Hakutulokset

  1. V

    alkuraskaudessa valtava maha

    WP 20150111 10 32 47 Pro Onnistuinkohan liittää kuvan? Sellasta tässä mietin että miten tuo maha voi olla tollanen? Otettu aamulla ennen syömistä ja rv 5+4. Neljäs lapsi tulossa.
  2. V

    ehkäisyrenkaan käyttäjät! Onko tää nyt ihan normaalia??

    Laitoin ekan renkaan kun kuukautiset alkoivat, ja ne sitten loppuivat samantien? Voiko tuo rengas lopettaa vuodon? siis ei ollut yhtään kunnollista vuotopäivää.. Outoa!
  3. V

    Pitääkö vaihtaa lähimpään eskariin kun muuttaa..? Tietäskö kukaan?

    Eli tyttö alottanut eskarissa nyt elokuussa ja pienemmät sisarukset samassa päiväkodissa pienempien ryhmässä. Nyt muutimme hieman kauemmaksi ja koulupiiri on siis eri. Ajattelin tietysti että tottakai jatkavat samassa paikassa kun juuri alottaneet ja samaan päiväkotiin helppo kuskata. Niin...
  4. V

    Riittäsköhän tuo 4kk tauko jo..

    Eli näemmä viimeksi kirjautunut 4kk sitten,ja sillon uhosin lopettavani kokonaan mutta jospa en kuitenkaan.. :D Pitäshän mun tulevan ammatinkin takia kestää hieman paremmin sitä negatiivista palautettakin.. :saint: Eli täällä taasen :wave: vaikka ei mua kukaan muistakkaan
  5. V

    Terkkareita/opiskelijoita paikalla?

    Pistin juuri haun menemään,nyt lähihoitajaksi opiskelen. vaihdan sitten lennossa jos tuonne sattuisi pääsemään. Niin mietin vaan että missä ja millaisia harjotteluita kuuluu tuohon terkkarin koulutukseen? Onko miten vaativa koulutus?
  6. V

    FB.. voinko rajata ketkä kaverit näkee tietojani??

    En siis löydä sellaista.. vain sen kun voi rajata että "vain kaverini" näkee kaiken. Mutta voiko siis määritellä että jotkut kaverit eivät esim näkisi etusivuillaan niitä tilapäivityksiäni yms.. kaikenmaailman koulukavereita sadan vuoden takaa siellä niin en tahtoisi heidän kaikkea lueskelevan...
  7. V

    Kuinka paljon tarjottavaa varaan n.40 hengelle?

    Eli ei ole sen suuremmat juhlat kuin tyttären 4v synttärit. Tuossa on suku,kummit,tytön kaverit ja omia kavereitani. Ja niistä tulikin sitten tuollainen määrä. (jaettu tuo määrä 3 päivälle..) Luultavastihan kuitenkaan nyt ei ihan jokainen kutsuttu pääse. Mutta siis,riittääkö kaksi normaalin...
  8. V

    jos lähihoitaja käy muun suuntautumisvaihtoehdon kuin lapset ja nuoret,niin otetaanko esim.PK:iin töihin?

    Siinä se kysymys :) Eli mietin että valmistumisen jälkeen alkuun varmaan ois pakko saada päivätyö pienen koululaisen takia. Mutta loppuelämää en tahdo päiväkodissa tms työskennellä niin en tahdo siihen suuntautua. Niin otetaankohan sellaista töihin jolla muu suuntausvaihtoehto? Kokemuksia?
  9. V

    onko ketään yh:ta joka tekee vuorotyötä paikalla?

    Aloitan siis nyt opiskelemaan lähihoitajaksi ja valmiiksi mietin aikaa valmistumisen jälkeen. Eli tyttäreni on melkeen kouluun menossa kun valmistun,eikö ekaluokkalainen vielä kuulu vuorohoidon piiriin? Mutta mitäs jos itse menee vaikka puol2 töihin ja lapsi kahteen koulussa. Miten ihmeessä...
  10. V

    Meidän rotta katosi..

    yöllä oli jotenkin häkki auennut ja kaksi rottaa lähtenyt karkuteille.. toisen päivällä löysin pesuhuoneesta laatikosta,mutta toisesta ei ole mitään havaintoa eikä ole mitään ääntä edes kuulunut. Meidän pitää vielä maanantaina lähteä viikoksi reissuun,mitä ihmettä teen jos ei sitä löydy? :|...
  11. V

    alan olee vähän pulassa ton kohta 4veen kanssa..

    Siis nytkin juuri heräs päiväunilta ja tuli sohvalle. Kävi hakaamaan päätä sohvan selkänojaan ja sanoin että lopeta. Jatkaa vaan ja katsoo uhmakkaasti ja huutaa että en lopeta. Toista että lopeta tai mene omaan huoneeseen metelöimään (pikkuveli nukkuu tossa ihan vieressä..) niin jatkaa vaan ja...
  12. V

    Jos joku vielä jaksas arvioida.. näyttääkö nämä vesirokolta?

    Kiitos :wave:
  13. V

    Missä ajassa vesirokkonäpyt lisääntyy/muuttuu?

    Pojalla aamulla huomasin ryppään kaulalla sellasia näppyjä (5kpl),kuin olis itikka syönyt ja kädessä on yksi ainakin.. Kuinka nopeesti niiden pitäis lisääntyä tai muuttua johonkin päin jos ovat vesirokkoa? kolme viikkoa sitten oltiin kyllä kaverilla jonka lapsella seuraavana päivänä vesirokko...
  14. V

    Auttakaas vähän pohdinnoissa. miten järjestää lasten hoito?

    eli mun 3,5v lapsi on hoidossa samassa talossa missä asutaan. Ja syksyllä kun menen kouluun pitäis tuo 1veekin pistää hoitoon. samasta paikasta ei kuitenkaan vapaudu paikkaa missä isompi on. Niin onkohan järkevintä pitää isompi tutussa paikassa ja koittaa pienelle saada paikka pph:lta? Vai...
  15. V

    työttömäksi ilmoittautumisesta,kuka tietää?

    eli olen 25v,ei ammatillista koulutusta,syksyksi olen kyllä hakenut opiskelemaan. nyt kotihoidontuella.. mutta mietin,että olenkohan oikeutettu työmarkkinatukeen tässä ennen syksyä? Vai tuleeko joku monen kuukauden karenssi? minulla ei noista tietoa,enkä työkkärin sivuiltakaan löytänyt. ei...
  16. V

    Minkä merkkisiä/hintaisia vyöistuimia olette ostaneet sittarista??

    Kun tilasin just carenan istuimen hobby hallista. Mutta luinkin että niitä vois saada myös sittarista? Onko kukaan ostanut? Ja minkä hintainen oli?
  17. V

    Reagoiko kukaan muu näin kun "paniikki" iskee??

    Eli mulla ihan kumma tapa reagoida,tänäänkin kun törmäsin yhteen ihmiseen jota en tosiaan tahdo tavata ja jonka kans huonoja juttuja tuolta menneisyydestä,niin mun koko keho alkaa tärisemään ihan kamalasti.. Se on kamalan tuntusta.. mutta en siihen voi mitenkään itse vaikuttaa. Eikä se mene...
  18. V

    Kellään 90-luvun renault meganea?

    Onko se ihan surkea auto ja kokoajan huollettava? Kävin katsomassa -96sta tälläistä ja itse ihastuin ja halpakin on mutta sisko miehineen sanoo ettei missään nimessä kannata hankkia. Kellään kokemusta näistä?
  19. V

    Ne joiden mielestä sosiaalihuollon voisi Suomesta lopettaa..

    Eilisen ketjun innoittamana (miksi tehdä lapsia jos niihin ei ole varaa) tuli mieleeni,kun siellä oli useampiakin jotka toitottivat kuinka "sosiaalihuollon voisi lopettaa ihan kokonaan,niin silloin lapsia tekisivät vain ne joilla on heihin varaa.." yms. Niin ihanko oikeesti joku on niin...
  20. V

    Kuka tietää pääsykokeista? (jos haen samalle alalle kolmeen eri kouluun)

    Eli lähihoitajaksi meinasin hekea. Niin siis pitääkö minun mennä kaikkiin kolmeen paikkaan pääsykokeisiin? Kaksi koulutusta on aktivan järjästämiä,yksi yhteishaun kautta. Osaako kukaan sanoa miten nämä menee?

Yhteistyössä