Hakutulokset

  1. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Joo viisi lasta on ja he on 13,12,11,9 ja 8 ja mun mielestä on yllättävän hyvin sujunu liikkumiset ja jaksanu on yllättävän hyvin kun vauvoinakin nuo nukkui yöt niin hyvin. Joo täytyy hommata semmone testi mihin tulee punaset viivat.
  2. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täytyypä käydä hakemassa :)
  3. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Voisin minäkin tulla tähän ketjuun mukaan. Olen 35v nainen tampereelta. Lapsia on viisi iältään 13,12,11,9 ja 8 ja vielä ois haaveissa yksi. Tää vuosi alkanut sairastelulla ensin lapset ja itse tammikuun lopulla keuhkokuumeeseen josta toivun edelleen. Tammikuun lopulla tuli vuotoa...
  4. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Eilen oli ihan pakko testata ja tuommone tuli https://aijaa.com/Xu0iqZ
  5. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moikka tännekkin pitkästä aikaa! :) Täällä on sairasteltu oikeen urakalla. Ensin nuorimmainen loppuvuodesta ja toinen pojista tammikuun alussa ja mä sairastuin tammikuun loppupuolella keuhkokuumeeseen josta toivun vieläkin. Tammikuun loppupuolella tuli vuorokauden vuotoa ja loppu kuin seinään...
  6. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikka täältäkin pitkästä aikaa! Tää vuosi on alkanut sairastelulla ensin lapset ja ite tammikuun lopulla sain keuhkokuumeen josta toivutaan edelleen. Menkoista sen verran että tammikuun lopulla mulla oli noin vuorokauden kestävä vuoto ja sit loppu ja helmikuussa ei mitään :unsure: Oli se...
  7. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Oon tehny mut negaa näytti.
  8. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    @Snowmamma82 ne ei epäile oikeastaa mitää mut ei raskauskaa oo poissuljettu juttu. Menkat tulee mut on tosi niukat. Kahvia on saatava aamuisin vaikka se tuleekin pihalle samantien.
  9. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    @Maaria1980 en ole soittanut. Ei ottaneet eikä pissatestiäkään ja gynelle aika vasta huhtikuussa.
  10. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Tulokset tuli mutta ne ei ottaneetkaa hcg:tä vaikka piti :unsure::eek: Joten vieläkää ei oo tietoo mistä nää oireet johtuu ja tää mahan kasvu (n):unsure:
  11. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hmm...tulokset tuli mutta ne ei näköjää ottanutkaa verestä hcg:tä :eek::unsure: vaikka piti.:unsure: Joten ei toikaa nyt selvittäny mitään.. :unsure:
  12. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Verikokeissa käyty ja kauhia määrä näytti olevan mitä näytteitä otetaan,mutta mä en muistanu kysyä että mitä ne on. Nyt sitte vaa ootellaa tuloksia jännittyneenä. Oma vointi on kaamea,oksettaa,itkettää ja rinnat on kipeet.
  13. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Verikokeissa käyty ja nyt vaan ootellaan tuloksia tosin mulla ei oo mitää hajua mitä näytteitä ne nyt edes otti. Kauhee lista niitä koneella olevan mut en älynny kysyä mitä otetaa. Oma vointi on iha kaamee,oksettaa,rinnat sattuu,itkettää ja sitä rataa.
  14. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Joo tänään on. Taas on vaa niin pahaolo ettei mitää rajaa. Nyt pitää laittaa nuorin kouluun ja ite pitää alkaa valmistautuu kanssa lähtöön kohta.
  15. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Tammikuun tilanne masun osalta http://aijaa.com/n5c6hW Tän hetken masun tilanne..näyttää tosi isolta :unsure::eek: http://aijaa.com/kP1OfB
  16. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Maaria1980 joo oon käyny kolmesti lääkärissä mutta ne oo ees tutkinu oikee mitenkää paitsi yks lääkäri sano ku mahan näki että näyttäs 18 viikkoselta raskausmasulta ja että kohtu on kyllä suurentunu ja kohdun seinämä paksuuntunu...nyt ootan aikaa gynelle ja pe ois verikokeisiin mentävä...
  17. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Moikka! Minäkin voisin tulla tänne pinoon :) Olen 34v (heinäkuussa täytän 35), lapsia on viisi. Oon nyt joulusta asti kärsiny pahoinvoinnista ja itkettää iha ihme asiat ja rinnat on arat mutta testit ei mitää näytä :unsure: maha on kyllä kasvanu huimasti jos vertaa tammikuun masukuvaa tän...
  18. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Huomenta! :) Täällä on taas valvottu pahoinvoinnin kourissa. Eilinen oli jälleen yks hirveimmistä päivistä kun kokoajan sai olla halailemassa pönttöä. Uusi äitiyspakkaus on kyllä ihana :love: Onnea plussanneille ja muille tsemppiä kyll ä se plussa sieltä tulee toivottavasti ainakin.
  19. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei vielä mutta se otetaan perjantaina.
  20. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mun silmiin näkyy hailu viiva :love::)

Yhteistyössä