Hakutulokset

  1. Tara84

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Maaliskuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Täällä ei tapahdu mitään. Jatkuvia supistuksia ollut rv 20+ ja nyt kun saisi tulla niin ei mitään! Mutta toisaalta oon Nupelin kanssa samoilla ajatuksilla, meinaa viime metrien pakokauhu ja synnytyspaniikki nostaa päätään Odotellaan... Kiitos saraneito kertomuksesta! Tara & kolmonen 39+1
  2. Tara84

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Maaliskuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Onnea Saraneito ja ihanaa että olette Minsuli päässeet kotiutumaan! Onpahan täällä hiljaista juu, minäkin olen helmikuisia käyny vakoilemassa :whistle: Täällä tosiaan ei ihmeitä, maha laskeutui reilu viikko sitten jonkin verran, mutta pää oli viime neuvolassa hyvinkin liikkuvainen, mutta eipä...
  3. Tara84

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Maaliskuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Moikka! Viimeistä viedään, hui hitto kun meinaa ruveta jänskättämään :whistle: Maha hyppii ja heiluu hullunlailla edestakasin, huvittavaa seurata kaverin heilumisia! Kävin viimeviikolla siinä tarjonnantarkastus-ultrassa ja luojan kiitos siellä oli pää alaspäin. Nyt siis kintut ristissä...
  4. Tara84

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Helmikuussa*

    Isosti onnea vauvautuneille :) Minä odottelen ensi viikon neuvolalääkäriä jo malttamattomana.. Vauva pyörii vissiin ympyrää tuolla vaikka oli jo hyvän tovin raivotarjonnassa.. vaan eipä ole enää :eek: Hirvittää ihan, että jos tässä joutuu vielä synnyttämään perätilavauvan! Potkuja ja...
  5. Tara84

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Tammikuussa*

    Moikka! Ihan tämmöinen pikakysymys: oletteko ottaneet (sika)influenssarokotteen?? Minullekin sitä joskus syksyllä tarjottiin ja kieltäydyin, mutta nyt mietityttää että olisikohan se kuitenkin kannattanut ottaa...? Tara ja tirppa 31+0 poks ❤
  6. Tara84

    Maaliskuun muruset <3 2016 Marraskuussa

    Moi! Täällä on unettomuus vaivannut jo useita viikkoja, ja tulee vaivaamaankin jos samalla tavalla menee kuin edellisissä odotuksissa... Samoin tuo karmea "luusärky" tuossa häpyluun päällä... auts! No, ei pidä valittaa kun pääsee kuitenkin liikkumaan vielä joten kuten (y) Äitiyspakkauksen...
  7. Tara84

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Moikka! Vieläkö otetaan porukkaan mukaan..? :barefoot: Olen kyllä alusta asti seurannut ketjua, mutta nyt vasta uskaltauduin kirjoittelemaan. Jostain syystä en nyt millään saa sisäistettyä tätä raskautta, ehkä siksi että tämä oli suuren suuri yllätys ja on siis jo kolmas lapsi :whistle: On vaan...
  8. Tara84

    oi miks tuo koira tiputtaa noin paljon karvaa läpi vuoden

    Meillä narttukoiria, ja aina kiima-ajan kieppeillä syötän Biorion-kuurin. Se on aika arvokasta, mutta toimii meillä ainakin. Oon siis syöttäny sitä kautta aikain kaikille meidän koiruuksille. Ja karvanvaihto on pysyny myöskin aika säännöllisenä, ettei varsinaisesti tiputa kuin keväällä ja syksyllä.

Yhteistyössä