Hakutulokset

  1. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    Mun pitää kyllä nyt mennä... yritän keretä vielä takasin... :wave:
  2. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    :(
  3. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    Poika tuolla juttelee sängyssään... käynpäs hakemassa pois. Jäi näköjään päikkärit meleko lyhyeks.
  4. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    :whistle: ;) Eli levottomuuksia taas :saint: :laugh:
  5. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    Mihin te hävisitte :o
  6. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    En mä jaksais lukea kaikkia sivuja... niin voisitteko tiivistetysti kertoa uusimmat jutut? Kuulumiset? :whistle: :D
  7. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    :hug: :wave: :heart: Moi muru!! :wave:
  8. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    Mukavaa iltaa!! :heart: :hug: :wave:
  9. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    :hug: lapset....
  10. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    :hug: :wave: :hug: Hemmetin korvatulehdukset... :kieh: :(
  11. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    Voi Kukis.... luin viestin... anteeks kun en ole ilmottanu mitään... Mulla on ollu vähän surua ja murhetta. Ja toisaalta kovasti kiirettä. Paljon on tapahtunut, mutta en välittäs nyt niistä puhua. Nyt kaikki on ihan hyvin. Tänään lähen vähän tyttöjen kanssa syömään ja rentoutumaan.
  12. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    En... mäpäs käynkin lukemassa.... en oo käyny täällä varmaan kohta kahteen viikkoon... tai jotain :ashamed:
  13. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    :hug: wow.... kuulostaa hyvältä!! :D :heart:
  14. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    Mä en ees taia ruveta selitteleen sitä, missä oon ollu... Mutta ootte ollu mielessä... kova on ollu ikävä... mun murukat :heart:
  15. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    Palstakin on uudistunu....
  16. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    Mitä teille kaikille kuuluu?!?!?!!!!
  17. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: KAUHEE IKÄVÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hug: :hug: :hug:
  18. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    :ashamed: :wave: :ashamed:
  19. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 6

    Poika heräs jo... nukkuhan se jopa vähän reilu puoli tuntia... Mun tarvii mennä. Koitan keretä vielä tänään tänne!! Nähhään murukat! :wave: :heart:
  20. T

    KETJUNTAPPAJAT Osa 6

    Ihme kyllä, mutta ei kiukuta yhtään. Yleensä kyllä oon vähän akänen. Ja yleensä on aika kovat selkä ja mahasäryt, mutta nyt ei oo oikein niitäkään :o :o Paitti kohta muuten on, kun menin sen ääneen sanomaan :headwall:

Yhteistyössä