Hakutulokset

  1. E

    Lapsen suusta!

    pian 2,5 vuotias poikani tutkiin mummon akvaariota.. "kala,kala,kala... PULLA!" .. näki kierteisen kotilon. kieltämättä näytti ihan korvapuustilta.. :D
  2. E

    Toimitus kysyy: Miten toivuit synnytyksestä?

    1. ensimmäisestä olin aika kauan kun synnytys käynnistettiin raskausmyrkytyksen vuoksi suun kautta otettavilla pillereillä, olin siellä yhteensä 3 päivää ja toiset 3 lapsen synnyttyä (rv 37) vierihoito-osastolla, vauva oli keltainen joten päivä kotiutumisen jälkeen jouduin takaisin sairaalaan ja...
  3. E

    Kumman haluaisitte suunitellut sektion vai alatiesynnytyksen jos nyt olisitte raskaana?

    Alatie ehdottomasti. sektio vaan jos ei mitään muuta vaihtoehtoa. mieluummin yrittäisin jopa väärnpäin olevaan vauvaa synnyttää ensin alakautta..
  4. E

    Hosuvat äidit..missä kärsivällisyys häh ??!!

    esikoinen käynnistettiin rv 37+0 raskausmyrkytyksen takia. Kuopusta pyysin niitä käynnistään kun tuli taas raskausdiabetes ja vauva oli tulossa 4kg jo rv 37. No, käynnistivät 41+0 kalvojen puhkaisulla. Ekasta ei kerenny paikat mukaan, oli tosi kivulias kun olin vasta rv 37, lapsi paino vaan...
  5. E

    Onko jossain ollut joku pikku olavi juttu?

    voi ei. mä en taia katsoa tota. taisin tässä taannoin katsoa jotain gaalaa jossa oli jostain hyväntekijästä joka keräs rahaa afrikkaan ja siinä oli yhden pienen tarina, kun se oli hylätty vauvana heti synnyttyään kaato paikalle afrikassa ja sattumalta joku löytäny sen kun ihmetellyt että mistä...
  6. E

    Hyvää huomenta!

    mies ollu töis koko yön ja en ole saanu nukuttua. luovutin ja nousin ylös.koitan varmaan mennä takas kohta puoliin. ei vaan osaa yksin nukkua..
  7. E

    HUUTISASIAA:teinkö oikein/väärin? Negatiivinen palaute..

    jos se saa postissa laskun jossa on eräpäivä, eikä se maksa sitä, niin tulee muistutus. soittaako se sinnekin ja haukkuu perään ettei ole koneelle kerenny? Maksuajoista täytyy pitää kiinni. mielestäni et ole toiminut väärin. Itse juuri takkusin myös huuto.netissä yhden naisen kans joka osti...
  8. E

    Kodin koko

    meitä 2 aikuista ja 2 lasta ja kissa 5-6h+k+s+2wc+vaatehuone n. 100neliötä. Asunto tuntuu pienemmältä kun on kahdessa kerroksessa. lisäksi iso terassi, ulkovarasto ja parveke.
  9. E

    Minulle ja miehelleni jää kukaudessa käteen n. 4000euroa ja aina on rahat lopussa.

    niin siis sanoin vähän epäselvästi. eli ennen ei riittänyt rahat ellei mies käynyt ylitöissä, nyt riittää vaikka ei kävisi kun muutettiin kulutus tapoja. lapset eivät joudu tinkiä vaatteista, ruoasta eivätkä leluista. Itse värjään ja leikkaan hiukset eim itse enkä hyppää kampaajalla. Isompiin...
  10. E

    Minulle ja miehelleni jää kukaudessa käteen n. 4000euroa ja aina on rahat lopussa.

    meilläkin kaksi lasta. minulla ei ammattia ja saan vanhempain päivärahan minimiä. meillä jää asunto- ja autolainan, vastikkeen ja laskujen jälkeen rahaa hyvällä tuurilla 100e joten mies tekee ylitöitä että ruokaan riittää rahat. ei ole varaa ostaa kuin kaikkein pakollisimmat hankinnat. Meillä...
  11. E

    Paikkakuntagallup

    Vaasan lähistö... :)
  12. E

    Äidit 20-25v, monennellako yk:lla tärppäsi?

    ensimmäisestä yrityskerrats molemmilla kerroilla. eka kun olin 20 ja toka kun olin 22
  13. E

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    ihana nimi, minä kans mietiin Emiliaa silloin odotusaikana, et jos ois tyttö tullut. Meillä pojat Joona Johannes ja Lauri Iisakki
  14. E

    paha olla,en halua enään ikinä nukkumaan...

    mulla kans. esikoinen on nyt 3 kuukautta ja näen unta että hän kuolee, onnettomuudessa, minun virheen takia yms... tämä yönä "olin lenkillä"(unessa) ja tipuin pojan ja vaunujen kans jokeen. vaunut painui pohjaan enkä saanut vauvaani ajoissa pois. miehen kainalo toi raskausajan painajaisiin...
  15. E

    ***Kesävauvat 2008***

    huh... kummisetä kävi tänään ja alkoi jutella niitä näitä.. lopulta päädyin sitten hälle kertomaan ja siinä olikin sitten naurun pidättelyä kun setä meinas tukehtua pizzaan... :laugh: raukkaparka... aika järkytys... :heart: varmaan tulee vielä soitto tänään toiselta puolelta suomea tädiltä...
  16. E

    ***Kesävauvat 2008***

    noniin, nyt se oksetus vasta alkoi kunnolla.... yrjö lentää joka vaiheessa... :'( mun on aivan kauhee olo ja tietysti tänään vieraita tulossa... :kieh:
  17. E

    ***Kesävauvat 2008***

    oikeesti... tää on hirveetä, mun housu valikoimasta ainoastaan kahdet enää mahtuu päälle, muista ei toivoakaan... pakko kai kattoo niitä äitiysvaatteita pikkuhiljaa... minä itse himoitsen sellasii farkkulappuhaalareita... :heart: Sellaiset on kivat...
  18. E

    ***Kesävauvat 2008***

    pahoinvoinnit vaan pahenee. Söin kalaa ja täytyy sanoa että ei ole hetkeen mikään ruoka menny niin tyylikkäästi alas ja takas ylös. Väsymys on tosi kova. Mä en tiedä, itse siirryin juuri 6 viikolle ja olen huomannut että masu pömpöttää, epäilen sen kyllä johtuvan siitä että en vaan jaksa enää...
  19. E

    ***Kesävauvat 2008***

    Itsensä tuntee vaan niin tyhmäksi ja nuoreksi, mutta totuus on että olen kyl aika tietämätön kaikista raskauteen liittyvistä asioista, onneksi on neuvola sitten isänpäivän jälkeen 12.11 ja saan vähän kysellä. Nyt siis mieltäni vaivaa tälläinen kysymys: Millä raskausviikolla on eka ultra...
  20. E

    ***Kesävauvat 2008***

    muakin väsyttää... mä nukahtelen tämän tästä, mulla on selkä aivan kauhean kipea, miksiköhän? tämän ja pahoinvoinnin vuoksi en saa nukuttua juuri lainkaan niin olen alkanu nukkuu parin tunnin tirsat joka päivä... :/ en tiedä onko se hyväksi tai onko siitä hyötyä... nukuttaa aina vaan... :|

Yhteistyössä