Hakutulokset

  1. T

    Neuvoja kaipailen..

    Olen 33v nainen ja minulla on ex miehen kanssa tullut viisi ihanaa lasta ja nyt ollaan nykyisen mieheni kanssa jo yli vuosi koitettu saada lasta mutta ei vaan kuulu :unsure: Olen alkanut miettimään että pitäis varmaan hakeutua johkin tutkimuksiin tai jotain jos sen lapsen vielä haluaa ja kyllä...
  2. T

    Viidettä,kuudetta jne kuumeilevia??

    Täällä on kova vauvakuume lähes kokoajan mutta kun tuo mies ei millään vaan lämpenen asialle :/ Välillä tuntuu että mä en kestä enää kohta jos ei aleta ees yrittää sitä lasta,mutta pakko kait se on jaksaa kestää tän kuumeen kanssa..kun ei sitä tiedä jos vielä joskus tuo mies suostuiski siihen...
  3. T

    Surettaa vauvan vuoksi :/

  4. T

    Minkä kokosia 3 vuotiaita teillä on??

    Meidän poika kävi tässä kuussa 3v neuvolassa ja hänen mitat oli siellä 17.3kg ja 96.3cm ja neuvolatädin mielestä poika on ylipainoinen ja pitäs antaa vähemmän ruokaa vaikka toinen huutaiski nälkäänsä :O Onko muille tollasta ikinä sanottu??Ei toi meidän poika ees näytä mitenkää ylipainoselta.
  5. T

    Onko muut kakkosluokkalaiset ranskaa ja saksaa opiskellu?

    Meidän tytön luokalla on ollu ensin ollu tota ranskaa ja nyt on saksa vuorossa ja tosiaan tyttö on vasta toisella luokalla!! Eilenki kun oli arviointikeskustelu koululla tytön opettajan kanssa niin opettaja oli sitä mieltä että noitten kielien lisäksi meijän tyttö vois ottaa kolmannelle...
  6. T

    ~elokuun epelit 2012~

    Elokuun Epelit LASKETTU AIKA 24.7. mirkku76~35v~SATKS~kolmas 29.7. Devil 1.8. Vanella~26v~TAYS~ensimmäinen 2.8. Piukke~26v~PHKS~ensimmäinen 3.8. Ansukka~32v~MKS~kolmas 4.8. Kata 72~39v~TAYS~ Annubella~27v~K-HKS~toinen jonskuuh~26v~PHKS~toinen...
  7. T

    Onko täällä vielä muita maaliskuisia 2008??

    Ois kiva vaihtaa kuulumisia pitkästä aikaa jos teitä vielä täältä löytyy :)
  8. T

    Onko normaalia

    että kun meillä on meneillään kotona maitoaltistus just pojalla ja siitä asti ku hän on nyt sitä tavallista maitoa juonu niin poika tuoksahtaa ihan ummehtuneelle..ja tää alkoi noin 1vrk päästä altistuksen aloitettuamme..onko muilla ollut näin??
  9. T

    Miten sais tuon pojan juomaan??

    Elikkä nyt ois tilanne se että pitäs tässä lähiviikkoina altistaa poika maidolle ennen sairaalassa tehtävää altistusta ja kun ei tuo sitä suostu juomaan lainkaan??mitenköhä ne saa hänet sitte siellä ottamaan sen annoksen kun kotonakaa ei huoli yhtään : /
  10. T

    Mitäs nyt sitten???

    Voiko tää olla enää todellista kun annettiin eilen pojalle riisikakkua jossa oli voina sitä sinisessä paketissa olevaa keijua ja noin 2h päästä kun kävin kattoo poikaa kun meni iltapalan jälkee nukkuu niin hällä oli silmät ihan punaset ja käsitaipeet ja jalat myös :O voiko nyt tostaki sit tulla...
  11. T

    Kuvapino

    Tehtäskö kuvapinoa taas johon on kaikenlaiset kuvat tervetulleita :) Mä aloitan tälläsillä ihanuuksilla :heart:
  12. T

    Mitähän kautta sais parhaiten myytyä

    xbox 360 4GB pelikonsolin joka on siis ihan uusi?kun tuntuu että huutiksessa ei mee eikä kaksplussan nettimarkkina puolellakaan..missä te yleensä myytte turhaa roinaa pois??
  13. T

    Etelä-Tampereen mammat!!!

    Täällä ois yksi 28v äiti ihminen vailla seuraa ja lapset vailla leikkikavereita.Tytöt on 6v,5v,4v ja pojat 3v ja 1v5kk. Puistoilu ym seura ois tervetullutta :D mut tavoittaa tästä s-postista: mussukatx5@hotmail.fi
  14. T

    Paras kuva

    Mikä teistä on paras kuva tuossa irvistyskisassa?? Musta on omien kuvien lisäksi viimisellä sivulla oleva kuva jossa on kuvatekstinä:"You must be kidding me!!" :D Kuvakilpailu - Etusivu - Helistin.fi
  15. T

    Tää on kyllä niin loistava video :D

    YouTube - Emerson - Mommy's Nose is Scary! (Original) :laugh:
  16. T

    Miten kummassa mä saisin nuo pojan jäljet poistettua??

    Elikkäs kaipaisin neuvoja miten te ootte saaneet tuollaiset jäljet poistettua ihosta kun tuntuu ettei mikään auta tuon pojan kohdalla..
  17. T

    Miksi tuo Minirisk onnenpyörä

    peli väittää että mulla ei o käyttöoikeuksia siihen??Yritin hetki sitten jos pääsisin pelaamaan mut se herjaa vaan tota ylläolevaa tekstiä :O Onko muilla käynyt samoin?
  18. T

    Kuinka luotettava on verikokeella otettu allergiatesti??

    Eli kertokaas ketä on käyny verikokein otettavassa allergiatestissä että löytykö sitä kautta mitään allergioita vai ei?Jos ei löytyny niin miten sitten jatkettiin tutkimista jos oli allergiasta kuiteskin jonkinmoinen epäily?? Me käytiin perjantaina tuon 3v pojan kanssa ja tällä viikolla pitäs...
  19. T

    Mikä voi taas aiheuttaa tällästä??

    Elikkäs meidän 2v11kk pojalla on todettu maitoallergia ja kun kaikki maitotuotteet jätettiin pois niin ihokin parani täysin,mutta mikähän nyt on sitten kun yhtäkkiä iho on taas tälläsessä kunnossa joka lääkäreiden mielestä on vain atooppista ihottumaa jota pitää vaan salvata aamuin ja illoin...
  20. T

    Kuvapino!!

    Tänne vaan kaikki laittamaan kuvia.Aihe on vapaa :) Mä aattelin laittaa tälläsen tuoreimman kuvan meijän nuorimmaisesta :heart:

Yhteistyössä