Hakutulokset

  1. N

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA 2010

    Onnea 2-vuotiaille summer ja poika!! Ihania muistoja :heart: Ja kovasti voimia ja tsemppiä nemikalle! Hurjia juttuja käytte läpi :( Mukavaa vappua kaikille!
  2. N

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA 2010

    kurpitsa: Kiitos :) Huomasin tuolta etusivulta, että teillekin olisi tulossa perheenlisäystä? Kovasti onnea odotukseen ja kauniita ajatuksia teille! :heart: Onnea täältäkin nemikan pienelle isolle miehelle 2-vuotissynttäreiden johdosta!
  3. N

    Annatteko jo 2- vuotiaalle karkkia?

    Meidän pian 2v ei ole saanut karkkia ikinä. Ei siis missään muodossa. Muita herkkuja on kyllä saanut, kun ollaan leivottu tai ollaan kylässä. Itse olen hillitön sokerihiiri, mutta yleensä syön karkit kun lapset on menneet nukkumaan. Ollaan kans vähän sillä linjalla, et kun ei kerran osaa pyytää...
  4. N

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA 2010

    Jossulle vielä: Tuo meidän pojan syntymäpaino on vieläkin hassusti; oikea olis 3190g ja 49cm.
  5. N

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA 2010

    Lueskelin tän kuun ketjua ja muutama juttu tuli mieleen: Yökylään antaisin nuo yksin tai kaksin ihan milloin vaan! Eikä olis kyllä mitään huono äiti -fiilistä :| Kolme yötä olivat yökylässä kuukausi sitten mun vanhempien luona, mutta edellinen kerta olikin syksyllä... Tosin E oli silloin...
  6. N

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA 2010

    No TÄÄLLÄ! B) Tuhannen suuret pahoittelut, kun ei ole näkynyt eikä kuulunut :| Pakko myöntää, etten ole kuluneen vuoden aikana oikeastaan edes käynyt kaksplussan sivuilla. Musta tuntuu, että päivät on niin täynnä touhua, et kun hetken saa omaa aikaa, niin sit vaan olen. Pikakelauksena...
  7. N

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    Marimint: Tsemppiä tutin poistoon! :) Vaikuttaahan tuo jo ihan lupaavalta, jos ei yöllä sitä kaipaa? Jostain aikanaan luin, et tutista vois opetella nukahtamistilanteessa eroon niin, et heti kun lapsi/vauva nukahtaa ja imeminen lakkaa, niin nappais tutin pois. Eli samaa ideaa kuin teillä...
  8. N

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    Matami: Aamuisin väsyttää kyllä ihan törkeästi, mutta iltaisin ei lainkaan. Tää sitten aiheuttaa sen, et tulee valvottua LIIAN pitkään ja aamulla silmät ristissä. Meillä ei vielä kukaan huoli pikkuneitiä yökylään, kun on niin pieni. Myöhemmin varmaan otetaankin. Poika on kaksi kertaa syksyn...
  9. N

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    Repa: Meillä ei ole ne purkkiruuat oikein ikinä kelvannu. Äiteen ruokaa pitää olla. Joskus ne olis vaan niin helppoja. Tän neidin opetan kyllä syömään purkkiruokaakin. Mun ruokaintoilu (kun tein ihan kaiken itse) kostautui niin, ettei poika purkista syö.
  10. N

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    Carmen: Voimia sinne! Meillähän taas meni ekat 3kk niin, että kanniskelin tyttöä täällä ympäriinsä ja hoidin vasemmalla kädellä poikaa ja kotia... Ei nyt huutoa ollut koko ajan, mutta kitisi heti jos laski käsistään. Niin tuttua. Siksi mua ei täällä palstallakaan ole näkynyt paljon, kun ei...
  11. N

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    Vielä atopiasta; meillä muuten ihanat ja toimivat rasvat on tällä hetkellä Ceralan ja Decubal. Mutta jokainen löytää omansa.
  12. N

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    Ah, weiss, ihanaa että kirjoitit samasta asiasta! Musta tuntuu, että niin moni rasvaa ihan liian vähän ja ihottumat ei lähde mihinkään ja ist kutisee ja kaikki kärsii. Ja kortisonikuurin nimeen mäkin liputan! Carmen: Kiva, että olit kaipaillut tuolla aiemmin. Tosiaan samanlainen vaihe...
  13. N

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    Jeesus mikä romaani :o Kiitos ja anteeksi :ashamed:
  14. N

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    Heippa pitkästä aikaa! Ja oikein ihanaa uutta vuotta :D Aika kuluu niin nopeaan ettei perässä tahdo pysyä. Täällä on menossa nyt vähän raskaampi vaihe. Meillä kans joku 3kk:n heräily kausi tytöllä eli heräilee 3-4krt yössä. Ja se on meillä PALJON! Välillä syö ihan hurjasti noilla herätyksillä...
  15. N

    Voiko vauvalla olla muita valkosia täpliä suussa kun hampaita?:D

    Meidänkin 3kk vauvalla on valkoinen täplä alaetuhampaan kohdalla, mutta ei sieltä kyllä vielä hammasta ole tulossa. Esikoisella oli kans tuollanen täplä jossain kohdin ikenissä.
  16. N

    * TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA 2009*

    Repa: Joo meilläkin nukku poika viime vuonna -17 asteessa ulkona :D Mut nyt ajattelin kun tyttö on noin paljon nuorempi et viitsiikö laittaa. Mut laitoin kuitenkin, kun eihän se sisällä nukkunu :/
  17. N

    * TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA 2009*

    Carmen: Meillä on taas neiti ulkona unilla... Oon laittanu aina iltapäivästä, kun mittarissa on ollut -12 astetta. On kyllä suojattuna. Aamusta en ole laittanut sit unet on vaan sen 40min. Poika menee pitkin seiniä, kun eihän se mitään telkkua jaksa katsoa vaan mun pitäis leikkiä sen kanssa koko...
  18. N

    Kannattaako atoopikkolapsen kasvoja rasvata?

    meillä kans pojalla 1v7kk atooppinen ihottuma, mutta rasvataan poikaa perusvoiteella ympäri vuoden (kesällä kerran päivässä ja talvella kaks kertaa) eikä nyt ole edes tullut laikkuja. meille sanottiin, että rasvausta ei sais lopettaa vaikka iho näyttäiskin paremmalta, koska tod. näk. pahenee...
  19. N

    * TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA 2009*

    Jenni: Heh, voin allekirjoittaa tuon sun äitien "oikeuksista" :D Meillä kans hirvee meno päällä koko päivän. Eilen esim. olin just saanu kaikki puettua ulos, niin tyttö oksensi itsensä ja mun päälle ja meni kaikki alkkareita myöten molemmilla vaihtoon. No, tällä välin kuumissaan toppavaatteissa...
  20. N

    * TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA 2009*

    Repa: Meillä on yleensä kuusi hankittu jo itsenäisyyspäivänä :D Kun ei siis olla vielä oltu kertaakaan omassa kotona, niin haluan nauttia omasta kuusesta sit ennen joulua. Mut normaalisti kai siinä paria päivää ennen aattoa voi kuusen hakea ja pitää ulkona ennen kuin sit nostetaan sisälle...

Yhteistyössä