ovis oli keskiviikkona. en tosiaan tajua piti oikeen tikulla viel kattoo,kun sellasta ovislimaa tulee,mutta nega oli. Tuleeko tommosta limaa niinkun millon sattuu ihmettelen vaan.. :o onko kellään muulla noita limoja tullut muuten kuin...

Yhteistyössä