Hakutulokset

  1. Nea-01

    Pikkujouluihin pukeutuminen ja pukeutuminen ylipäätään juhliin ja bilettämään.. Lukekaa kaikki!

    Mulla olis tällänen pikkujouluasu =) tykkään ihan sikana... Aijaa.com - 9171018.jpg
  2. Nea-01

    Egyptissä lomailleet!!! Erityisesti Sharm el Sheikissä.

    kaikenlaisia kokemuksia jos saisi =) kiitos :flower:
  3. Nea-01

    Jos mies töissä, tekstaatteko, soitteletteko, lähteekö multimediaa???

    minkä käsittämättömän syyn takia tarttis työpäivän aikana jotain soitella tai viestitellä???kyllä sitä kerkee sit kotona kertoilla kuulumisia.jos mies rupeis mulle soittelee ja kertoilee miten päivä menny ni kyllä menis hermo:rolleyes:
  4. Nea-01

    apua...olen jäämässä viikoksi yksin kotiin.... sitä kun aina haaveilee "omasta ajasta" ja nyt kun olen saamassa

    tekisin paljon pihahommia,rästiin jääneitä sisähommia:maton pesua,petivaatteiden pesua,kaappien siivoamista ja ennen kaikkea ulkoilisin ihan hirveesti =) ja sitten tietty nauttisin takkatulen ääressä hyvistä telkkariohjelmista.
  5. Nea-01

    Kehukaa häpeämättä autojanne :)

    meillä Ford Mondeo gti farmari.mä tykkään ihan sikana,tilava on=)meillä ollu nyt 6 vuotta,eikä kertaakaan oo korjailtu,paitsi niitä kuluvia osia.ens vuonna lähtee vaihtoon,ei tarvita enää farkkua=)
  6. Nea-01

    Nimiehdotuksia tytölle?

    no ihan laidasta laitaan... -Anna -Josefiina -Elle -Vanessa -Olivia -Amanda -Ariana -Larissa -Melissa -Moona -Iisa -Neri -Meri -Sara
  7. Nea-01

    noista miljonääri äideistä..

    se ex-mies oli hakenu eroa 5 kertaa ja ovat eronneet 2009.tää on uus mies jonka kanssa tuolla asuu.tiedä sitten kumpi on niitten kaksospoikien isä??
  8. Nea-01

    Johanna Tukiaisen sensuroimaton alastonvideo!

    voi luoja :headwall:
  9. Nea-01

    Kertokaas ruotsalaisia dekkarikirjailijoita

    myös michael connelly,tess gerritsen,patricia cornwell,karin slaughter,lee child,james pattersson,mary higgins clark on tosi hyviä,vaikka eivät ruotsalaisia olekaan :)
  10. Nea-01

    Kertokaas ruotsalaisia dekkarikirjailijoita

    mä tykkään jo nesbösta :ashamed:
  11. Nea-01

    Kertokaas ruotsalaisia dekkarikirjailijoita

    helene tursten on kirjailija =)
  12. Nea-01

    Mistä sohva, jossa runko ja käsinojat nahkaa ja istuimet kangasta???!

    ne muotoutuu takas kun vähän pöyhii=)ne nyt on ton näköset kun siinä juuri istuttu...:rolleyes:
  13. Nea-01

    Mistä sohva, jossa runko ja käsinojat nahkaa ja istuimet kangasta???!

    ainakin noi tyynyjen päälliset on irrotettavat,istuinosat ei näköjään oo.tolla kangasvaihtoehdolla ja puol nahkasena maksoi 1500e
  14. Nea-01

    Mistä sohva, jossa runko ja käsinojat nahkaa ja istuimet kangasta???!

    me ostettiin a-kalusteesta.olis saanu myös koko nahkaisena tai koko kankaisena.tämmönen on meillä: Aijaa.com - 6745741.jpg Aijaa.com - 6745742.jpg
  15. Nea-01

    Mistä sohva, jossa runko ja käsinojat nahkaa ja istuimet kangasta???!

    meillä on semmonen sohva jossa runko nahkainen ja istuinosat kangasta,mutta ei oo käsinojia koska on kulmadivaani.
  16. Nea-01

    Kauna

    voi hitto :( en huomannu et kakkonenkin tuli,voi kökkö :/
  17. Nea-01

    millainen on tuntemasi NEA?

    meillä täällä kotona 9 vuotias Nea.taitaa tuo ihan normaali olla,välillä äksyilee,välillä super kiltti.tempperamenttinen,kuten äitinsä =)
  18. Nea-01

    Maalaaminen on sitten oikeesti niin mukavaa

    :wave: kun muutettiin tähän ni mä maalasin keittiön,eteisen,vessan,kodinhoitohuoneen seinät.nyt ollaan maalattu katto ja ulkoseinien maalaus hiukan kesken.se on oikeesti kivaa :)
  19. Nea-01

    Rianna...?

    meillä on kohta 5 vuotias Rianna :heart: (mä tiedän myös kaksoset Ria ja Rianna)(ja ihmettelen myös mielikuvituksen puutetta)

Yhteistyössä