Hakutulokset

  1. D

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Kiitos :heart: Ei tätä onnea voi sanoin kuvailla. Uskoinkin sen olevan jotain ihan mahtavaa, mutta tää on vielä parempaa.
  2. D

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Pikaisesti tulin ilmoittamaan, että meille syntyi maailman ihanin pikkuprinsessa 5.12 klo 00.36. Pituutta 51 cm ja painoa 3260. Eilen kotiuduttiin ja elämä kotona vauvan kanssa on aivan mahtavaa :heart: :heart: Onnea kaikille jo vauvan saaneille!
  3. D

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Huomenta! Mä pääsen ehkä tänään TOIVOTTAVASTI tositoimiin :) 02.30 asti supistellut 8-10 min välein koko ajan kovempaa ja tekee kyllä jo aika kipeää. :) Kotona tässä vielä kärvistellään, soittelin synnärille aamusta ja sieltä neuvottiin pysymään kotona niin kauan kun vaan kykenee. Pitäkää...
  4. D

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Pitkästä aikaa kirjoittelen ja nyt tulee pelkkää avautumista :kieh: Täällä mennään 39+6 eikä merkkiäkään siitä, että pääsisi tositoimiin. Ei vaan jaksaisi odottaa, mä oon varma että yli mennään ja reilusti. kaikki ässät on kokeiltu moneen kertaan eikä mitään tehoa. Tää on niin turhauttavaa...
  5. D

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Onpa tullut paljon tekstiä kun itse on pari päivää pois koneelta :) Nää päivät menee vaan koko ajan niin nopeesti....uskomatonta! Täällä on kovasti harrastettu lenkkeilyä ja shoppailua ja ne kyllä saa mulla saman tien supparit aikaan eli jotain edistystä tapahtuu :) Mä olen ihmeissäni siitä...
  6. D

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Ihan ekana, Härkis voi hitto miten törkeetä kohtelua olet sanaut osaksesi! :kieh: Täällä on vähän ihmeelliset fiilikset. Tänään oli neuvola ja lääkäri. Vauvan pää on jo hyvin kiinnittynyt ja painoarvio oli nyt 2,9 kg ja syntymäpainoksi veikkasi 3,5 - 3,8 kg. Eli ihan normaalikokoinen vauva...
  7. D

    Plussalennon masunkasvattajat

    RD :hug: Voi että, kylläpä sua ja perhettä nyt koetellaan! Ihan kamalaa! Toivottavasti siskosi toipuu sekä henkisesti että fyysisesti! Kovasti voimia sinne. Mä en ole pitkään aikaan kirjoitellut tänne, kaikki on silti oikein hyvin :heart: Reilu kk laskettuun aikaan, miten tää aika...
  8. D

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Marraskuuta joulumammat :) Niin se vaan lähenee. Mä pesin tänään vauvan vaatteita ja peittoja, lakanoita jne. Eli pikkuhiljaa täällä valmistaudutaan. Ihan mahtavaa kun on näin vähän jäljellä! Rakastan tätä massua mutta odotan kyllä pääsyä taas omiin mittoihin. Alkaa tää masu meinaan olemaan...
  9. D

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    Ihanaa, aurinko paistaa B) Olikin turhan monta kamalaa sadepäivää peräkkäin. Tänään ois taas perhevalmennus, jee! Kiva tavata muita tulevia äitejä. Se ois rv 35 tänään, aika hurjaa! Kohta pitää ihan tosissaan suunnitella sairaalakassin pakkaamista ja vauvan vaatteiden pesemistä. On kyllä niin...
  10. D

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    Voi Boe :hug: Kuulostaapa kurjalta! Toivottavasti sun miehen asenne vähän muuttuu vauvan synnyttyä. Täälläkin vietetään lauantai-iltaa yksin, mutta mua ei haittaa. Mies pääsi pitkästä aikaa rentoutumaan ja viettämään kavereiden kanssa saunailtaa kaiken tämän remonttihässäkän keskellä. On...
  11. D

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    Alkuun neuvolakuulumisia: Vauva on kääntynyt raivotarjontaan, JEE :) Eli pääsen siis synnyttämään alakautta, mitä kovasti toivoinkin. Painoa 260g/vko ja yhteensä olen sitä kerännyt tähän mennessä 9kg. Hemppaa ei mitattu kun oli viimeksi hyvä ja olen jatkanut raudan syömistä. Syke...
  12. D

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    KeuKeu ja Merkkari täällä myös menkkamaisia kipuja ollut nyt toista päivää. Lähinnä yöllä. Oon kans ihmetellyt mistä ne johtuu.... Huomenna ois neuvola ja tänään eka synnytysvalmennus. Mulla on myös tuleva synnytys pyörinyt mielessä viime aikoina, tosin ihan positiivisessa mielessä...
  13. D

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    Huomenta kaikille, täällä paistaa aurinko :) Mäkin ehdin jopa kirjoittelemaan kun heräsin muka niin aikaisin tänään.... DD kyseli painoarvioista ja kohdunsuun tilanteesta. Mulla sitä on katsottu viimeksi rv28 ja silloin kohdunsuu oli kiinteä ja kiinni. Vauvan painoarvio oli 1kg...
  14. D

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    Pikaista päivitystä täältä. Tällä viikolla oli neuvola ja meidän tyyppi on myös sitkeästi perätilassa, toivon todella etä kääntyisi, koska haluaisin synnyttää alakautta. Painoa oli tullut 200g/vko ja masu menee alakäyrillä, sf-mitta oli 25. Painoa tullut n 8kg yhteensä. Iskias vaivaa aika...
  15. D

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    Se on tosiaan jo lokakuu, aika hurjaa. EN ole ehtinyt piiiitkään aikaan kirjoittelemaan kun tehdään ihan hulluna remppaa. Koko talo siis täydessä remontissa ja ei tosiaankaan valmistu ennen vauvaa mutta että edes jotain saataisiin valmiiksi....Mäkin oon tehnyt täällä ihan kunnon "työpäiviä" kun...
  16. D

    JOULUKUUN ODOTTAJAT - Nyt on syyskuu!!

    Tulen vaan pikaisesti ilmoittautumaan. Muuttoviikonloppu takana ja onnellisesti omassa isossa talossa asustellaan. Tosin ihan kamalan remontin keskellä mutta kyllä se tästä. Lopputulos on odottamisen arvoinen. Ihanaa kun sain sitä sairaslomaa koko loppuajaksi niin on aikaa keskittyä näihin...
  17. D

    Plussalennon masunkasvattajat

    Nostelen meidät takaisin etusivulle! Mitä kaikille kuuluu? Pantis tuliko täti? Muuttoviikonloppu takana ja olipa kyllä aika rankkaa. Vaikka olin ajatellut ottaa rauhassa niin ei sitä vaan osaa katsoa vierestä kun muut tekee, joten tuli rehkittyä taas ihan tarpeeksi :D Kauhean rempan...
  18. D

    JOULUKUUN ODOTTAJAT - Nyt on syyskuu!!

    Neuvolassa käyty ja loppuaika sairaslomaa, jes! Äippäloman aloitan 10.10 kun mulla on niin paljon pitämättömiä lomia. Nyt on kyllä niin helpottunut olo. Eilen hain pakkauksen postista, oli kyllä ihanaa päästä hipelöimään niitä tavaroita :heart: Neuvolassa kaikki oli ok, kohdunsuu onneksi...
  19. D

    Plussalennon masunkasvattajat

    Onnea ekasta neuvolasta Jouskari :) Mulla myös ekalla kerralla täti puhui sen 2h. Mutta se aika meni tosi nopeesti kun se oli niin uutta ja jännää. Mulla ois huomenna neuvolalääkäri, onkin taas ihan tajuton tauko viime kerrasta, silloin olin 22+1. Toivon mukaan saisin koko loppuajaksi...
  20. D

    JOULUKUUN ODOTTAJAT - Nyt on syyskuu!!

    Tuntuu olevan liikkeellä v*tutusta asuntoasioista, niin täälläkin! Tosin ei pitäis valittaa, me sentään päästään muuttamaan. Mutta silti, ihan kamala homma pakkailla yhtä kämppää ja rempata toista. Ja jotenkin kyllä ahdistaa muuttaa sinne ihan totaalisen remontin keskelle ensi viikonloppuna :/...

Yhteistyössä